В межах засідання кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу відбулося чергове обговорення освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня, в якому брали участь представники ЗВО-партнерів Волинського національного університету імені Лесі Українки та Одеського національного технологічного університету. Гарант зазначеної освітньої програми Ірина ПЕРЕВОЗОВА представила ОП, відмітила її особливості та звернула увагу на освітні компоненти та компетенції і програмні результати, яких набувають здобувачі вищої освіти. Зокрема, завідувач кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки д.е.н., проф. Олена ПАВЛОВА, яка запропонувала посилити вибірковий блок діджиталізації маркетингу введення курсової роботи з ОК Цифровий маркетинг, завідувач кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі Одеського національного технологічного університету д.е.н., професор Володимир ЛАГОДІЄНКО, рекомендував включити до методів контролю самооцінювання та взаємооцінювання.
В обговоренні освітньої програми брали участь Людмила ШОСТАК (гарант освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня Волинського національного університету імені Лесі Українки), професор кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки д.е.н., проф. Костянтин ПАВЛОВ, завідувач кафедри управління бізнесом Одеського національного технологічного університету д.е.н., професор Наталія БАСЮРКІНА, що відмітила логічну послідовність освітніх компонентів програми для системного досягнення програмних результатів згідно стандарту даної спеціальності. До обговорення долучилися д.е.н. професори Андрій УСТЕНКО, Олег ДЗЬОБА, Світлана МІНАКОВА, Віталій НІЦЕНКО та ЛІЛІЯ СІМКІВ, члени кафедри підприємництва та маркетингу. Гарант освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу Надія ДАЛЯК зазначила, що окрему увагу в програмі приділено сучасним методикам викладання маркетингових дисциплін, що розширює горизонти професійної реалізації випускників освітньої програми.