Відділ забезпечення якості освіти

МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

  • Формування політики гарантії забезпечення якості освіти в ІФНТУНГ.
  • Побудова ефективної структури управління щодо надання якісних освітніх послуг.
  • Безперервний та систематичний моніторинг якості освітніх послуг
  • Впровадження інструментів гарантії якості вищої освіти та освітньої діяльності
  • Організація та проведення систематичного незалежного моніторингу якості підготовки фахівців.
  • Надання консультативної та науково-методичної допомоги з питань якості підготовки фахівців учасникам (викладачам і студентам) моніторингових заходів.
  • Координація діяльності інститутів, кафедр університету з питань організації моніторингу якості знань здобувачів вищої освіти.
  • Визначення основних тенденцій зміни кількісних і якісних показників на основі аналізу моніторингу навчальних досягнень здобувачів вищої освіти з урахуванням вимог ринку праці.

​​​​​​​ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ

  • Організація дієвої системи гарантії якості освіти
  • Контроль процесів, що забезпечують академічну репутацію і свободу
  • Розробка та затвердження форм анкет (опитувань, оцінювань тощо) та інших матеріалів для проведення моніторингових досліджень.
  • Організація та забезпечення проведення різноманітних опитувань, що стосуються якості освіти
  • Координація діяльності навчальних структурних підрозділів Університету з питань забезпечення високої якості підготовки фахівців.
  • Сприяння проведенню заходів з підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників та навчально-допоміжного персоналу Університету.
  • Координація процесів, пов'язаних з розробкою і впровадженням нових технологій контролю якості освіти.
  • Створення інформаційного банку даних моніторингу показників діяльності університету.
  • Методичний супровід моніторингу якості вищої освіти університету, ринку освітніх послуг тощо.
  • Аналіз звернень здобувачів вищої освіти, наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників щодо якості освітнього процесу з метою формування рекомендацій щодо постійного вдосконалення процесу надання освітніх послуг;.
  • Аналіз кращих практик вітчизняних та зарубіжних освітніх закладів щодо організації освітнього процесу.
  • Співпраця з іншими освітніми установами, національними та міжнародними центрами з метою забезпечення порівнянного визнання кваліфікацій університету та результатів проведеної акредитації, оцінювання тощо.

Новини