Маркетинговий аналіз: що варто знати про ринок та макро- і мікросередовище підприємства

30.09.2022 р. в межах опанування студентами освітньої програми «Маркетинг» (гарант програми к.е.н., доц. Надія Даляк) дисципліни «Маркетинговий аналіз» (викладачі д.е.н., проф. Ірина Перевозова, к.е.н., доц. Надія Даляк) (гр. МРК-19-1) відбулась лекція-зустріч з Андрієм Яцущаком, senior research на тему «Маркетинговий аналіз: що варто знати про ринок та макро- і мікросередовище підприємства».

Пан Андрій акцентував увагу здобувачів на значному спектрі питань, які компанії вирішують за допомогою маркетингового аналізу, зокрема, можуть оцінити тенденції на ринках, проаналізувати фактори, що впливають на попит, дані для вибору пріоритетів у ціноутворенні, зрозуміти своє місце серед конкурентів та вплинути на конкурентоспроможність, оцінити свої сильні та слабкі місця, розробити ефективні стратегії щодо стимулювання збуту тощо.

Впевнені, що реальні практичні кейси та інструменти, рекомендації від фахівця сприятимуть досягненню результатів навчання за даною дисципліною, стануть значним підґрунтям для подальшого вивчення дисциплін освітньої програми (зокрема, ОК «Маркетингові дослідження»),  здобуття професійних компетентностей, необхідних для провадження ефективної маркетингової діяльності компанії.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Додаткова інформація новин:

ОСТАННІ НОВИНИ

На думку фахівця