Сьогодні відбулася зустріч науково-педагогічних працівників кафедри інженерії програмного забезпечення та гарантів освітньо-професійних програм (ОПП) «Інженерія програмного забезпечення» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» Вікторії Бандури та Василя Шекети з стейкхолдерами освітніх програм. Зокрема в обговоренні взяли участь: виконавча директорка IT Кластера Івано-Франківської області Ірина Дарвай, Володимир Якубовський - Delivery Manager в Agenta Ukraine, Іван Дячишин – керівник компанії «Webmil», Іван Колодій – директор компанії «TenantCloud Україна», Михайло Шелудяк – координатор Івано-Франківської локації компанії «ЕPАМ», Любомир Рученчин - керівник компанії «NETLS». До заходу також долучилися представники адміністрації університету, зокрема в.о. першого проректора Івано-Франківського технічного університету нафти і газу Сергій Зікратий.
Під час зустрічі гаранти освітніх програм презентували основні складові ОПП, озвучили мету, предметну область, фокус та особливості, а також можливості щодо працевлаштування майбутніх випускників, подальшого навчання та професійної діяльності.
Присутні стейкхолдери взяли активну участь в обговоренні та висловили свої думки щодо перспектив удосконалення та покращення ОПП, а також наголосили на важливості співпраці ІТ-освіти й ІТ-індустрії.
Загалом відбувся конструктивний обмін думками щодо вдосконалення ОПП та посилення співпраці з IT-компаніями. Учасники зустрічі сформували перспективний план подальшого розвитку співпраці кафедри інженерії програмного забезпечення зі стейкхолдерами в таких напрямах:
- стажування з метою набуття практичного досвіду в ІТ-індустрії;
- спільні дослідницькі проекти для об'єднання зусиль щодо розробки інноваційних рішень;
- лекції від представників ІТ-індустрії на актуальні теми та тренди ІТ-сфери;
- підтримка олімпіад і студентських конференцій;
- супровід і гарантування процесу акредитації освітніх програм та підтримка спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення».