Обельницька Христина Володимирівна

Обельницька Х. В.
Alma mater

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, 2011

Спеціальність

Економіка підприємства, Облік і аудит

Кваліфікаційний рівень

магістр

Науковий ступінь

Кандидат економічних наук

Вчене звання

доцент

Місце роботи, посада

Кафедра підприємництва та маркетингу, доцент

Наукові інтереси

Підприємництво, інтернет-торгівля, маркетинг, контролінг

General Information

Народилася 16 листопада 1988 року в селі Побережжі, де закінчила школу з відзнакою в 2005 році.

Обравши спеціальність «Економіка підприємства», вступила до Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. З 2012 по 2015 роки була аспірантом ІФНТУНГ та у 2016 році захистила дисертацію, здобувши науковий ступінь кандидата економічних наук. У 2019 році отримала атестат доцента кафедри підприємництва та маркетингу. Автор понад 70 наукових праць (наукових статей, навчальних посібників, інших наукових публікацій), серед яких проіндексовані в базі Scopus. Член Української Асоціації Маркетингу з 20.02.2018 р.

«За час викладацького досвіду стаєш організатором та мотиватором в першу чергу самого себе, удосконалюєшся у професійних навичках, застосуєш наукову методологію, відчуваєш, як прокидається почуття до пізнання нового, вчишся схоплювати азарт від підтверджених фактів наперед зроблених припущень та реалізовуєшся із зростанням кількості цитувань власних праць.» Х. В. Обельницька

Стажування та сертифікати

1. Підвищено  кваліфікацію завдяки участі в ІІ Марафоні Інклюзивних Практик «Інклюзивна спільнота: тут і тепер» (ІР-Марафон) (формат участі: он-лайн дискусії, презентація досвіду інклюзивних практик, авторські Zoom-семінари) –  57 годин (9-15 листопада 2020 р., Грузія), сертифікат від 15.11. 2020 р. 

2. Підвищено кваліфікацію в рамках ініціативи «Підприємницький університет» і курсу «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами»  за рахунок участі у навчально-методичних семінарах, організованих YEP  протягом вересень-грудень 2020 р. (онлайн), обсягом 42 годин -1,5 ECTS, сертифікат від 18.12.2020 р.

3. Підвищено кваліфікацію завдяки участі в онлайн-конференції Social Media marketing 2.0, проведеною Академією Інтернет-маркетингу SendPulse, сертифікат (травень, 2021)

4. Участь у навчально-методичних семінарах, організованих YEP в рамках ініціативи «Підприємницький університет» і курсу «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами», сертифікат - 50 годин (1,5 ECTS) (вересень-грудень 2021 р., онлайн)

 5.  Проходження курсу «On Being a Scientist Course», авторизований Європейською академією наук та досліджень, формат участі он-лайн дискусії (Гамбург, Німеччина) 10 год. (0,33 кредити ECTS), 10-12.12.2021 Сертифікат від 15.12.2021

6.Цикл тренінгів Lifecell Digital Academy, 30 годин - 1,0 кредит ECTS (грудень 2021), сертифікат від 16 грудня 2021

7.Проходження курсу за програмою «Вступ до інноваційного підприємництва та практика запуску стартапу»  у Стартап Школі «Sikorsky Challenge», 2 кредити ЄКТС, 12 квітня 2022 – 28 квітня 2022, Сертифікат SCU №22/26

8.  Участь у навчально-методичних семінарах, організованих YEP в рамках ініціативи «Підприємницький університет» і курсу «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами», сертифікат EY-22-23-1-093 50 годин (1,8 ECTS) (вересень-грудень 2022 р., онлайн) від 13.01.2023 року

9.     Проходження курсу за програмою «Основи цифрового маркетингу та електронної комерції»  підготовлений Google та запропонований освітньою платформою Coursera.  2 кредити ЄКТС, 12 квітня 2022 – 28 квітня 2022, Сертифікат

10.   Пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації проєкту «Школа наставників дуальної форми здобуття освіти» Тривалість навчання – 60 год., 2 кредити ЄКТС (24.03.2023-28.04.2023) сертифікат

11.      Підвищено  кваліфікацію завдяки участі в Міжнар.наук.-практ. конф. «Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва»   «Sustainable development of the economy, society and entrepreneurship» (SDESE2023) 27-28 квітня 2023 року м. Івано-Франківськ СЕРТИФІКАТ УЧАСНИКА № SDESE2023/131 (Особиста участь у конференції: 15 год/0,5 кредити ЄКТС)

12 Учасник проєкту з розвитку співпраці бізнесу та освіти "Uni-Biz Bridge: Адаптивність та гнучкість викладача" 29-31.08.2023р. Cертифікат ( 8 год/0,3 кредити ЄКТС)

13. Успішно пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації на кафедрі економіки, підприємництва та маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки (180 год/ 6 кредити ЄКТС) (Сертифікат) (20 березня - 20 вересня 2023 року, м. Луцьк)

