Маркетинг (бакалавр)

 кафедра підприємництва та маркетингу

 rob- РОБОЧА ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ
metod- ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ, РЕКОМЕНДОВАНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
pidruch- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ 
викладач - ПОСИЛАННЯ НА СТОРІНКУ ВИКЛАДАЧА ДИСЦИПЛІНИ

* Всі електронні варіанти навчально-методичних розробок кафедри можна переглянути та скачати на сайті НТБ ІФНТУНГ (http://library.nung.edu.ua

2021, 2022, 2023 рік вступу (групи МРК-21, МРК-22, МРК-23)

1. Основи академічного письма rob pidruchвикладач

2. Історія України та української культури   rob pidruchmetodmetodmetodmetodpidruchpidruchвикладач

3. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) rob metod metodmetodmetodmetodвикладач викладач

4. Філософія та соціологія rob pidruchpidruchpidruchpidruchвикладач

5. Фізичне виховання

6. Політична економія robpidruchmetodmetodвикладач

7. Мікроекономіка rob pidruchmetodmetodвикладач

8. Макроекономіка rob pidruchpidruchmetodmetodmetodmetodmetodвикладач

9. Вища математика  robmetodpidruchpidruchвикладач

10 Дослідження операцій rob  metod   metod pidruch викладач

11.Оптимізаційні методи і моделі rob  pidruchpidruchmetodmetodвикладач

12. Економетрика rob pidruchmetodpidruchpidruchвикладач@

13. Інформаційні технології в маркетингу rob   pidruch  pidruch pidruchmetodmetodmetodmetodmetodmetod викладач

14. Основи охорони праці rob pidruchвикладач

15. Інфраструктура ринків rob викладач

16. Реклама та PR rob викладач

17. Маркетинг-статистика  rob викладач

18. Менеджмент  robmetodmetodвикладач

19. Маркетинг ІІ rob викладач

20. Фінанси, гроші та кредит rob metodmetodmetodpidruchвикладач

21. Бухгалтерський облік і аудит robpidruchpidruchmetodmetodвикладач

22. Податки та податкова система rob викладач

23. Маркетингова комунікаційно-збутова політика rob metodmetodвикладач

24. Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності rob pidruchpidruchmetodвикладач

25. Контроль в маркетингу rob  pidruchmetodmetodmetodвикладач

26. Управління маркетинговими проєктами rob pidruch pidruchmetodmetodmetodвикладач

27. Маркетингові дослідження  rob pidruchmetodmetodвикладач

28. Мерчандайзинг    rob  викладач

29. Маркетингові стратегії   rob викладач

30.  Управління маркетинговими витратами і бізнес-планування rob  pidruch pidruch metod викладач

31. Основи маркетингової діяльності    rob   pidruch  metodmetodmetod викладач

32. Маркетинг І   rob викладач

33. Формування маркетингового контенту robmetodmetodpidruchpidruchвикладач

34. Управлінська економіка robpidruchpidruchвикладач

35. Нормативно-правове забезпечення маркетингової діяльності rob викладач

36. Соціально-етичний маркетинг rob pidruch metod   викладач

37. Управління ризиками і страхування в маркетингу rob викладач

38. Маркетинг інновацій rob викладач

39. Основи дизайну і візуальної графіки в маркетингу rob викладач

40. Основи інтернет-маркетингу rob викладач

41. Лідерство та особистісний розвиток rob pidruch pidruchpidruchmetod metod metod викладач

42. Організація роботи маркетингової служби rob викладач

43. Виробнича практика rob pidruchpidruchmetodвикладач

44. Атестаційний екзамен rob

Дисципліни вибіркових блоків (анотації)

2019, 2020 рік вступу (групи МРК-19-1, МРК-20-1)

 1. Основи академічного письма rob pidruchвикладач

2. Історія України та української культури   rob pidruchmetodmetodmetodmetodpidruchpidruchвикладач

3. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) metodmetodmetodmetodвикладач

4. Філософія та соціологіяpidruchpidruchpidruchpidruchвикладач

5. Політична економія robpidruchmetodmetodвикладач

6. Мікроекономіка pidruchmetodmetodвикладач

7. Макроекономіка rob pidruchpidruchmetodmetodmetodmetodmetodвикладач

8. Вища математика  robmetodpidruchpidruchвикладач

9. Дослідження операцій rob  metod   metod pidruch викладач

10. Теорія ймовірності і математична статистика

11.Оптимізаційні методи і моделі  pidruchpidruchmetodmetodвикладач

12. Економетрика pidruchmetodpidruchpidruchвикладач@

13. Інформаційні технології в маркетингу pidruchmetodmetodmetodmetodmetodmetodвикладач

14. Безпека життєдіяльності та цивільний захист

15. Основи охорони праці pidruchвикладач

16. Інфраструктура ринків

17. Реклама та PR

18. Маркетинг-статистика

19. Менеджментmetodmetodвикладач

20. Маркетинг ІІ

21. Фінанси, гроші та кредит metodmetodmetodpidruchвикладач

22. Бухгалтерський облік і аудит pidruchpidruchmetodmetodвикладач

23. Податки та податкова система 

24. WEB-маркетинг

25.  Маркетингова комунікаційно-збутова політикаmetodmetodвикладач

26. Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності  pidruchpidruchmetodвикладач

27. Контроль в маркетингу  pidruchmetodmetodmetodвикладач

28.  Управління маркетинговими проєктами pidruch pidruchmetodmetodmetodвикладач

29. Маркетингові дослідження  pidruchmetodmetodвикладач

30. Мерчандайзинг   

31. Маркетингові стратегії  

32.  Управління маркетинговими витратами і бізнес-планування  pidruch pidruch metod викладач

33. Основи маркетингової діяльності    

34. Маркетинг І  

35. Формування маркетингового контенту metodmetodpidruchpidruchвикладач

36. Управлінська економіка pidruchpidruchвикладач

37. Практична підготовка з web-маркетингу

38. Практична підготовка з digital-маркетингу

39. Виробнича практика  pidruchpidruchmetodвикладач

40. Атестаційний екзамен 

Дисципліни вибіркових блоків (анотації)

Університетський каталог вибіркових дисциплін