Тернопільський національний економічний університет, 2013
Економічна кібернетика
Магістр
PhD з менеджменту
Кафедра підприємництва і маркетингу, доцент
Корпоративна культура, інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності та підприємництві
Дюк Оксана Михайлівна, 1986 року народження, місце проживання – с. Голинь Калуського району Івано-Франківської області.
У 2011 році закінчила Тернопільський національний економічний університет за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» та здобула кваліфікацію магістра з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності.
У 2013 році закінчила Тернопільський національний економічний університет за спеціальністю «Економічна кібернетика» та здобула кваліфікацію магістра з економічної кібернетики.
Голова циклової комісії з управління та адміністрування, викладач вищої категорії, викладач-методист Відокремленого структурного підрозділу «Калуський фаховий коледж економіки, права та інформаційних технологій Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу» за основним місцем роботи.
З вересня 2022 року доцент кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу за сумісництвом.
З листопада 2022 року експерт з акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм
у сфері фахової передвищої освіти.
Інформаційні системи і технології у маркетинговій діяльності, інформаційні системи і технології в підприємництві та торгівлі, практична підготовка 2, основи інтернет-торгівлі, реклама та паблік-рілейшинз, основи інтернет-маркетингу, управління маркетинговими витратами і бізнес-планування
«Вплив корпоративної культури на вибір технологій управління на промислових підприємствах» (2021)
1. Дюк О. М. Теоретико-методичні основи оцінки стану корпоративної культури / О. М. Дюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. - 2018. - Вип. 2. - с. 115-118.
2. Дюк О. М. Визначення місця та рівня впливу корпоративної культури у виборі технологій управління персоналом на підприємстві / О. М. Дюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. – 2018. – Вип. 32. – 76-81.
3. Дюк О. М. Дослідження сутності та змісту поняття «корпоративна культура підприємства» в сучасних умовах розвитку / О. М. Дюк // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2018. – Вип. 5 (17). – с. 99-103.
4. Полянська А. С. Формування моделі корпоративної культури в діяльності вітчизняних підприємств / А. С. Полянська, О. М. Дюк // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 27(2). - С. 9-16.
5. Дюк О. М. Місце корпоративної культури у процесі вибору найефективніших технологій управління на вітчизняних підприємствах / О. М. Дюк // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2018. - № 2. - С. 110–115.
6. Дюк О. М. Інвестиції в людський капітал як фактор зростання конкурентоспроможності промислових підприємств / О. М. Дюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 43-47.
7. Polyanska, A., Zapukhliak, I & Oksana, D. (2019). Culture of organization in conditions of changes as an ability of efficient transformations: the case of gas transportation companies in Ukraine. OeconomiaCopernicana, 10(3), 561–580. doi: 10.24136/oc.2019.027.
8. Полянська А. С., Дюк О. М. Вплив організаційної культури на вибір технологій управління на прикладі підприємств електроенергетичної галузі / Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій та газовій промисловості. - 2020. - №2 (22). - С. 87-98.
9. Полянська А. С., Дюк О. М. Інтелектуальний аналіз даних у дослідженні корпоративної культури підприємства / Економічний вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. - 2021. - №19. - С.169-176.
10. Полянська А. С., Дюк О. М. Формування моделі забезпечення захисту інформації на підприємстві // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №10. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-10-8361
11. Шинкар С. М., Дюк О. М. Виклики маркетингових процесів в епоху діджиталізації // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №11. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8434
0663962642, oksanka_djuk@ukr.net
ORСID: 0000-0002-5819-144X