Жарська Тетяна Михайлівна

jarska
Alma mater

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Спеціальність

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Кваліфікаційний рівень

магістр

Місце роботи, посада

Асистент кафедри підприємництва та маркетингу за сумісництвом

Загальна інформація

В 2016 році закінчила Івано-Франківську ЗОШ №15. В 2021 році закінчила Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу за спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», отримала диплом магістра з відзнакою. Член Громадської організації ГО «Науково-дослідний та консультаційно-практичний центр бізнесу, маркетингу та права». З 2023 р. асистент кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ за сумісництвом.

Навчальна робота

Айдентика особистості в бізнесі, Конфліктологія в бізнесі, Логіка та етика професійних суджень в маркетингу

Наукова діяльність

Тема дисертації:

 «Управління брендингом підприємства на засадах системного підходу»

Вибрані публікації

1. Ірина Перевозова, Тетяна Жарська РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ. Випуск # 53 / 2023  ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2695

2. Жарська Т.М., Шарван М.Б., Перевозов Г.Д. Моделювання впливу факторів на споживчий вибір бренду: аналіз візуальних елементів та ідентичності. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]

3. Жарська Т.М., Шарван М.Б., Пасічняк Д. Маркетингові комунікації в системі управління брендом: порівняння цифрового та традиційного маркетингу. XVII Міжнародна науково-практична конференція «В2В MARKETING» відбулася у відповідності до Наказу КПІ ім. Ігоря Сікорського № НМКП/102/2023 від 27.11.2023 р. у межах проведення XVII Міжнародного науково-практичного форуму «B2B Marketing International Forum».

4. Любов ЛОЗІНСЬКА, Тетяна ЖАРСЬКА, Євген ВОЛОШИН, Денис ПАСІЧНЯК Архетипи в брендингу як засоби покращення маркетингової комунікації. Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовтня 2023 р., К.: КНЕУ, 2023. 610 c.

Більше про наукові праці

Контакти

tetiana.zharska@nung.edu.ua