Обельницька Христина Володимирівна

Обельницька Х.В.
Alma mater

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, 2011

Спеціальність

Економіка підприємства, Облік і аудит

Кваліфікаційний рівень

магістр

Науковий ступінь

Кандидат економічних наук

Вчене звання

доцент

Місце роботи, посада

Кафедра підприємництва та маркетингу, доцент

Наукові інтереси

Підприємництво, інтернет-торгівля, маркетинг, контролінг

Загальна інформація

З 2012 по 2015 роки  - аспірантка ІФНТУНГ.

У 2016 році захистила дисертацію, здобувши науковий ступінь кандидата економічних наук. 

У 2019 році отримала атестат доцента кафедри підприємництва та маркетингу. 

Авторка понад 80 наукових праць (наукових статей, навчальних посібників, інших наукових публікацій), серед яких проіндексовані в базі Scopus, WoS.

Член Української Асоціації Маркетингу з 20.02.2018 р.

Гарант ОП «Маркетинг» другого (магістерського) рівня спеціальності D5 Маркетинг.

Стажування та сертифікати

1. Підвищено кваліфікацію завдяки участі в онлайн-конференції Social Media marketing 2.0, проведеною Академією Інтернет-маркетингу SendPulse, сертифікат (травень, 2021)

2. Участь у навчально-методичних семінарах, організованих YEP в рамках ініціативи «Підприємницький університет» і курсу «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами», сертифікат - 50 годин (1,5 ECTS) (вересень-грудень 2021 р., онлайн)

3.  Проходження курсу «On Being a Scientist Course», авторизований Європейською академією наук та досліджень, формат участі он-лайн дискусії (Гамбург, Німеччина) 10 год. (0,33 кредити ECTS), 10-12.12.2021 Сертифікат від 15.12.2021

4.Цикл тренінгів Lifecell Digital Academy, 30 годин - 1,0 кредит ECTS (грудень 2021), сертифікат від 16 грудня 2021

5.Проходження курсу за програмою «Вступ до інноваційного підприємництва та практика запуску стартапу»  у Стартап Школі «Sikorsky Challenge», 2 кредити ЄКТС, 12 квітня 2022 – 28 квітня 2022, Сертифікат SCU №22/26

6.  Участь у навчально-методичних семінарах, організованих YEP в рамках ініціативи «Підприємницький університет» і курсу «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами», сертифікат EY-22-23-1-093 50 годин (1,8 ECTS) (вересень-грудень 2022 р., онлайн) від 13.01.2023 року

7.     Проходження курсу за програмою «Основи цифрового маркетингу та електронної комерції»  підготовлений Google та запропонований освітньою платформою Coursera.  2 кредити ЄКТС, 12 квітня 2022 – 28 квітня 2022, Сертифікат

8.   Пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації проєкту «Школа наставників дуальної форми здобуття освіти» Тривалість навчання – 60 год., 2 кредити ЄКТС (24.03.2023-28.04.2023) сертифікат

9.      Підвищено  кваліфікацію завдяки участі в Міжнар.наук.-практ. конф. «Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва»   «Sustainable development of the economy, society and entrepreneurship» (SDESE2023) 27-28 квітня 2023 року м. Івано-Франківськ СЕРТИФІКАТ УЧАСНИКА № SDESE2023/131 (Особиста участь у конференції: 15 год/0,5 кредити ЄКТС)

10 Учасник проєкту з розвитку співпраці бізнесу та освіти "Uni-Biz Bridge: Адаптивність та гнучкість викладача" 29-31.08.2023р. Cертифікат ( 8 год/0,3 кредити ЄКТС)

11. Успішно пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації на кафедрі економіки, підприємництва та маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки (180 год/ 6 кредити ЄКТС) (Сертифікат) (20 березня - 20 вересня 2023 року, м. Луцьк)

12. Підвищено кваліфікацію за рахунок пройденого курсу “7 днів прогресильності: створюємо сучасне освітнє середовище” (Сертифікат) (9-15 жовтня 2023 року) ( 30 год/1 кредити ЄКТС)

13. Участь у тренінгу  на тему: Особливості впровадження та викладання курсу з підприємництва "Відродження через соціальне підприємництво" (Сертифікат) (15 годин - 0,5 ECTS) (18-19 січня 2024 року,  м. Львів)  

14. Участь у навчально-методичних семінарах, організованих YEP в межах ініціативи «Підприємницький університет» і курсу «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами», сертифікат EY-23-24/1-075 50 годин (1,8 ECTS) (вересень-грудень 2023 р., онлайн) від 12.01.2024 року

15. Участь у стажуванні в обслуговуючому кооперативі “Житлово-будівельний кооператив “Сонячний центр”” за індивідуальним планом відповідно довідки № 06 в обсязі 90 годин (3 ECTS) (07.06.2024 року по 28.06.2024р.) від 28.06.2024 року

16. Стажування-тренінг в рамках сертифікатної програми ІПО «Особистий бренд науковця», ІФНТУНГ, травень 2024 р., 60 год/2,0 кредит ЄКТС

17. Складено іспит та отримано міжнародний «Сертифікат підприємницьких компетенцій» (Entrepreneurial Skills Pass, ESP) від 14.06.2024 р.

