Здобувачі спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг» Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу Назарій ЧЕПІЛЬ (науковий керівник: к.е.н., доцент Неміш Ю.В.), Вікторія ВИННИК (науковий керівник: д.е.н., професор Ніценко В.С.) та Назарій ТАЦАКОВИЧ (науковий керівник: д.е.н., професор Перевозова І.В.) прийняли участь у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу, що проходив в м. Одеса на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку.
Метою Конкурсу було створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, підтримки наукової й творчої роботи здобувачів вищої освіти, стимулювання їх інтересу до науково-дослідницької діяльності, формування сучасного наукового та професійного світогляду майбутніх фахівців з урахуванням змін та перетворень, які відбуваються у сфері маркетингу.
Конкурс було проведено в декілька етапів:
І етап – до 20.03.2024 р. – підготовка наукових робіт у закладах вищої освіти та подання їх на адресу Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку.
ІІ етап – до 11.04.2024 р. – рецензування конкурсних робіт.
25 квітня 2024 р. – підсумкова науково-практична конференція.
26 квітня 2024 р. – нагородження переможців.
Членом журі конкурсної комісії було обрано д.е.н., професора, професора кафедри підприємництва та маркетингу Ніценка Віталія Сергійовича, що підтверджено іменним сертифікатом, підписаним ректором Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку Олександром Назаренком.
Роботу конкурсної комісії очолювала декан факультету «Бізнесу та соціальних комунікацій» Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку, д.е.н., професорка Чукурна Олена Павлівна.
Плідна й активна робота конкурсної комісії проходила згідно затвердженого графіку.
Конкурсна комісія забезпечила рецензування 120 студентських наукових робіт, що надійшли з 40 закладів вищої освіти.
На підсумковій науково-практичній конференції виступило 36 студентів з 32 закладів вищої освіти.
Конкурсанти представляли такі міста України: Київ, Львів, Харків, Одеса, Хмельницький, Луцьк, Бердянськ, Дніпро, Херсону, Вінниця, Умань, Суми, Миколаїв.
Були присутні також представники й з закордону: Німеччини, Казахстану, Польщі, Болгарії.
Тематичний напрямок студентських наукових робіт охоплював дослідження: цифрового маркетингу, управління брендом, впровадження штучного інтелекту у маркетингову діяльність, холістичний маркетинг, маркетингові стратегії, інтернет маркетинг, розвитку креативності, імерсивні технології, маркетингові дослідження, маркетинговий потенціал тощо.
За результатами попереднього рецензування у фінал було обрано наукову роботу студента Тацаковича Назарія Любомировича з темою: «Розробка стратегії виходу українського підприємства на зовнішній товарний ринок (на прикладі яблучних чіпсів «Newton’s Apple Chips» ТОВ «Джіенпі Фрутс»)», науковим керівником якої була завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу, д.е.н., професорка Перевозова Ірина Володимирівна.
За впевнену доповідь, обґрунтовані відповіді на запитання членів журі Тацаковича Назарія Любомировича було нагороджено Дипломом ІІІ ступеня.