
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Менеджмент організацій і адміністрування
магістр
асистент кафедри підприємництва та маркетингу
У 2015 році закінчив з відзнакою навчання в магістратурі в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу за спеціальністю менеджмент організацій і адміністрування. По завершенню навчання понад 2 роки проживав в Італії, де займався створенням візуального контенту для магазину брендового одягу. Після чого вирішив продовжити свою діяльність в напрямку підприємництва, управління та маркетингу, а також створення рекламного фото- та відеоконтенту уже в Україні. Неодноразово брав участь в запусках рекламних кампаній для різних підприємств Івано-Франківщини. На даний момент працюю асистентом викладача за основним місцем роботи на Кафедрі Підприємництва та Маркетингу ІФНТУНГ. Планую й надалі ділитись отриманими знаннями та накопиченим досвідом зі студентами. Також консультую в декількох приватних підприємствах по питаннях управління та маркетингу, як діючий ФОП.
Підвищення кваліфікації та участь у тренінгах:
1. CERTIFICATE OF ATTENDANCE for participation in the Winter Economic School "Ukraine-EU, Steps Towards Joining: Regional Dimension" (January 25-31, 2024) THE SKILLS IMPROVEMENT PROGRAM (WEBINAR) IS MADE UP OF 1.0 ECTS CREDITS (30 HOURS OF LECTURES
2. Сертифікат за участь в Міжнародній науково-практичній конференції “Маркетинг в Україні” , Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 20 жовтня 2024 р.
3. Сертифікат № ПК-К 24-03/125 виданий 14.03.2024, онлайн-форум «Економічне відновлення. Шлях до Перемоги». Обсяг (тривалість) 6 годин (0,2 кредити ЄКТС)
4. Сертифікат № ІПО-24-048 за тренінг-стажування «Особистий бренд науковця" м.Івано-Франківськ, 16-17 травня 2024р. Загальний обсяг 60 год ( 2.0 кредити EKTC )
5. СЕРТИФІКАТ засвідчує, що Андрій П' яста пройшов стажування шляхом участі у міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євронтеграції» Nº 34/96 ,16-17 травня 2024 р., м.Львів 60 годин, (2 кредити ECTS)
6. CERTIFICATE is hereby granted to П’яста Андрій Русланович for participation in the International Scientific Internet Conference «Information society: technological, economic and technical aspects of formation» (issue 89) with a publication on the topic: «AGILE-МАРКЕТИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ 5.0 У КОНТЕКСТІ МІНЛИВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ». Ternopil - Opole June 12-13, 2024 KО No01148. Form of participation: remotely, duration of conference is 18 hours 0,6 ECTS credits
7. International Scientific Internet Conference «Information society: technological, economic and technical aspects of formation» (issue 89) with a publication on the topic: «КОНЦЕПЦІЯ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ПОСЛУГ». KО No01147 Ternopil - Opole June 12-13, 2024. Form of participation: remotely, duration of conference is 18 hours 0,6 ECTS credits.
8. СЕРТИФІКАТ виданий Андрію ПʼЯСТІ асистенту кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу про те, що він 27-30 грудня 2024 р. взяв участь у тренінгу «Івент-маркетинг як дієвий психологічний інструмент протидії професійному вигоранню науково-педагогічного персоналу ЗВО», який проходив на базі кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу в змішаному форматі, загальною тривалістю 18 (вісімнадцять) годин, що становить 0,6 кредити ECTS
9. ІІ Міжнародна науково-практична конференція “Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства” 10-11 квітня 2025 року, м.Івано-Франківськ, сертифікат учасника № SDEES2025/ 203 виданий Андрію П’ясті, особиста участь у конференції 18 год / 0.6 кредити ЄКТС
10. СЕРТИФІКАТ Nº 1110-25-135 засвідчує, що Пʼяста Андрій Русланович пройшов навчання на семінарі-тренінгу «Застосування Al в освітньому процесі: практичні інсайти» загальний обсяг 60 год (2 кредити ECTS ) м. Івано-Франківськ 11 - 12 квітня 2025 р.
Цифровий маркетинг , Практична підготовка з web-маркетингу , Інтернет торгівля та веб маркетинг, Спеціалізовані інтернет ресурси, Маркетинг бренду.
1.Клієнтський сервіс як конкурентна перевага при наданні нотаріальних послуг. Ірина В. Перевозова, Андрій Р. П’яста, Роман О. Савчук (2023). КЛІЄНТСЬКИЙ СЕРВІС ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА ПРИ НАДАННІ НОТАРІАЛЬНИХ ПОСЛУГ. ACTUAL PROBLEMS OF ECONOMICS, # 12 (270), 2023. Вилучено із https://eco-science.net/wp-content/uploads/2023/12/12.23._topic-Perevozova-Iryna-Piasta-Andriy-Sawchouk-Roman-94-105.pdf
2. Розвиток інноваційних стратегій посилення лояльності споживачів у сфері е‐торгівлі. Перевозова, . І. В., Орлова, . О. І. ., Сакун, . А. Ж., Морозова, . О. С., & П’яста, . А. Р. (2024). Розвиток інноваційних стратегій посилення лояльності споживачів у сфері е-торгівлі. Академічні візії, (27). Вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/895
3. Формування системи талант-менеджменту в ріелторській організації. Перевозова, І. В., Устенко, А. О., П’яста, А. Р., & Жук, І. М. (2024). FORMATION OF THE TALENT MANAGEMENT SYSTEM IN THE REAL ESTATE ORGANIZATION. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law, (40), 378-386. Retrieved from https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/1162
4. Social network data as a tool for engineering consumer behavior analysis. Iryna Perevozova , Andrii Piasta, Oleksandr Dedelyuk, Andriy Babala, Andrii Chaikovskyi (2024). ISSN 2303-4521 Periodicals of Engineering and Natural Sciences Original Research Vol. 12, No. 2, August 2024, pp.444-456. Retrieved from: http://pen.ius.edu.ba./index.php/pen/article/view/4069 (Scopus)
5.Перевозова І.,Земляков І., П’яста А., Драганчук Н. Стратегічний розвиток підприємств в умовах діджиталізації бізнесу. Академічні візії, (32), 2024. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1234
6.. Обельницька Х.В., П’яста А.Р. Маркетингова трансформація як інструмент підвищення ефективності торгівельної діяльності підприємств. Економіка та суспільство. 2025. № 73. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5898 DOI:https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-73-92
+380990889739