кафедра підприємництва та маркетингу
- РОБОЧА ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ
- ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ, РЕКОМЕНДОВАНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
- ПОСИЛАННЯ НА СТОРІНКУ ВИКЛАДАЧА ДИСЦИПЛІНИ
* Всі електронні варіанти навчально-методичних розробок кафедри можна переглянути та скачати на сайті НТБ ІФНТУНГ (http://library.nung.edu.ua)
ОПП "Маркетинг" (бакалавр) 2021, 2022, 2023 року вступу
* вибір здійснюється у другому семестрі до 30 квітня (один з блоків) на основі письмових заяв студентів (подаються на кафедру особисто (каб.0526) або надсилаються на електронну пошту mik@nung.edu.ua).
Блок 1 (Практичний маркетинг)
Практичний тренінг з digital-маркетингу
Управління стартапами в маркетингу
Моделювання та прогнозування в маркетингу
Блок 2 (Промислова спеціаліалізація)
Практична підготовка з web-маркетингу
Тренінг-курс "Управління поведінкою споживача"
Cпеціалізовані інтернет-ресурси
Аналітично-статистичне забезпечення маркетингу та формування баз даних
Дисципліни вільного вибору студентом (Університетський каталог)
*Вибір здійснюється у четвертому та шостому семестрах на основі електронного голосування
УНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ КАТАЛОГ усіх дисциплін вільного вибору з анотаціями