01 травня 2025 року відбулася чергова стратегічно важлива подія у рамках послідовної політики якості кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ щодо розвитку освітніх і освітньо-наукових програм. З ініціативи д.е.н., професора Ірини ПЕРЕВОЗОВОЇ та д.е.н., професора Олени ПАВЛОВОЇ (Волинський національний університет імені Лесі Українки) проведено експертну зустріч з представниками академічної спільноти провідних ЗВО України.
Зустріч стала важливою платформою для фахового обговорення навчальних планів та освітніх програм із залученням гарантів, науково-педагогічних працівників, експертів НАЗЯВО та розробників аналогічних чи суміжних програм. Подібна взаємодія — це невипадкова подія, а логічне продовження системної діяльності кафедри, спрямованої на забезпечення сучасного змісту та академічної досконалості.
Презентовано для публічного обговорення проєкти ОПП та ОНП, що відповідають сучасним освітнім викликам, серед них:
· ОПП «Маркетинг» (бакалавр, D5) — гарант к.е.н., доц. Надія ДАЛЯК;
· ОПП «Маркетинг» (магістр, D5) — гарант к.е.н., доц. Христина ОБЕЛЬНИЦЬКА;
· ОПП «Торгівля та системи закупівель» (бакалавр, D7) — гарант к.е.н., доц. Юлія НЕМІШ;
· ОПП «Торгівля та бізнес-технології» (магістр, D7) — гарант к.е.н., доц. Тетяна ШЕПЕЛЬ;
· ОНП «Підпримництво та торгівля» (PhD, D7) — гарант д.е.н., проф. Олег ДЗЬОБА;
· ОПП «Підприємництво та менеджмент стартапів» (бакалавр, D3) — гарант к.е.н., доц. Сергій ПОБІГУН,
Учасниками обговорення стали експерти та науковці із ЗВО з Луцька (Волинського національного університету імені Лесі Українки, Луцького національного технічного університету), Тернополя (Західноукраїнського національного університету), Одеси (Одеської національної юридичної академії, Одеського державного аграрного університету), Рівного (Національного університету водного господарства та природокористування) та Дрогобича (Донецького національного технічного університету). Було висловлено низку професійних зауважень і конструктивних пропозицій, які лягли в основу подальшого удосконалення змісту програм.
Особливу увагу приділено:
· унікальності та конкурентоспроможності програм;
· відповідності трендам ринку праці;
· структурній логіці побудови навчальних планів;
· посиленню практико-орієнтованої складової;
· формуванню професійних та наскрізних компетентностей.
В ході зустрічі відзначено, що на кафедрі сформовано якісне академічне середовище, у якому маркетинг виступає не лише як дисципліна, а як стратегічний напрям розвитку економіки, освіти та підприємництва. Освітня програма «Маркетинг» (як на бакалаврському, так і магістерському рівнях) демонструє високий рівень відкритості до змін, спроможність інтегрувати найкращі практики академічного середовища та реагувати на виклики часу.