В.о. начальника відділу забезпечення якості освіти:
Номер(и) телефону:
Адреса:
к. 0200, вул. Карпатська, 15, Івано-Франківськ, Україна, 76019
Електронна пошта:
Автор департаменту
МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
- Формування політики гарантії забезпечення якості освіти в ІФНТУНГ.
- Побудова ефективної структури управління щодо надання якісних освітніх послуг.
- Безперервний та систематичний моніторинг якості освітніх послуг
- Впровадження інструментів гарантії якості вищої освіти та освітньої діяльності
- Організація та проведення систематичного незалежного моніторингу якості підготовки фахівців.
- Надання консультативної та науково-методичної допомоги з питань якості підготовки фахівців учасникам (викладачам і студентам) моніторингових заходів.
- Координація діяльності інститутів, кафедр університету з питань організації моніторингу якості знань здобувачів вищої освіти.
- Визначення основних тенденцій зміни кількісних і якісних показників на основі аналізу моніторингу навчальних досягнень здобувачів вищої освіти з урахуванням вимог ринку праці.
ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ
- Організація дієвої системи гарантії якості освіти
- Контроль процесів, що забезпечують академічну репутацію і свободу
- Розробка та затвердження форм анкет (опитувань, оцінювань тощо) та інших матеріалів для проведення моніторингових досліджень.
- Організація та забезпечення проведення різноманітних опитувань, що стосуються якості освіти
- Координація діяльності навчальних структурних підрозділів Університету з питань забезпечення високої якості підготовки фахівців.
- Сприяння проведенню заходів з підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників та навчально-допоміжного персоналу Університету.
- Координація процесів, пов'язаних з розробкою і впровадженням нових технологій контролю якості освіти.
- Створення інформаційного банку даних моніторингу показників діяльності університету.
- Методичний супровід моніторингу якості вищої освіти університету, ринку освітніх послуг тощо.
- Аналіз звернень здобувачів вищої освіти, наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників щодо якості освітнього процесу з метою формування рекомендацій щодо постійного вдосконалення процесу надання освітніх послуг;.
- Аналіз кращих практик вітчизняних та зарубіжних освітніх закладів щодо організації освітнього процесу.
- Співпраця з іншими освітніми установами, національними та міжнародними центрами з метою забезпечення порівнянного визнання кваліфікацій університету та результатів проведеної акредитації, оцінювання тощо.