
Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника
«Історія філософії»
магістр
кандидат філософських наук
доцент
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Сфера інтересів: історія української соціально-філософської думки кін. XIX – поч.XXст., професійне вигорання педагогічних працівників та гендерна проблематика.
Web of Science Researcher ID https://publons.com/researcher/2084295/metrics/
Googl Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=PIis3XcAAAAJ
Палагнюк Михайло Михайлович народився 30 січня 1981 р. в с. Нові Кривотули Тисменицького р-ну Івано-Франківської обл.
З 1987 по 1996 рік навчався в Ново - Кривотульській загальноосвітній школі I-II ступенів, яку закінчив із відзнакою.
У 1996 році вступив на юридичний факультет Івано - Франківського автотранспортного технікуму ( з 1999 року – Надвірнянський коледж), який закінчив у 2000 році.
Протягом 2001- 2006 рр. навчався на філософському факультеті Прикарпатського національного університету імені В.Стефаника за спеціальністю «Релігієзнавство».
У 2006 році отримав диплом магістра з відзнакою та здобув кваліфікацію релігієзнавця, викладача релігієзнавчих і філософських дисциплін.
З 2006 по 2010 роки працював на посадах асистента, викладача кафедри філософії Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
З 7.02.2011 року і до тепер працює в Івано - Франківському національному технічному університеті нафти і газу.
«Філософія», «Соціологія», «Філософські проблеми наукового пізнання» «Етика бізнесу».
Інтерактивні технології навчання
Досягнення у професійній діяльності:
1) Підвищення кваліфікації:-
1.Івано Франківський національний технічний університет нафти і газу . Сертифікат про підвищення кваліфікації згідно програми навчального курсу «Підвищення цифрових компетентностей викладача: інструменти пакету Google Suite for Education для організації освітнього процесу та LMS Moodle – система керування самостійною роботою студентів та інструментами асинхронного навчання»(загальний обсяг 2кр 60 год.) ЦПМ- 20-0000059 від 30 жовтня 2020р.
https://drive.google.com/file/d/1cXUFuKTsw8YhLJZ7vmO0rkWCKvDmDOOi/view?usp=sharing
2.Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК0212526 №472 у період з 21.10 2021 по 23.10 2021р. у ДНВЗ Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника за темою «Цифрові технології у дистанційному навчанні здобувачів освіти” в обсязі 30 акад.год.(1,0 кредит ЄКТС)
https://drive.google.com/file/d/1Utc7Hsf_ane6JcAOFt9IM1AODwM3PGV1/view?usp=sharing
3. ІФНТУНГ “Інновації в технології освіти”. 05.12.2023р. №ЦПМдн-23-000648. 20 год/0,67 кредиту. https://drive.google.com/file/d/1zZl-YqiakTEbYBh3dqu1wQPWuxHAKbya/view?usp=sharing
4.ІФНТУНГ “Застосування методів штучного інтелекту у навчальному процесі вищої освіти – можливості, обмеження, перспективи”.22.04.2024р. №ЦПМдн-23-000795. 30год/1кредит. https://drive.google.com/file/d/1ZJb4avujZgjkTZJpZKEeoGjOaGBQOXEI/view?usp=sharing
5.ЦУЄНС “Освітній процес в умовах війни та у повоєнний період: виклики, правила, перспективи”. 04.03.-14.04 2024р. №ADV-0403109-UDU від 14.04.2024р. 180 год./6 кредитів.
https://drive.google.com/file/d/1bnC1EL9wQelxTkNhiH-DaWZbRExeC22q/view?usp=sharing
2)наявність публікацій у наукових виданнях
1)Палагнюк М.М. Ґендерні аспекти підготовки фахівців у закладах інженерно-технічної освіти України. «Освітні обрії» Науково-педагогічний журнал Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», номер 2 (51)‘2020, с. 27-33. https://journals.pnu.edu.ua/index.php/obrii/article/view/4825
2)Palahniuk M. 2021. Training of Engineer-Technical Specialists: Gender Stereotypes in the Professional Sphere Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 8, 1 (Apr. 2021), 72-79. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.8.1.72-79. https://journals.pnu.edu.ua/index.php/jpnu/article/view/4942
3)Палагнюк М. М. Підвищення якості суспільно-гуманітарної підготовки майбутніх інженерів у закладі вищої технічної освіти / М. М. Палагнюк // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. 2022. Т. 9. № 1. - С. 58-68. doi: 10.15330/jpnu.9.1.58-68 http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/12777/1/6170-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-17388-1-10-20220801.pdf
4) Mykhailo Palahniuk, Kateryna Fomin, Development of the World View and Values of Technical University Students in the Context of Spiritual and Moral Education , Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University: Vol. 10 No. 1 (2023)
5)Budnyk O., Mazur P., Kondur O., Smoliuk S., Palahniuk M. The problem of spare time of teenagers in mountain regions of Poland and Ukraine. Revista Inclusiones. Vol. 7. Número Especial – Julio/Septiembre, 2020. Pp. 493–507. ISSN 0719-4706. http://revistainclusiones.org/pdf13/40%20VOL%207%20NUM%20ESPECIALJULIOSEPTIEMBREEE2020ZZ.pdf
