ОПП "Маркетинг" (бакалавр)

кафедра підприємництва та маркетингу

 rob- РОБОЧА ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ
metod- ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ, РЕКОМЕНДОВАНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
pidruch- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ 
викладач - ПОСИЛАННЯ НА СТОРІНКУ ВИКЛАДАЧА ДИСЦИПЛІНИ

* Всі електронні варіанти навчально-методичних розробок кафедри можна переглянути та скачати на сайті НТБ ІФНТУНГ (http://library.nung.edu.ua

ОПП "Маркетинг" (бакалавр) 2021, 2022, 2023 року вступу

* вибір здійснюється у другому семестрі до 30 квітня (один з блоків) на основі письмових заяв студентів (подаються на кафедру особисто (каб.0526) або надсилаються на електронну пошту mik@nung.edu.ua).

Блок 1 (Практичний маркетинг)

Маркетингове ціноутворення викладач

Маркетинг послуг викладач

Практичний тренінг з digital-маркетингу  викладач

Digital-маркетинг rob викладач

Міжнародний маркетинг   викладач

Маркетинговий аналіз rob  pidruch pidruchmetodmetod викладач  

Управління стартапами в маркетингу  викладач

Маркетинг бренду   викладач

Психологія маркетингу   rob викладач

Моделювання та прогнозування в маркетингу       rob викладач

Блок 2 (Промислова спеціаліалізація)

Web-маркетинг  metodmetod   викладач  

Промисловий маркетинг  rob викладач

Аналіз бізнес-процесів викладач

Практична підготовка з web-маркетингу   викладач

Маркетингова логістика викладач

Управління асортиментом викладач

Тренінг-курс "Управління поведінкою споживача" викладач

Cпеціалізовані інтернет-ресурси    викладач  

Аналітично-статистичне забезпечення маркетингу та формування баз даних викладач

Галузевий маркетинг   викладач

 

Дисципліни вільного вибору студентом (Університетський каталог)

*Вибір здійснюється у четвертому та шостому семестрах на основі електронного голосування

УНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ КАТАЛОГ усіх дисциплін вільного вибору з анотаціями