Земляков Ігор Семенович

1
Alma mater

Дрогобицький державний педагогічний університет ім.І.Франка, 2000р.

Спеціальність

Менеджмент організацій. Педагогіка та методика середньої освіти. Німецька мова та зарубіжна література

Кваліфікаційний рівень

спеціаліст

Науковий ступінь

к.е.н

Вчене звання

Доцент кафедри маркетингу та економіки підприємства

Місце роботи, посада

Доцент кафедри підприємництва та маркетингу 

Наукові інтереси

Цифровий маркетинг, маркетингові комунікації

Загальна інформація

2000р. Закінчив Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка за спеціальністю «Менеджмент організацій. Педагогіка та методика середньої освіти. Німецька мова та зарубіжна література». 

2000-2017рр. ПВНЗ „Галицька академія”, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу.

2004р. Співорганізатор авторського тренінгу: „Техніка ефективного персонального продажу” на замовлення ПП „Федик”, торгового представника ТМ «Рудь», ТМ «Ласунка», ТМ «Vici», ТМ «Троянда»

2004-2007рр. Приватний підприємець. КВЕД 73.11 Рекламні агентства

2006-2007рр. Маркетолог ПАТ «Прикарпаттяобленерго» (трудова угода).

2012р. Керівник проєкту з організації та проведення маркетингового дослідження ринку електропостачання на замовлення ПАТ «Прикарпаттяобленерго». 

2017-2022рр. Заступник директора з маркетингу ПП «БК Ярковиця».

З 2021 року - член громадської організації ГО «Науково-дослідний та консультаційно-практичний центр бізнесу, маркетингу та права». 

З 2023 року - приватний підприємець. 

З 2024 року - доцент кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ.

Підвищення кваліфікації та участь у тренінгах

  1. ТОВ «Спецмонобуд». Підвищив кваліфікацію з напрямку «Рекламна діяльність» 3 25.03.2024 по 26.04.2024р., довідка №03 від 26.04.2024р (80 годин/2,6 кредита)
  2. Національний лісотехнічний університет України. Стажування, шляхом участі у міжнародно-практичній конференції «Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції», 16-17 травня 2024р., м. Львів, сертифікат № 34/167, (60 годин/2 кредита) 
  3.  Івано-Франківський національний технічний універстет нафти і газу. Стажування, шляхом участі у І Міжнародній науково-практичній конференції «Сталий розвиток складних соціально-економічних систем в умовах сучасних змін та викликів», 16-17 травня 2024 року, (60 годин/2кредита)
  4. ОК «Житлово-будівельний кооператив «Сонячний центр». Підвищено кваліфікацію з напряму «Маркетингово-цифрова діагностика», 07.06.2024-28.06.2024, довідка № 06 від 28.06.2024р. (90 годин/3 кредита)
  5. Участь у XXV Міжнародній програмі наукового стажування “Видатні Лідери Сучасності: Вивчення Досвіду та Професійних Досягнень для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу“, 10.07.2024-25.07.2024, (180 годин/6кредитів)
  6. Стажування-тренінг в рамках сертифікованої програми ІПО «Особистий бренд науковця», ІФНТУНГ, травень 2024р., 60год/2 кредита ЄКТС
Навчальна робота

«Маркетингово-цифрова діагностика», «Нейромаркетинг», «Рекламний менеджмент»

Наукова діяльність

Тема дисертації: «Маркетинг оптових торговельно-посередницьких підприємств».

Вибрані публікації
  1. Земляков І. Ринок нерухомості України: стан та перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (Івано-Франківськ, 16-17 травня 2024р.). Івано-Франківськ:: Вид-во ІФНТУНГ, 2024.  
  2. Земляков І. Маркетинг на ринку нерухомості України в умовах воєнного стану: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 16-17 травня 2024 р.). Львів: РВВ НЛТУ України. 2024. 359 с.
  3. Перевозова І. В., Земляков І. С., П’яста, А. Р., Драганчук  Н. Я. Стратегічний розвиток підприємств в умовах діджиталізації бізнесу. Академічні візії. 2024. Вип.32. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1234 
  4. Перевозова І., Земляков І., Деделюк О. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАВОК ПІДПРИЄМСТВ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. 2024. Вип.41. С. 88-95. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/1210 
  5. Перевозова І.В., Обельницька Х.В., Земляков І.С. Перформанс маркетинг для досягнення стратегічних бізнес-цілей в підприємстві. Міжнародний науковий журнал «Інтерика». Серія: «Економічні науки». Випуск 6(86)/2024р. https://www.inter-nauka.com/issues/economic2024/6/10058
Контакти

ihor.zemliakov@nung.edu.ua