Маркетингова освіта об’єднує країну

15 березня 2023 року за ініціативи завідувачки кафедри підприємництва та маркетингу Ірини ПЕРЕВОЗОВОЇ відбулась гостьова лекція д.е.н., проф., завідувача кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана Андрія ФЕДОРЧЕНКА для здобувачів освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня (гарант к.е.н., доц. Надія ДАЛЯК) на тему «Якісні методи збирання первинної маркетингової інформації». 

«Процес збирання інформації є необхідним етапом проведення будь-якого маркетингового дослідження», – говорить Ірина Володимирівна, - «тому дана тема є цікавою в контексті вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження» студентам-маркетологам. А форма подачі професором ФЕДОРЧЕНКОМ лекційної інформації з використанням даних реальних маркетингових досліджень зацікавила також викладачів, практиків та здобувачів економічних спеціальностей нашого університету, зокрема кафедри підприємництва та маркетингу, Прикарпатського національного університету імені Василя СТЕФАНИКА (освітніх програм кафедри міжнародних економічних відносин, завідувач Лілія МИХАЙЛИШИН) та Державного біотехнологічного університету (кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом, завідувач Наталія САВИЦЬКА)». 

За обговореннями результатів лекції, професор ФЕДОРЧЕНКО наголосив, що в сучасних умовах, коли маркетинг стає все більш індивідуалізованим, а маркетингові комунікації – таргетованими, маркетологам слід особливу увагу приділяти саме якісним методам маркетингових досліджень з метою глибокого вивчення комплексу психологічних характеристик представників цільового ринку і змін у моделях їх поведінки. 

«Війна ще сильніше об’єднує маркетингову освітянську спільноту,» - зазначив в обговоренні результатів проведеної лекції професор Андрій УСТЕНКО, - «на лекції були слухачі з Івано-Франківська, Києва та Харкова». 

  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

ОСТАННІ НОВИНИ

На думку фахівця