Нині, коли за плечима країни – рік важкої повномасштабної війни, можна говорити про те, що спричинені нею проблеми тільки поглиблюються. Не припиняється й потік переселенців, котрі, хоч і не в таких масштабах як рік тому, проте покидають найближчі до лінії фронту регіони й шукають прихистку подалі від небезпеки. Й на новому місці їх чекає нове життя у найширшому розумінні цього слова – нові місцевості, нове оточення, нові виклики, нові проблеми, з-поміж яких найгостріші – економічні й побутові.
Як їх вирішувати? Куди йти? До кого звертатись? На всі ці питання постарались відповісти на нетворкінгу начальник відділу сім’ї та гендерної політики Департаменту молодіжної політки та спорту Івано-Франківського міськвиконкому Галина Стельмах, начальник відділу промисловості та інвестиційного супроводу Івано-Франківського міськвиконкому Володимир Устинський, начальник відділу активної підтримки безробітних Івано-Франківського міського центру зайнятості Наталія Мельникова й лікар-терапевт міської поліклініки № 2 Олександра Яцик.
Власне, захід і мав на меті сфокусувати його учасників на можливості максимально використати запропоновану інформаційну підтримку. Організатор і модератор нетворкінгу, завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу ІЕМ ІФНТУНГ, координатор дуальної освіти університету й голова Івано-Франківського відділення Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу» Ірина Перевозова каже:
- Це вже не перший такого роду захід. В Україні діє ціла мережа громадських організацій, які працюють з ВПО, зокрема й наша кафедральна спільнота створила ГО, щоб можна було займатися цим офіційно. Ціную своїх колег за те, що роблять все можливе без зайвого галасу. Ми хочемо надати внутрішньо переміщеним громадянам якомога більше інформації, яка допоможе їм знову стати на ноги. Адже люди різні: хтось пробивний і дає собі раду, а інший опускає руки і впадає в депресію, котра починається з відчуття непотрібності нікому. Тому робимо акцент на працевлаштуванні, яке пропонує івано-франківська ОТГ і наш Міський центр зайнятості.
Детальніше про подію тут