20. «Школа наставника ДФЗО», ІПО, ІФНТУНГ, 60 год/2,0 кредити ЄКТС, свідоцтво ІПО-24-184

18. Успішно завершила курс підвищення кваліфікації «Інноваційне викладання: від дизайн-мислення до штучного інтелекту»  (Сертифікат ІВ-0460) (28 жовтня-1 листопада 2024 року) ( 30 год/1 кредити ЄКТС)

19. Участь у тренінгу «Івент-маркетинг як дієвий психологічний інструмент протидії професійному вигоранню науково-педагогічного персоналу ЗВО» 27-30 грудня 2024 р. в обсязі 18 годин (0,6 кредит ЄКТС). 

20. Участь у семінарі-тренінгу «Реклама без стереотипів: навчання свідомого підходу» 3.12.2024 р. в обсязі 15 годин (0,5 кредит ECTS). Сертифікат №12/2024-ІГКР від 3.12.2024 р.

21.  Участь у стажуванні в маркетинговій агенції “Black Orange Agency” за індивідуальним планом відповідно довідки № 01 в обсязі 90 годин (3 ECTS) (07.11.2024 року по 06.01.2025 р.) від 06.01.2025 року

22. Підвищено  кваліфікацію завдяки участі в ІІ Міжнар.наук.-практ. конф. “Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства”, (Івано-Франківськ, 10-11 квітня 2025 р.)/. ІФНТУНГ, Сертифікат (18 год/0,6 кредити ЄКТС)

22. Навчання на семінарі-тренінгу

«Застосування AI в освітньому процесі: практичні інсайти» загальний обсяг 60 год (2 кредита), 11-12 квітня 2025 СЕРТИФІКАТ № ІПО-25-124 

23.  Підвищено  кваліфікацію завдяки участі в ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів і молодих вчених “Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля: 2025 рік”, 8-9 травня 2025 р. ІФНТУНГ, 2025 .м. Івано-Франківськ Сертифікат № НПК-068_25 (30 год/1 кредити ЄКТС)

24. СЕРТИФІКАТ No203 від 22.05.2025 р. засвідчує, що ХРИСТИНА ОБЕЛЬНИЦЬКА взяла участь у навчальному курсі "Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси" 120 год. (4 ECTS), програма курсу додається. Курс проведено у рамках весняного циклу тренінгів Української Асоціації Маркетингу з 5 березня по 21 травня 2025 року.

 

Навчальна робота

Електронний бізнес

Підприємницька діяльність 

Маркетинг І

Маркетинг ІІ

Інноваційне підприємництво та управління стартап-проектами

Контролінг підприємницьких рішень

Економічне обґрунтування маркетингових рішень 

Контроль в підприємництві

Контроль в маркетингу

 

 

Наукова діяльність

Дисертація:

Оцінювання соціально-економічної ефективності системи корпоративного управління нафтогазовими підприємствами, 2017 р.

Напрями наукової роботи:

Маркетинг, електронний бізнес, підприємництво, контролінг, інноваційне підприємництво та управління стартап проектами

Науково-дослідні теми, в яких прийнято участь (вибрані):

"Розробка маркетингової стратегії ІФНТУНГ" в межах комплексної теми "Теоретико-методичне забезпечення процесів управління закладом вищої освіти" № держреєстрації  0118U006602, (2017-2020 рр.),

"Теоретико-прикладні засади маркетингової діяльності в умовах інформатизації бізнесу" в межах комплексної теми "Наукові та прикладні засади управління розвитком галузевих та регорнальних суспільних систем" № держреєстрації  0117U003830 (2017-2020 рр.), 

"Науково-організаційні та прикладні засади інформатизації ринкової діяльності для підвищення ефективності управління НГК України"  в межах комплексної теми "Науково-методологічні та практичні засади механізму управління розвитком підприємств нафтогазового комплексу України", № держреєстрації 0115U007099 (2016-2017 рр.)

 

Вибрані публікації

1. Pavlova O., Pavlov K., Horal L., Novosad O., Korol S., Perevozova I., Obelnytska Kh., Daliak N., Protsyshyn O. and Popadynetsd N. (2021) Integral estimation of the competitiveness level of the western Ukrainian gas distribution companies.  Accounting. Volume 7. Issue 5. Р. 1073-10847. ISSN 2369-7407 (Online) - ISSN 2369-7393 (Print) DOI: 10.5267 / j.ac.2021.3.001 (Scopus)

 

2. Perevozova I., Minakova S., Obelnytska K., Mykhailyshyn L., Morozova O. (2021) Mathematical modeling of multimodal transportation in Ukraine using methods of the graph theory. E3S Web Conf. International Conference on Sustainable, Circular Management and Environmental Engineering (ISCMEE 2021), Volume 255. P. 9 – 15. DOI: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202125501030 (Scopus)

 

