
ІФДТУНГ, 2001
Економіка підприємства
магістр
кандидат економічних наук
доцент
кафедра підприємництва та маркетингу, доцент
Наукові інтереси: статистичні дослідження, формування маркетингового контенту, поведінка споживача
У 2001 р. закінчила ІФДТУНГ за спеціальністю економіка. З 2001 до 2015 працювала на кафедрі обліку і аудиту. З 2015 по даний час – на кафедрі підприємництва та маркетингу
Статистика, маркетинг-статистика, статистика підприємництва, промисловий маркетинг, психологія маркетингу, формування маркетингового контенту, поведінка споживача
Тема дисертаційної роботи "Формування і використання власного капіталу на підприємствах нафтогазового комплексу", 2009. Наукові інтереси: статистичні дослідження, формування маркетингового контенту.
Підвищення кваліфікації та участь у тренінгах:
Підвищено кваліфікацію завдяки участі в циклі тренінгів Lifecell Digital Academy ГО “Українська асоціація маркетингу” і Lifecell Campus та успішно склала підсумковий тест - сертифікат № 031 від 16.12.2021 (30 год - 1 кредит)
Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників“Разом із визначними лідерами сучасності: цінності, досвід, знання, компетентності і технології для формування успішної особистості та трансформації оточуючого світу” - 120 годин (4 кредити) сертифікат від 15.07. 2021 р.
Проходження курсу «On Being a Scientist Course», авторизований Європейською академією наук та досліджень, формат участі он-лайн дискусії (Гамбург, Німеччина) - 10 годин (0,33 кредити). Сертифікат від 15.12.2021
Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти “Цифрові інструменти google для освіти”(базовий рівень) (30 січня -12 лютого 2023 р., 30 годин або 1 кредит). Сертифікат NoGDTfE-07-Б-05935 від 12.02.2023
підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти “Цифрові інструменти google для освіти”(середній рівень) (13 -19 лютого 2023 р., 15 годин або 0,5 кредита). Сертифікат № GDTfE-07-С-03402 від 19.02.2023;
Підвищення кваліфікації за результатами навчання в Школі наставника ДФЗО (проходила з 21.03.2023р. по 28.04 2023 р. під патронатом Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні у співпраці із Науково-методичним центром фахової передвищої та вищої освіти, ГО «Науково-дослідний та консультаційно-практичний центр бізнесу, маркетингу та права») обсягом 2 кредити ЄКТС (60 год.). Сертифікат
Підвищення кваліфікації (стажування) загальним обсягом 180 год/6 кредитів ЄКТС на кафедрі економіки, підприємництва та маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки (20.03.23-20.09.23). Сертифікат № 044-2023-069
Підвищення кваліфікації за результатами участі у роботі круглого столу "Використання штучного інтелекту в освіті: CHATGPT і більше", 14.06.2023, УкрІНТЕІ, обсягом 0,2 кредити ЄКТС (6 год.). Сертифікат
Підвищення кваліфікації шляхом участі в тренінгу: Особливості впровадження та викладання курсу з підприємництва "Відродження через соціальне підприємництво" Сертифікат №202400419 (березень 2024 року, м. Київ)
Підвищення кваліфікації (тренінг-стажування) за напрямком “Особистий бренд науковця” загальним обсягом 30 год/1 кредит ЄКТС на базі Інституту післядипломної освіти ІФНТУНГ (16.05.24-17.05.24). Сертифікат № ІПО-24-015
Підвищення кваліфікації (тренінг) за напрямком “Івент-маркетинг як дієвий психологічний інструмент протидії професійному вигоранню науково-педагогічного персоналу ЗВО” загальним обсягом 18 год/0,6 кредитів ЄКТС на базі кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ (27.12.24-30.12.24). Сертифікат від Української асоціації маркетингу 30.12.24
Підвищення кваліфікації (семінар-тренінг) за напрямком “Застосування АІ в освітньому процесі: практичні інсайти” загальним обсягом 60 год/2 кредити ЄКТС на базі Інституту післядипломної освіти ІФНТУНГ (10.04.25-11.04.25). Сертифікат № ІПО-24-015
Підвищення кваліфікації за результатами навчального курсу “Маркетинг РRO: практичний підхід через кейси” в рамках весняного циклу тренінгів Української школи маркетингу (з 5.03.2025р. по 21.05 2025 р. обсягом 4 кредити ЄКТС (120 год.). Сертифікат 142
Тези і статті:
- Kulpa R., Vasylyk O. Marketing strategies for Bukovel Ski Resort. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff (19th of December 2024). Ukraine, Dnipro : Dnipro University of Technology, 2024. P. 129-130 https://drive.google.com/file/d/1c_FqiTnSSAPrhzxuxGWWFMAwATr0mB2d/view?usp=drive_link
- Василик О.Б., Романюк В.Д. Оцінка рівня впровадження соціально відповідальних практик малими підприємствами: маркетинговий аспект International Scientific Internet Conference Marketing of innovations. Innovations in marketing (December, 2024). Bielsko Biala: WSEH. [E-edition]. − р. 160-162. https://drive.google.com/file/d/1przOn6q-_ahlhW9XUJI__tmKYZOU8KO1/view?usp=sharing