6) Smolinska O., Budnyk O., Voitovych A., Palahniuk M., Smoliuk А. The Problem of Health Protection in Modern Educational Institutions. Revista Inclusiones. Vol. 7. Núm. 4. Octubre/Diciembre, 2020. Pp. 108-116. ISSN 0719-4706. https://revistainclusiones.org/gallery/8%20VOL%207%20NUM%20OCTUBREDICIEMBRE2020%20REVISINCLUS.pdf
3) наявність науково- популярних та/або дискусійних публікацій з професійної тематики(конференції):
1.Палагнюк М.М. Особливості викладання курсів соціально – гуманітарного блоку для студентів 2-го рівня вищої освіти (магістрів) збірнику матеріалів ХХIІ Міжнародної науково-практичної конференції " Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти"./ за заг. ред. д.філос.н. Журби М.А. Монреаль: СPM «ASF», 2021. С. 32-37. https://drive.google.com/file/d/11HTntZvYyhrJTs5RZepwKQgnE6oGPjXh/view?usp=sharing
2. Михайло ПАЛАГНЮК, Вероніка Чудик. Новітні технології та інтернет-потоки - основа для створення сучасного дистанційного освітнього середовища в умовах воєнного стану Інноваційні технології в освіті Матеріали Науково-педагогічного форуму Івано-Франківськ, 2023 С. 77-80 https://drive.google.com/file/d/1RWxS2zMLIj0NArWRMAvaP9Ig16UsNYbZ/view?usp=sharing
3. Палагнюк М. Сучасні проблеми викладання дисциплін соціогума-нітарного циклу в технічних навчальних закладах. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЇ В БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНІЙ ОСВІТІ, НАУЦІ ТА ПРАКТИЦІ». 5 травня 2022 р. С. 22-24. https://drive.google.com/file/d/1Xij215-zTNHxQC1Xq79XdiSrKe3ezs66/view?usp=sharing
4. Палагнюк М.М., Руско Н. М, Культ Богородиці на території галицького краю./ Матер. наук. кон. м.Галич, 2023, с. 137-141.
https://drive.google.com/file/d/1RCpQBWf29vdBn-U3f95J-LfYvutJzGfA/view?usp=sharing
5. Палагнюк М. М. «Освітній процес в умовах російсько-української війни:філософський контекст» / М. М. Палагнюк. Освітній процес в умовах війни та у повоєнний період: виклики, правила, перспективи : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 березня – 14 квітня2024 року. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. С.227-229.
ISBN 978-966-397-386-9 https://drive.google.com/file/d/1GXPVzvs98EuQSthZkcXCGF1fJzkq3LPa/view?usp=sharing
4) Наявність методичних вказівок/рекомендацій:
Палагнюк, М. М. Філософія ІТ освіти : конспект лекцій / М. М. Палагнюк. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2023. – 107 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=475046
2. Палагнюк, М. М. Філософія та соціологія [Текст] : навчально-методичний комплекс / М. М. Палагнюк. Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2022. 335 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=472587
3.Палагнюк, М. М.Філософські проблеми наукового пізнання.Навчально-методичний комплекс [Текст] : конспект лекцій / М. М. Палагнюк. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2024. – 114с.https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477326
5)інші досягнення:
1. Matveieva, N. & Palahniuk, M. (2024). Fostering Appreciation of Disability and Diversity in Elementary School. In O. Budnyk, & S. Sydoriv (Eds.), The Space of Inclusive Education (pp.201-211). leiden | boston : brill
doi 10.1163/9789004688131
isbn 978-90-04-68811-7 (paperback)
https://brill.com/display/title/69456
2 Член редколегії міжнародного видання SWORLD EDUCATION (сертифікат ref.red.24010048 від 31.01.2024р.)
https://drive.google.com/file/d/1aRWKcyAYFibw5wru3r9pPjBcoUTJOVGu/view?usp=sharing
3.Міжнародний освітній грант № EG/U/2021/03/12 від International Historical Biographical institute (Dubai – New York – Rome – Jerusalem – Beijing на активну участь у Міжнародній програмі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників «Разом із Визначними лідерами сучасності: цінності, досвід, знання, компетентності і технології для формування успішної особистості та трансформації оточуючого світу») 10 червня – 10 липня 2021 (120 год, 4 кредити ECTS) та присвоєння кваліфікації «Міжнародний вчитель/викладач».
Міжнародний сертифікат №1523 / 15 липня 2021p. https://drive.google.com/file/d/1vFh-aPINFDDOnD8L9pMN92amDcT1WdUp/view?usp=sharing
4. Член конкурсноі комісії про експертизу наукових робіт для проведення ІІ туру “Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт “Управлінські, соціальні та поведінкові науки у реалізації засад сталого розвитку”. (Наказ № 61 від 27 лютого 2024 р.)
5.Українська асоціація релігіє знавців ( посвідчення за номером 207 : Пр.14 від 23.03.2021).
6.Член наукового товариства ім. Т.Шевченка (№3458 від 11 червня 2021р.).
Контакти (телефон, електронна пошта)
вул. Карпатська, 15, Івано-Франківськ, Україна, 76019,
е-mail:mykhailo.palahniuk@nung.edu.ua