КОМАНДА КАФЕДРИ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАРКЕТИНГУ ENERGY MINDS – ФІНАЛІСТИ КЕЙС-ЧЕМПІОНАТУ З МАРКЕТИНГУ!

18 квітня 2025 року здобувачі спеціальності «Маркетинг» кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ освітніх рівнів «бакалавр» та «магістр» взяли участь у Форумі маркетологів та фіналі кейс-чемпіонату, який відбувся на базі КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Щорічно в квітні Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського проводить міжнародний форум В2Вmarketing.KPI та кейс-чемпіонат  з маркетингу на основі реальних кейсів провідних компаній країни.

Цьогоріч програма міжнародного форуму В2Вmarketing.KPI включала виступи провідних фахівців, серед яких:

  • Анатолій МЕЛЬНИЧЕНКО, ректор КПІ ім. Ігоря Сікорського;
  • Марина КРАВЧЕНКО, декан факультету менеджменту та маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського;
  • Сергій КОСТЯ, автор кейс-завдання, директор з маркетингу Східної, Центральної Європи та Азії в компанії Bolt;
  • Жанна ЖИГАЛКЕВИЧ, д.е.н., професор, професор кафедри промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського;
  • Ян КРАТЦЕР, завідувач кафедри менеджменту підприємництва та інновацій, Технічний університет Берліна (ТУ Берліна);
  • Mehmet Emin BAYNAZOĞLU, PhD, Trakya University, Türkiye – Keşan Yusuf Çapraz College of Applied Sciences (Turkey) (Туреччина);
  • Людмила ШУЛЬГІНА, д.е.н., професор, КПІ ім. Ігоря Сікорського;
  • Леся СОБОЛЕВСЬКА, проєктний менеджер Українського кластерного альянсу;
  •  Людмила ГАНУЩАК-ЄФІМЕНКО, д.е.н., професор, проректор Київського національного університету технологій та дизайну;
  • Наталія ПИСАРЕНКО, д.е.н., професор, професор University of Exeter (Велика Британія);
  • Юрій ДАНЬКО, д.е.н., професор, проректор Сумського національного аграрного університету;
  • Людмила КВЯТКОВСЬКА, менеджерка з маркетингу Bolt в Україні;
  • Альона ДЯЧЕНКО, маркетолог-аналітик Latifundist Media;
  • Григорій ШЕВЧЕНКО, український продюсер, співзасновник Manifest Production та студії Мамахихотала.

 

Захід об'єднав фахівців академічного та бізнес-середовища, міжнародних експертів і студентські команди, які змагались у вирішенні реального бізнес-завдання, сформованого Сергієм КОСТЕЮ, директором з маркетингу компанії Bolt у Східній, Центральній Європі та Азії.

З вітальним словом перед учасниками виступила докторка економічних наук, професорка Ірина ПЕРЕВОЗОВА, яка наголосила:

«Участь у таких чемпіонатах — це іспит не лише на професійність, а й на здатність мислити стратегічно, нестандартно, з урахуванням реальних потреб ринку. Саме так формується нове покоління маркетологів — мислячих, відповідальних і драйвових. Переможуть найкращі, але здобудуть новий досвід усі!».

Кейс-завдання було практико-орієнтованим і стосувалося розробки ефективної маркетингової стратегії для інноваційного мобільного сервісу Bolt, адаптованої під ринки країн Східної Європи.

Цьогоріч на XVIII кейс-чемпіонаті  ІФНТУНГ представляли команди:

  1. Маркетингологи:  Ілія СОЛОДОВНИК, Назар РІЗНИК, Ніна КОНОПЕЛЬСЬКА, Катерина ВОРОНОВСЬКА (викладач Тетяна ЖАРСЬКА);
  2. Energy Minds: Вікторія САВЧАК, Надії БАРЛОЖЕЦЬКА (викладач Ірина ПЕРЕВОЗОВА);
  3. MarketMinds: Ангеліна СІДИК, Анастасія ПОТУРНАК, Софія СОЛОДЖУК, Дарина АНТОШКОВА, Оксана СЕНИТОВИЧ, Яна ДІДОХА, Аліна РОМАНИШАК, Катерина САНДОЛЬСЬКА, Дмитро СЕПИТЕНКО, Аліна ФЛИК, Вероніка ПОЛЯНСЬКА, Роман ШУЛЕПА, Роман СМОЛЬСЬКИЙ, Діана КАВИН (викладач Христина ОБЕЛЬНИЦЬКА);
  4. ДрайвЛаб: Неля КОНОВАЛОВА, Євген ХЛИСТОВ, Тетяна ОНИЩУК, Дмитро ПИЛИПЧУК (викладач Надія ДАЛЯК).

 

Учасники демонстрували аналітичне мислення, вміння працювати з трендами споживчої поведінки та презентувати свої ідеї професійному журі, фіналом кейс-чемпіонату стало публічне захистове змагання..

Особливої уваги заслуговує команда “Energy Minds” впевнено пройшла усі відбіркові етапи та вийшла до фіналу чемпіонату, здобувши високу оцінку журі за свій нестандартний підхід до вирішення бізнес-завдання.  Дівчата зуміли не лише вразити фахівців своєю презентацією, але й довели, що молоді маркетологи ІФНТУНГ здатні конкурувати на національному рівні.

Участь у фіналі кейс-чемпіонату стала підтвердженням високого рівня підготовки студентів кафедри підприємництва та маркетингу, їхньої мотивації до практичного навчання та здатності конкурувати на загальнонаціональному рівні.

Щиро вітаємо команду Energy Minds та дякуємо за гідне представлення ІФНТУНГ на всеукраїнській арені маркетингової освіти!

Ініціативність, аналітичні навички, робота з реальними кейсами компаній, а головне — практика комунікації в умовах реального ринкового завдання — це все формує платформу для кар’єрного успіху здобувачів кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ.

Відеозапис презентацій і виступів доступний за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=wzEeXfbMssg

 

  • КОМАНДА КАФЕДРИ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАРКЕТИНГУ ENERGY MINDS – ФІНАЛІСТИ КЕЙС-ЧЕМПІОНАТУ З МАРКЕТИНГУ!
  • КОМАНДА КАФЕДРИ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАРКЕТИНГУ ENERGY MINDS – ФІНАЛІСТИ КЕЙС-ЧЕМПІОНАТУ З МАРКЕТИНГУ!
  • КОМАНДА КАФЕДРИ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАРКЕТИНГУ ENERGY MINDS – ФІНАЛІСТИ КЕЙС-ЧЕМПІОНАТУ З МАРКЕТИНГУ!
  • КОМАНДА КАФЕДРИ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАРКЕТИНГУ ENERGY MINDS – ФІНАЛІСТИ КЕЙС-ЧЕМПІОНАТУ З МАРКЕТИНГУ!
  • КОМАНДА КАФЕДРИ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАРКЕТИНГУ ENERGY MINDS – ФІНАЛІСТИ КЕЙС-ЧЕМПІОНАТУ З МАРКЕТИНГУ!
  • КОМАНДА КАФЕДРИ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАРКЕТИНГУ ENERGY MINDS – ФІНАЛІСТИ КЕЙС-ЧЕМПІОНАТУ З МАРКЕТИНГУ!
Додаткова інформація новин:

ОСТАННІ НОВИНИ

На думку фахівця