Застосовуємо case-study!

Студенти-маркетологи групи МРК-21-1 ( Ужва Ангеліна, Шкромида Вікторія, Прокопів Андрій, Рубаняк Іван, Устяновська Андріяна) створили власну команду під назвою «Фартові медоїди», взяли участь у кейс-чемпіонаті «Хліб, як ти: розробка концерції нової лінійки хліба для зумерів від концерну «Хлібпром» та проєкту «Економічна підтримка України»

під керівництвом Перевозової І.В. та Обельницької Х.В.

У даному проєкті взяли участь 28 команд у межах УкраїниЗображення видалено.Зображення видалено.

Розвʼязуючи даний кейс, команда учасників сформувала концепцію нового продукту хліба для зумерів, дотримуючись вимог організаторів, зокрема Ярослава Жидика. Здобувачі отримали корисний досвід, який дозволяє поглибити свої знання та навички в конкретній галузі, що може знадобитися у майбутньому.Зображення видалено.

Конкретно, при роботі над кейсом студенти-маркетологи здобули досвід:

● щодо особливостей виробництва хліба (дізнались більше про технології виробництва хліба, вибір сировини, контроль якості та багато іншого, що може бути особливо корисним для тих, хто планує розпочати власний бізнес у галузі виробництва хліба або працює в цій сфері);

● роботи у команді (робота над кейсом включає в себе колективну роботу, що дозволило розвинути навички співпраці та комунікації);

● аналізу та прийняття рішення, коли аналізували різні варіанти вирішення проблем та визначили найбільш ефективний шлях дій;

● розробки та впровадження маркетингових стратегій, що дозволило залучити нових клієнтів.

Робота над кейсом допомогла отримати різноманітний досвід, який може бути корисним у майбутньому та розвинула особистісні якості здобувачів, такі як впевненість в собі, креативність, прийняття рішень та співпраці в команді.Зображення видалено.

Детальніше за покликанням: https://www.facebook.com/groups/1772172733093413/permalink/3315526178758053/

Додаткова інформація новин:

ОСТАННІ НОВИНИ

На думку фахівця