14. Підвищено кваліфікацію за рахунок пройденого курсу “7 днів прогресильності: створюємо сучасне освітнє середовище” (Сертифікат) (9-15 жовтня 2023 року) ( 30 год/1 кредити ЄКТС)

15. Участь у тренінгу  на тему: Особливості впровадження та викладання курсу з підприємництва "Відродження через соціальне підприємництво" (Сертифікат) (15 годин - 0,5 ECTS) (18-19 січня 2024 року,  м. Львів)  

16. Участь у навчально-методичних семінарах, організованих YEP в межах ініціативи «Підприємницький університет» і курсу «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами», сертифікат EY-23-24/1-075 50 годин (1,8 ECTS) (вересень-грудень 2023 р., онлайн) від 12.01.2024 року

17. Участь у стажуванні в обслуговуючому кооперативі “Житлово-будівельний кооператив “Сонячний центр”” за індивідуальним планом відповідно довідки № 06 в обсязі 90 годин (3 ECTS) (07.06.2024 року по 28.06.2024р.) від 28.06.2024 року

Навчальна робота

Підприємницька діяльність

Маркетинг

Інноваційне підприємництво та управління стартап-проектами

Контролінг підприємницьких рішень

Практика контролінгу

Контроль в підприємництві

Наукова діяльність

Дисертація:

Оцінювання соціально-економічної ефективності системи корпоративного управління нафтогазовими підприємствами, 2017 р.

Напрями наукової роботи:

Маркетинг, електронний бізнес, підприємництво, контролінг, інноваційне підприємництво та управління стартап проектами

Науково-дослідні теми, в яких прийнято участь (вибрані):

"Розробка маркетингової стратегії ІФНТУНГ" в межах комплексної теми "Теоретико-методичне забезпечення процесів управління закладом вищої освіти" № держреєстрації  0118U006602, (2017-2020 рр.),

"Теоретико-прикладні засади маркетингової діяльності в умовах інформатизації бізнесу" в межах комплексної теми "Наукові та прикладні засади управління розвитком галузевих та регорнальних суспільних систем" № держреєстрації  0117U003830 (2017-2020 рр.), "Науково-організаційні та прикладні засади інформатизації ринкової діяльності для підвищення ефективності управління НГК України"  в межах комплексної теми "Науково-методологічні та практичні засади механізму управління розвитком підприємств нафтогазового комплексу України", № держреєстрації 0115U007099 (2016-2017 рр.)

 

Вибрані публікації

1. Pavlova O., Pavlov K., Horal L., Novosad O., Korol S., Perevozova I., Obelnytska Kh., Daliak N., Protsyshyn O. and Popadynetsd N. (2021) Integral estimation of the competitiveness level of the western Ukrainian gas distribution companies.  Accounting. Volume 7. Issue 5. Р. 1073-10847. ISSN 2369-7407 (Online) - ISSN 2369-7393 (Print) DOI: 10.5267 / j.ac.2021.3.001 (Scopus)

2. Perevozova I., Minakova S., Obelnytska K., Mykhailyshyn L., Morozova O. (2021) Mathematical modeling of multimodal transportation in Ukraine using methods of the graph theory. E3S Web Conf. International Conference on Sustainable, Circular Management and Environmental Engineering (ISCMEE 2021), Volume 255. P. 9 – 15. DOI: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202125501030 (Scopus)

3. Обельницька Х. В., Бурачок О. І. Передумови впровадження концепції контролінгу маркетингової діяльності на підприємствах з виготовлення меблів. Електронний науковий журнал «Приазовський економічний вісник». 2020. Випуск 6 (23). С. 114-121. ISSN (Online): 2522-4263. DOI: https://doi.org/10.32840/2522-4263/2020-6-20 

4. Uliana Andrusiv, Halyna Zelinska, Halyna Kupalova, Halyna Sydor, Khrystyna Obelnytska, Andriy Ustenko (2023). Ensuring Ukraine’s Energy Security With Energy Resources:Modeling and Forecasting. The Economix, Vol. 2, pp. 18-23.  (WoS, Q3)

https://www.keypublishing.org/economix/wp-content/uploads/2023/11/8.-Uliana-Andrusiv-Abstract.pdf

5. Перевозова І. В., Обельницька Х. В., Шепель Т. В., & Неміш Ю. В. (2024). Засади розвитку соціального підприємництва на тлі переходу до економіки спільної участі. Академічні візії, (29). https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/943 

6.   Перевозова І. В., Обельницька Х. В., Земляков І. С. Перформанс маркетинг для досягнення стратегічних бізнес-цілей в підприємництві // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". – 2024. – №6https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-6-10058

Більше про наукові праці

Контакти

Email: obelnytska@ukr.net 

khrystyna.obelnytska@nung.edu.ua

ORCID iD: 0000-0001-6381-5301

Профіль GoogleАкадемія: https://scholar.google.com/citations? hl=uk&user=pn1Uo1sAAAAJ