- Василик О., Василик Т. Цифрові кампанії заради сталого майбутнього: вплив контенту брендів на поведінку споживачів Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства [Електронний ресурс]: мaтepiaли ІІ Міжнар.наук.-практ. конф., Івано-Франківськ, 10-11 квітня 2025 р./ За ред. І. Перевозової. – Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2025. – С.542-545 – Електронні текстові дані. – Режим доступу : https://nung.edu.ua/department/ii-mizhnarodna-naukovo-praktychna-konferentsiya-stalyy-rozvytok-ekonomiky-pidpryyemstv
- Василик О., Шкромида В. (студент) Роль соціальних мереж у формуванні психічного стану осіб з інвалідністю. Інновації партнерської взаємодії освіти., економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму. ІХ Міжнародна науково-практична конференція (22-23 травня 2025 р., Кам’янець-Подільський) https://drive.google.com/file/d/1BZp0wTQn_3NNd4Jy1Lay8PJfyruqjqXD/view?usp=sharing
- Василик О.Б., Купчинська Т.А. (студент) Контент-маркетинг як необхідна складова успішного бізнесу. Модернізація економіки: сучасні реалії, прогнозні сценарії та перспективи розвитку. VІІ Міжнар. науково-практ. конф. (Херсон-Хмельницький, 17-18 квітня, 2025 р.). С.329-331https://kntu.net.ua/ukr/Struktura/Kafedri-universitetu/Ekonomiki-pidpriemnictva-ta-ekonomichnoyi-bezpeki2/Mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferenciya-Modernizaciya-ekonomiki-suchasni-realiyi-prognozni-scenariyi-ta-perspektivi-rozvitku
- Хабаль С.М. (студент) , Василик О.Б. Механізми вірусного контенту як інструмент цифрового маркетингу в умовах трансформації економічних комунікацій. Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів і молодих вчених. 8-9 травня 2025 р. м. Івано-Франківськ 1. С. 148-150. – Режим доступу : Матеріали конференції ТРР.pdf
- Shepel, T. V., & Vasуlуk O. B. (2024). Psychological mechanisms of the influence of advertisement on the consumer. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law, (41), 264-274. Retrieved from https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/1226 https://doi.org/10.5281/zenodo.13376442
- Василик, О. Б., & Василик, Т. А. (2025). Теоретичні основи побудови системи маркетингового моніторингу поведінки споживачів із застосуванням методів статистичної обробки даних. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, (44), 347-355. Retrieved із https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/1618 https://doi.org/10.5281/zenodo.15404531
- Василик, О. Б., & Тимків, Г. Я. (2025). Інформація як один з ключових ресурсів в системі формування маркетингового контенту і прийняття управлінських маркетингових рішень. Актуальні питання економічних наук, (11). https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/477
- Василик, О. Б., & Тимків, Г. Я. (2025). Інформація як один з ключових ресурсів в системі формування маркетингового контенту і прийняття управлінських маркетингових рішень. Актуальні питання економічних наук, (11). https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/477
- Василик, О. Б., & Василик, Т. А. (2025). Теоретичні основи побудови системи маркетингового моніторингу поведінки споживачів із застосуванням методів статистичної обробки даних. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, (44), 347-355. Retrieved ізhttps://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/1618 https://doi.org/10.5281/zenodo.15404531
- Shepel, T. V., & Vasуlуk O. B. (2024). Psychological mechanisms of the influence of advertisement on the consumer. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law, (41), 264-274. Retrieved from https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/1226 https://doi.org/10.5281/zenodo.13376442
- Савчук Т.В., Василик О.Б., Костюк У.З. Аналіз ринку трудових ресурсів України за допомогою статистичних методів. Причорноморські економічні студії. 2021. № 68. С.88-95 http://bses.in.ua/uk/68-2021 http://bses.in.ua/journals/2021/68_2021/15.pdf
- Василик О.Б., Василик Т.А. Цифрові інструменти аналізу поведінки споживачів Академічні візії. № 31 (2024) DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.12545271 https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1227
- Havrysh, V., Nitsenko, V., Perevozova, I., Kulyk, T., & Vasylyk, O. (2022). Alternative Vehicle Fuels Management: Energy, Environmental and Economic Aspects. In: Zaporozhets A. (eds) Advanced Energy Technologies and Systems I. Studies in Systems, Decision and Control, 395, 91-115. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-85746-2_5. [Scopus]