ІФДТУНГ, 2001
Економіка підприємства
магістр
кандидат економічних наук
доцент
кафедра підприємництва та маркетингу, доцент
статистичні дослідження, формування маркетингового контенту
У 2001 р. закінчила ІФДТУНГ за спеціальністю економіка. З 2001 до 2015 працювала на кафедрі обліку і аудиту. З 2015 по даний час – на кафедрі підприємництва та маркетингу
Статистика, маркетинг-статистика, статистика підприємництва, промисловий маркетинг, психологія маркетингу, формування маркетингового контенту, поведінка споживача
Тема дисертаційної роботи "Формування і використання власного капіталу на підприємствах нафтогазового комплексу", 2009. Наукові інтереси: статистичні дослідження, формування маркетингового контенту.
Підвищення кваліфікації та участь у тренінгах:
ІФНТУНГ, сертифікат про підвищення кваліфікації, тема «Підвищення цифрових компетентностей викладача: інструменти пакету Google Suite for Education для організації освітнього процесу та LMS Moodle – система керування самостійною роботою студентів та інструментами асинхронного навчання», № ЦПМ-20-000024 від 30.10.2020;
ІФНТУНГ, підвищення кваліфікації (програма "Основи проектування електронного курсу"), тема випускної роботи «Формування маркетингового контенту в підприємницькій та торговельній діяльності» для спеціальності "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», свідоцтво № 02070855/000064-18 від 15.06. 2018 р.;
CEASC та ГО "Асоціація проектних менеджерів України", підвищення кваліфікації із застосування сучасних методів організації та проведення навчального процесу в дистанційній та змішаній формі (програма "Інструменти фасилітації для проведення ефективних навчальних заходів в онлайн-форматі") (липень 2020 р.). Свідоцтво № 0882.20
Підвищено кваліфікацію завдяки участі в ІІ Марафоні Інклюзивних Практик «Інклюзивна спільнота: тут і тепер» (ІР-Марафон) (формат участі: он-лайн дискусії, презентація досвіду інклюзивних практик, авторські Zoom-семінари) – 57 годин (9-15 листопада 2020 р.), сертифікат від 15.11. 2020 р.
Участь у LVIV SMM FORUM (листопад 2018 р.), UKRAINIAN DIGITAL FORUM (листопад 2020 р) та Акселератор соціального підприємництва (червень 2021 р.).
- Василик О. Б. Аналіз маркетингового контенту веб-сайтів НГК / О. Б. Василик // «Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, фінансів, обліку, менеджменту та права» (Полтава, 11 травня 2019 р.): Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, – Полтава: ЦФЕНД, 2019. – Ч. 7. – С. 15-16.
- Василик О.Б. Мотивація в маркетингу та вплив на покупця / О. Б. Василик, Т. М. Жарська // «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення» (Тернопіль, 11 червня 2019 р.): Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції – Тернопіль, 2019. – С. 84-85.
- Василик О.Б. Використання статистичних досліджень при вивченні поведінки споживачів / О. Б. Василик, І. В. Слюсар, А. І. Харандзюк // «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення» (Тернопіль, 11 червня 2019 р.): Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції – Тернопіль, 2019. – С. 85-87.
- Харів А. П., Василик О. Б. Організація маркетингу персоналу підприємства / А.П.Харів, О. Б. Василик // «Science, society, education: topical issues and development prospects» (Харків, 16-17 грудня 2019 р.): Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції – Харків, 2019. –С. 681-685
- Василик О.Б, Іванова М.О. Аналіз ефективності студентського містечка ІФТУНГ Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет–конф., 28-29 квітня 2020 р. м.Івано–Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. С. 237-239
- Василик О.Б., Даляк Н.А., Іванова М.О. Розроблення методики бізнес-діагностики ефективності діяльності студентського містечка ЗВО з використанням статистичних методів. Причорноморські економічні студії. 2021. № 64. С.44-51
- Савчук Т.В., Василик О.Б., Костюк У.З. Аналіз ринку трудових ресурсів України за допомогою статистичних методів. Причорноморські економічні студії. 2021. № 68. С.88-95.