Подільський державний аграрно-технічний університет, 2013
Облік і оподаткування
магістр
Кандидат економічних наук
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, доцент кафедри підприємництва та маркетингу
Цифровий маркетинг, Web-маркетинг, аналітично-статистичне забезпечення маркетингу
Народилася в м. Тлумач Івано-Франківської області.
Навчалася в Тлумацькому коледжі ЛНУП, який закінчила у 2010 р., здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з обліку і аудиту.
З 2010 по 2013 рр. навчалась у Подільському державному аграрно-технічному університеті, здобула кваліфікацію магістра з обліку і аудиту.
З 2014 по 2017 рр. навчалась в аспірантурі очної форми навчання Подільського державного аграрно-технічного університету, у 2019 р. захистила дисертацію за спеціальністю економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) та здобула науковий ступінь кандидата економічних наук.
3 2018р. по теперішній час викладач ВСП «Тлумацький фаховий коледж ЛНУП».
Член громадської організації «Науково-дослідний та консультаційно-практичний центр бізнесу, маркетингу та права».
З 2023 р. доцент кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ за сумісництвом.
Цифровий маркетинг
Digital-маркетинг
Web-маркетинг
Аналітично-статистичне забезпечення маркетингу та формування баз даних
Тема дисертації:
Формування, використання та розвиток трудового потенціалу сільськогосподарських підприємств в системі інноваційної економіки, 2019
Напрями наукової роботи:
Цифрове, аналітичне та облікове забезпечення сталого розвитку підприємництва та маркетингу
Підвищення кваліфікації:
- Освітня програма підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників «Цифрові навички для освіти з Google» (30 год. / 1 кредит ЕСTS) сертифікат від 01.05.2024 № GDSFEC-2285.
- Навчальний онлайн курс «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості» 25.06.2024-16.07.2024 (30 год / 1 кредит ЄКТС) сертифікат про підвищення кваліфікації №25062024/99 від 29.07.2024.
- Стажування шляхом участі у міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції» 16-17 травня 2024 р. ( 60 год. / 2 кредити ЕСTS) сертифікат №34/68.
- Всеукраїнський проект з підвищенням кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників Онлайн-програма «Agri:Бухгалтерія» як складова екосистеми сучасного малого та середнього агробізнесу:новації для бізнесу, освіти та науки (30 год./ 1 кредит ЄКТС) сертифікат 23-1-005 від 18.09.2023.
- Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти. Тема «Методика викладання фахових дисциплін. Основи андрагогіки. Особливості роботи із здобувачами фахової перед вищої освіти» (30 год./ 1 кредит ЄКТС) свідоцтво про підвищення кваліфікації № ПК-35946459/002967-22. Реєстраційний номер 2967 від 15.10.2022.
- Міжнародне підвищення кваліфікації наукових, науково-педагогічних працівників та працівників освітніх закладів «Дистанційні засоби навчання на прикладі платформ Zoom та Moodle» (45 год. / (1,5 кредиту ЄКТС) сертифікат ES №4292/2021 від 22.02.2021.
- Навчальний курс «Цифрові інструменти GOOGLE для закладів вищої, фахової перед вищої освіти» (30 год./ 1 кредит ЄКТС) сертифікат №1GW-119 від 19.10.2021.”
1.Дуда Г.Б. Основи реклами у пошуковій системі // Г.Б. Дуда // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Bielsko-Biala: тези доп. – С. 157
2.Дуда Г.Б. Застосування електронного маркетингу та автоматизації в бізнесі // Г.Б. Дуда // B2B Marketing: зб. наук. праць XVII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 14 грудня, 2023. К: КПІ ім. Ігоря Сікорського: тези доп. – С. 94-96.
3.Дуда Г.Б., Гуцул В.А. Методика дослідження асортименту товарів ТОВ «ТД «Бойчак» // Г.Б. Дуда, В.А. Гуцул // Пріоритетні напрями досліджень в науковій та освітній діяльності: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 19-20 грудня 2023 року. – Львів : Львівський науковий форум, 2023: тези доп. – С.47-50.
4.Дуда Г.Б., Гуцул В.А. Аналіз ринку оптової торгівлі в Україні // Г.Б. Дуда, В.А. Гуцул // Інноваційна наука: пошук відповідей на виклики сучасності: матеріали I Міжнародної наукової конференції, м. Одеса, 22 грудня, 2023 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп, 2023: тези доп. – С. 32-35
5.Дуда Г.Б., Чепіль Н.В. Аналіз ринку кондитерських виробів // Г.Б. Дуда, Н.В. Чепіль // Сучасні виклики та актуальні проблеми науки, освіти і суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 23 грудня 2023 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2023: тез.доп. – С. 13-16 URL:
6.Дуда Г.Б., Чепіль Н.В. Оптимізація структури асортименту під впливом сезонності // Г.Б. Дуда, Н.В. Чепіль // Проблеми та перспективи сучасної науки та освіти: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 29-30 грудня 2023 року. – Львів : Львівський науковий форум, 2023: тези доп. – С.34-37.
7.Дуда Г.Б. Електронний цифровий підпис: сутність, принципи дії та порядок отримання. // Г.Б. Дуда // Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти: матеріали YI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 27-28 березня 2024р. Львів:ЛНУП, 2024: тези доп. – С.209-212.
8.Дуда Г.Б. Оптимізація обліку товарно-матеріальних цінностей компанії. БІЗНЕС, ІННОВАЦІЇ, МЕНЕДЖМЕНТ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: зб.тез доп. Y Міжнар. Наук.-практ. конф., м. Київ, 25 квітня 2024р. – Киїів : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2024: тези доп. – С.57-58.
9.Дуда Г.Б. Можливості автоматизації маркетингу для бізнесу. Сталий розвиток складних соціально-економічних систем в умовах сучасних змін та викликів: Збірник тез доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції ( Івано-Франківськ, 16-17 травня 2024 року), Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024: тези доп. – С.312-314
10. Дуда Г.Б. Важливість ретаргетингу для бізнесу. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції», 16-17 травня 2024р., м.Львів : тези доп. – С. 30-32.
11.Дуда Г.Б. Контент, що сприяє конверсіям, як чинник результативності бізнесу. YI Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії», 06 червня 2024 р., Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, м. Київ : тези доп.
+380971667149,
halyna.duda@nung.edu.ua