Малинка Оксана Ярославівна

Малинка О. Я.
Alma mater

Тернопільська академія народного господарства, 2003

Спеціальність

Міжнародна економіка

Кваліфікаційний рівень

Магістр

Науковий ступінь

Кандидат економічних наук

Вчене звання

Доцент 

Місце роботи, посада

ІФНТУНГ, кафедра підприємництва та маркетингу, доцент

Наукові інтереси

брендинг, бренд-менеджмент, маркетинговий менеджмент, креативне підприємництво

General Information

Працює в ІФНТУНГ з 2008 року і до сьогодні. Автор понад 150 наукових праць (наукових статей, навчальних посібників, підручників, монографій).

Експерт з маркетингу, маркетинг-менеджменту та бренд-менеджменту, з 2019 р. залучена до участі в проектах з креативної економіки та підприємництва. Відома як тренер проектів з бізнес-грамотності.

Перекладач-фрілансер (українська – англійська – російська). Володіє п’ятьма мовами: українською, російською, англійською – вільно; французька – читає, пише, розмовляє зі словником; німецька – основи.

Малинка О.Я. відома завдяки інноваційним консультаціям, навчанню та науковій роботі, роботі зі студентами, підприємцями та військовими ветеранами. Вона також бере участь як співпрезентатор у навчальних сесіях та конференціях в рамках проекту Creative Spark (Великобританія).

Учасник проекту «Mental health research among the entrepreneurs of the Brasilian Favelas», Бразилія.

Експерт проекту Creative Spark від Британської Ради, Університет Ковентрі (Великобританія) та Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (Україна).

Тренер Норвезького проекту (соціальна адаптація та сприяння військовим ветеранам), University of Nordland (Норвегія) та Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (Україна).

Тренер проекту ПРОМІС «Успіх у бізнесі», Івано-Франківський бізнес-інкубатор, (Україна).

Член Української Асоціації Маркетингу.

Навчальна робота
  1. Організаційна поведінка та бренд-менеджмент
  2. Маркетинг бренду
  3. Бренд-маркетинг
  4. Маркетинг І, ІІ
  5. Організація стартапу
  6. Маркетингова комунікаційно-збутова політика
  7. Global Economy (англ. мовою)
Наукова діяльність

Дисертації:

Управління капіталом бренду підприємства на роздрібному ринку нафтопродуктів, 2010 р.

Напрями наукової роботи:

Брендинг, бренд-менеджмент, маркетинг, креативне підприємництво.

Науково-дослідні теми, в яких прийнято участь (вибрані):

Розробка економіко-математичних моделей управління інтелектуальним капіталом підприємств (ДР 0106U000522)

Вибрані публікації
  1. Perevozova Iryna. Strategic Corporate Brand Management Process / Iryna Perevozova, Oksana Malynka // International Journal of Business Marketing and Management (IJBMM). – May 2019. – Volume 4 Issue 5. – P.P. 46-48.
  2. Малинка О. Я. Концепція управління враженнями споживача та її застосування в ортодонтії (бренд «Insignia») / О. Я. Малинка, О. М. Формус, А. О. Устенко // Бизнес Информ. – 2019. – №7. – С. 345 – 350.
  3. Перевозова І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. В. Перевозова, О. Я. Малинка // Маркетинг в Україні. – 2019. – № 2. – С. 40 – 44.
  4. Perevozova І. Сomparison of lateral vs. vertical marketing concepts in brand creation process / I. Perevozova, O. Malynka // Технологический аудит и резервы производства. – 2019. – № 2/4 (46). – С.11 – 13.
  5. Tomlins R. Sprinting for creative economy growth – a case study of a business planning and rapid prototyping toolkit for the Brazilian creative economy sector / Richard Tomlins, Helen Cuthill, Alan Richards, Arun Sukumar, Oksana Malynka // E3S Web of Conferences 166, 09004 (2020).
    https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016609004
  6. Perevozova I. Integration of the Supply Chain Management and Development of the Marketing System / Iryna Perevozova, Liliana Horal, Andriy Mokhnenko, Nataliia Hrechanyk, Andriy Ustenko, Oksana Malynka, Lilya Mykhailyshyn // International Journal of Supply Chain Management. – 2020. – Vol. 9, No. 3. – P. 496 – 507. http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/12067;jsessionid=C5993F9935485411A88AA17F09E9305F
  7. 7. Tomlins R. Radical Innovation Process in Sustainable Development and Knowledge Management: Toyota Prius Case Study / Richard Tomlins, Oksana Malynka, Arun Sukumar, Mimi Rao and Kaushik Pandya // IOP Conf. Series: Earth and Environmental Science 628 (2021) doi:10.1088/1755-1315/628/1/012036. https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1755-1315/628/1/012036

Більше про наукові праці

Контакти

+38 098 481 35 07; ok.framboise@gmail.com; oksana.malynka@nung.edu.ua

https://scholar.google.com.ua/citations?user=yrHCcLIAAAAJ&hl=uk

Профіль ORCID

http://orcid.org/0000-0002-6259-7020