3. Uliana Andrusiv, Halyna Zelinska, Halyna Kupalova, Halyna Sydor, Khrystyna Obelnytska, Andriy Ustenko (2023). Ensuring Ukraine’s Energy Security With Energy Resources:Modeling and Forecasting. The Economix, Vol. 2, pp. 18-23.  (WoS, Q3)

https://www.keypublishing.org/economix/wp-content/uploads/2023/11/8.-Uliana-Andrusiv-Abstract.pdf

 

4. Перевозова І. В., Обельницька Х. В., Шепель Т. В., & Неміш Ю. В. (2024). Засади розвитку соціального підприємництва на тлі переходу до економіки спільної участі. Академічні візії, (29). https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/943 

 

5.   Перевозова І. В., Обельницька Х. В., Земляков І. С. Перформанс маркетинг для досягнення стратегічних бізнес-цілей в підприємництві // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". – 2024. – №6. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-6-10058

 

 6. Обельницька Х. В., П’яста А. Р. Маркетингова трансформація як інструмент підвищення ефективності торгівельної діяльності підприємств. Економіка та суспільство. 2025. № 73. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5898  DOI:https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-73-92 

 

7. Обельницька Х. В., Даляк Н. А., Кобильчук С. Т. Вплив співпраці між роздрібними мережами та digital-інструментів маркетингу на впізнаваність бренду косметичних підприємств // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". – 2025. – № 4. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2025-4-10975

 

Більше про наукові праці

Навчальна робота

Підприємницька діяльність

Маркетинг

Інноваційне підприємництво та управління стартап-проектами

Контролінг підприємницьких рішень

Практика контролінгу

Контроль в підприємництві

Наукова діяльність

Дисертація:

Оцінювання соціально-економічної ефективності системи корпоративного управління нафтогазовими підприємствами, 2017 р.

Напрями наукової роботи:

Маркетинг, електронний бізнес, підприємництво, контролінг, інноваційне підприємництво та управління стартап проектами

Науково-дослідні теми, в яких прийнято участь (вибрані):

"Розробка маркетингової стратегії ІФНТУНГ" в межах комплексної теми "Теоретико-методичне забезпечення процесів управління закладом вищої освіти" № держреєстрації  0118U006602, (2017-2020 рр.),

"Теоретико-прикладні засади маркетингової діяльності в умовах інформатизації бізнесу" в межах комплексної теми "Наукові та прикладні засади управління розвитком галузевих та регорнальних суспільних систем" № держреєстрації  0117U003830 (2017-2020 рр.), "Науково-організаційні та прикладні засади інформатизації ринкової діяльності для підвищення ефективності управління НГК України"  в межах комплексної теми "Науково-методологічні та практичні засади механізму управління розвитком підприємств нафтогазового комплексу України", № держреєстрації 0115U007099 (2016-2017 рр.)

 

Вибрані публікації

1. Pavlova O., Pavlov K., Horal L., Novosad O., Korol S., Perevozova I., Obelnytska Kh., Daliak N., Protsyshyn O. and Popadynetsd N. (2021) Integral estimation of the competitiveness level of the western Ukrainian gas distribution companies.  Accounting. Volume 7. Issue 5. Р. 1073-10847. ISSN 2369-7407 (Online) - ISSN 2369-7393 (Print) DOI: 10.5267 / j.ac.2021.3.001 (Scopus)

2. Perevozova I., Minakova S., Obelnytska K., Mykhailyshyn L., Morozova O. (2021) Mathematical modeling of multimodal transportation in Ukraine using methods of the graph theory. E3S Web Conf. International Conference on Sustainable, Circular Management and Environmental Engineering (ISCMEE 2021), Volume 255. P. 9 – 15. DOI: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202125501030 (Scopus)

3. Обельницька Х. В., Бурачок О. І. Передумови впровадження концепції контролінгу маркетингової діяльності на підприємствах з виготовлення меблів. Електронний науковий журнал «Приазовський економічний вісник». 2020. Випуск 6 (23). С. 114-121. ISSN (Online): 2522-4263. DOI: https://doi.org/10.32840/2522-4263/2020-6-20 

4. Uliana Andrusiv, Halyna Zelinska, Halyna Kupalova, Halyna Sydor, Khrystyna Obelnytska, Andriy Ustenko (2023). Ensuring Ukraine’s Energy Security With Energy Resources:Modeling and Forecasting. The Economix, Vol. 2, pp. 18-23.  (WoS, Q3)

https://www.keypublishing.org/economix/wp-content/uploads/2023/11/8.-Uliana-Andrusiv-Abstract.pdf

5. Перевозова І. В., Обельницька Х. В., Шепель Т. В., & Неміш Ю. В. (2024). Засади розвитку соціального підприємництва на тлі переходу до економіки спільної участі. Академічні візії, (29). https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/943 

6.   Перевозова І. В., Обельницька Х. В., Земляков І. С. Перформанс маркетинг для досягнення стратегічних бізнес-цілей в підприємництві // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". – 2024. – №6https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-6-10058

Більше про наукові праці

Контакти

Email: obelnytska@ukr.net 

khrystyna.obelnytska@nung.edu.ua

ORCID iD: 0000-0001-6381-5301

Профіль GoogleАкадемія: https://scholar.google.com/citations? hl=uk&user=pn1Uo1sAAAAJ