Студентський круглий стіл за темою «Ціна, як інструмент маркетингової цінової політики»

В рамках вивчення дисципліни «Товарно-цінова політика» та роботи наукового гуртка кафедри ПіМ 26.04.2021 р. в онлайн форматі відбувся студентський круглий стіл за темою «Ціна, як інструмент маркетингової цінової політики».

Серед питань, що на нього було винесені:

- процедура прийняття рішень щодо визначення ціни;

- товарна політика підприємства і механізм її реалізації;

- концепція організаційної діяльності та інші.

Викликали жваву дискусію такі запитання, як:

- методи визначення цінності товару для споживача;

- маркетингові цінові стратегії.

Солтис Юрій та Притула Юлія запропонували власні шляхи до вирішення проблем ціноутворення брендів та методичних підходів в цьому питанні.

За результатами круглого столу були отраманні знання по процедурі прийняття рішень щодо визначення ціни.

Ця зустріч перша в низці круглих столів, започаткованих кафедрою ПіМ для наукової діяльності студентів спеціальностей ПТ і МРК та традиційно присвячена Дням науки в ІФНТУНГ.

  • 1
  • 2
  • 3
Додаткова інформація новин:

ОСТАННІ НОВИНИ

На думку фахівця