Тернопільський національний економічний університет, 2013
Економічна кібернетика
Магістр
PhD з менеджменту
Кафедра підприємництва і маркетингу, доцент
Корпоративна культура, інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності та підприємництві
Дюк Оксана Михайлівна, 1986 року народження, місце проживання – с. Голинь Калуського району Івано-Франківської області.
У 2011 році закінчила Тернопільський національний економічний університет за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» та здобула кваліфікацію магістра з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності.
У 2013 році закінчила Тернопільський національний економічний університет за спеціальністю «Економічна кібернетика» та здобула кваліфікацію магістра з економічної кібернетики.
Голова циклової комісії з управління та адміністрування, викладач вищої категорії, викладач-методист Відокремленого структурного підрозділу «Калуський фаховий коледж економіки, права та інформаційних технологій Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу» за основним місцем роботи.
З вересня 2022 року доцент кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу за сумісництвом.
З листопада 2022 року експерт з акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм
у сфері фахової передвищої освіти.
Інформаційні системи і технології у маркетинговій діяльності, інформаційні системи і технології в підприємництві та торгівлі, практична підготовка 2, основи інтернет-торгівлі, реклама та паблік-рілейшинз, основи інтернет-маркетингу, управління маркетинговими витратами і бізнес-планування
«Вплив корпоративної культури на вибір технологій управління на промислових підприємствах» (2021)
1. Полянська А. С., Дюк О. М. Вплив організаційної культури на вибір технологій управління на прикладі підприємств електроенергетичної галузі /Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університетунафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій та газовійпромисловості. - 2020. - №2 (22). - С. 87-98.
2. Полянська А. С., Дюк О. М. Інтелектуальний аналіз даних дослідженні корпоративної культури підприємства / Економічний вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. - 2021. - №19. - С.169-176.
3. Полянська А. С., Дюк О. М. Формування моделі забезпечення захисту інформації на підприємстві // Міжнародний науковий журнал Інтернаука Cерія: "Економічні науки". - 2022. №10. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-10-8361.
4. Шинкар С. М., Дюк О. М. Виклики маркетингових процесів в епоху діджиталізації // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія:"Економічні науки". - 2022. - №11. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8434.
5. Alazzam, F. A. F., Tubishat, B. M. A.-R., Savchenko, O., Pitel, N., & Diuk,O. (2023). Formation of an innovative model for the development of e-commerce aspart of ensuring business economic security. Business: Theory and Practice, 24(2),594–603. https://doi.org/10.3846/btp.2023.19781.
0663962642, oksanka_djuk@ukr.net
ORСID: 0000-0002-5819-144X