Тернопільська академія народного господарства, 2003
Міжнародна економіка
Магістр
Кандидат економічних наук
Доцент
ІФНТУНГ, кафедра підприємництва та маркетингу, доцент
брендинг, бренд-менеджмент, маркетинговий менеджмент, креативне підприємництво
Працює в ІФНТУНГ з 2008 року і до сьогодні. Автор понад 150 наукових праць (наукових статей, навчальних посібників, підручників, монографій).
Експерт з маркетингу, маркетинг-менеджменту та бренд-менеджменту, з 2019 р. залучена до участі в проектах з креативної економіки та підприємництва. Відома як тренер проектів з бізнес-грамотності.
Перекладач-фрілансер (українська – англійська – російська). Володіє п’ятьма мовами: українською, російською, англійською – вільно; французька – читає, пише, розмовляє зі словником; німецька – основи.
Малинка О.Я. відома завдяки інноваційним консультаціям, навчанню та науковій роботі, роботі зі студентами, підприємцями та військовими ветеранами. Вона також бере участь як співпрезентатор у навчальних сесіях та конференціях в рамках проекту Creative Spark (Великобританія).
Учасник проекту «Mental health research among the entrepreneurs of the Brasilian Favelas», Бразилія.
Експерт проекту Creative Spark від Британської Ради, Університет Ковентрі (Великобританія) та Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (Україна).
Тренер Норвезького проекту (соціальна адаптація та сприяння військовим ветеранам), University of Nordland (Норвегія) та Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (Україна).
Тренер проекту ПРОМІС «Успіх у бізнесі», Івано-Франківський бізнес-інкубатор, (Україна).
Член Української Асоціації Маркетингу.
- Організаційна поведінка та бренд-менеджмент
- Маркетинг бренду
- Бренд-маркетинг
- Маркетинг І, ІІ
- Організація стартапу
- Маркетингова комунікаційно-збутова політика
- Global Economy (англ. мовою)
Дисертації:
Управління капіталом бренду підприємства на роздрібному ринку нафтопродуктів, 2010 р.
Напрями наукової роботи:
Брендинг, бренд-менеджмент, маркетинг, креативне підприємництво.
Науково-дослідні теми, в яких прийнято участь (вибрані):
Розробка економіко-математичних моделей управління інтелектуальним капіталом підприємств (ДР 0106U000522)
- Perevozova Iryna. Strategic Corporate Brand Management Process / Iryna Perevozova, Oksana Malynka // International Journal of Business Marketing and Management (IJBMM). – May 2019. – Volume 4 Issue 5. – P.P. 46-48.
- Малинка О. Я. Концепція управління враженнями споживача та її застосування в ортодонтії (бренд «Insignia») / О. Я. Малинка, О. М. Формус, А. О. Устенко // Бизнес Информ. – 2019. – №7. – С. 345 – 350.
- Перевозова І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. В. Перевозова, О. Я. Малинка // Маркетинг в Україні. – 2019. – № 2. – С. 40 – 44.
- Perevozova І. Сomparison of lateral vs. vertical marketing concepts in brand creation process / I. Perevozova, O. Malynka // Технологический аудит и резервы производства. – 2019. – № 2/4 (46). – С.11 – 13.
- Tomlins R. Sprinting for creative economy growth – a case study of a business planning and rapid prototyping toolkit for the Brazilian creative economy sector / Richard Tomlins, Helen Cuthill, Alan Richards, Arun Sukumar, Oksana Malynka // E3S Web of Conferences 166, 09004 (2020).
https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016609004 - Perevozova I. Integration of the Supply Chain Management and Development of the Marketing System / Iryna Perevozova, Liliana Horal, Andriy Mokhnenko, Nataliia Hrechanyk, Andriy Ustenko, Oksana Malynka, Lilya Mykhailyshyn // International Journal of Supply Chain Management. – 2020. – Vol. 9, No. 3. – P. 496 – 507. http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/12067;jsessionid=C5993F9935485411A88AA17F09E9305F
- 7. Tomlins R. Radical Innovation Process in Sustainable Development and Knowledge Management: Toyota Prius Case Study / Richard Tomlins, Oksana Malynka, Arun Sukumar, Mimi Rao and Kaushik Pandya // IOP Conf. Series: Earth and Environmental Science 628 (2021) doi:10.1088/1755-1315/628/1/012036. https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1755-1315/628/1/012036
+38 098 481 35 07; ok.framboise@gmail.com; oksana.malynka@nung.edu.ua
https://scholar.google.com.ua/citations?user=yrHCcLIAAAAJ&hl=uk
Профіль ORCID |