Хмельницький технологічний університет
Економіка та організація побутового обслуговування
інженер-економіст
доктор економічних наук
професор
кафедра маркетингу та менеджменту Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту, завідувач.
Народилася 18 серпня 1968 р. у м. Донецьку. У 1990 р. із відзнакою закінчила Хмельницький технологічний Інститут побутового обслуговування за спеціальністю «Економіка І організація побутового обслуговування». З 1990 до 1993 р. навчалася в аспірантурі Тернопільського інституту народного господарства. У 1997 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата наук в Національному університеті «Львівська політехніка». У 2000 р. їй присвоєно вчене звання доцента кафедри фінансів.
З 1993 р. працює у Хмельницькому національному університеті на посадах асистента, старшого викладача, доцента, професора. З 2005 р. до сьогодні обіймає посаду завідувача кафедри маркетингу і товарознавства. У 2013 р. у спеціалізованій вченій раді Д 70.052.01 Хмельницького національного університету захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук. У 2015 р. отримала звання професора кафедри маркетингу І товарознавства.
Член академії економічних наук України, ВГО "Українська асоціація маркетингу", ГО "Спілка економістів України", ГО "Університет лідерства та інновацій".
Підвищення кваліфікації:
1. «Проектування освітніх програм в контексті стандартів вищої освіти». Хмельницький національний університет відповідно до наказу від 07.11.2018 №155 07.11.2018-01.02.2020. 30 год. / 1 кредит ЄКТС \
2. «Педагогічна майстерність» Хмельницький національний університет відповідно до наказу від 23.06.2020 № 144-КП. Травень-червень 2020. 30 год. / 1 кредит ЄКТС
3. Навчання за програмою громадської організації «Privacy HUB» освітній табір «Академія приватності» «Захист персональних даних». Навчання за програмою громадської організації «Privacy HUB» освітній табір Академія приватності», за підтримки Міністерства освіти і науки України МОН № 1/14535-22 від 29.11.2022. 30 год. / 1 кредит ЄКТС
4. «Перша домедична допомога в умовах війни». Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. 20.03.2023. 15 год./ 0,5 кредити ЄКТС.
5. «Контекстна реклама Ads» ІТ Академія від stfalcon.com. 24.11.2022- 20.02.2023 pp.№01037 від 20.02.2023 р. 180 год./6 кредитів ЄКТС.
6. «Маркетингові комунікації: інтегрована система, що розвивається». Спілка рекламістів України. КНУ імені Тараса Шевченка. 13-17.03.2023. №34с. 30 год. / 1 кредит ЄКТС.
Стажування:
1. Стажування на виробництві. Торгово-промислова палата. Хмельницька
торгово-промислова палата відповідно до наказу ХНУ від 16.01.2019 №23-ΚΠ. 20.01.2019 р.- 21.03.2019 р. 180 год. / 6 кредитів ЄКТС
2. Міжнародне стажування. «Університет третього віку» Університет третього віку у Громадка гміни Громадка, Болеславецького повіту (Республіка Польща) відповідно до наказу ХНУ від 12.02.2021 №39-КП. 15.02.2021 р. - 22.05.2021 р. 180 год. / 6 кредитів ЄКТС
3. Міжнародне он-лайн стажування у дистанційній формі. Вивчення передового досвіду з питань використання інноваційних маркетингових інструментів та заходів у комерційній та некомерційній сферi. Center for European Reforms Studies a.s.b.1. Grand Duchy of Luxembourg. 05.04.2021 p. -04.06.2021p. 180 год. / 6 кредитів ЄКТС
4. Міжнародне науково-педагогічне стажування. «Нобелівські Лауреати: Вивчення Досвіду та Професійних Досягнень для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу» у Дубаї, Осло, Стокгольмі, Римі, Бургасі, Нью-Йорку, Єрусалимі, Пекіні. 03.12.2021 р. - 20.01.2022 р. 180 год. / 6 кредитів ЄКТС.
Досвід роботи за основним місцем:
1993-2022 рр.Хмельницький національний університет викладач, доцент, професор, завідувач кафедри маркетинг (29 р.)
Робота в якості викладача на кафедрі: Обліку, аудиту, статистики і Фінансів (1993-1998рр.); в якості доцента на кафедрі: Фінансів і банківської справи (1998-2003рр.); в якості доцента, професора, завідувача кафедри на кафедрі: Маркетингу (2003-2022pp.).
З вересня 2022 р. завідувачка кафедри маркетингу та менеджменту Хмельницького кооперативного тоговельно-економічного інституту.
Професійна кваліфікація:
1. Інженер з маркетингу. 1991-1993 р.р ВО «Термопласт-автомат» (м. Хмельницький); ТОВ «МОНІС» (м. Хмельницький); ТОВ «НОВА» (м. Хмельницький).
2. Менеджер (директор) міського бізнес-центру 1996-1997 рр. за проектом Хмельницького міськвиконкому та Міжнародної фінансової корпорації.
1. Kovalchuk S. The Use of Digital Marketing Technologies in the Commercial Activity to Increase Enterprises Value in the COVID-19 Conditions/ Svitlana Kovalchuk; Olena Arefieva; Anna Shevchenko; Oleksandr Kononov; Mykola Subachov // Revista de la Universidad del Zulia 3ª época. Año 14, N° 40, 2023. 506-522 DOI: 10.46925//rdluz.40.28
URL:https://produccioncientificaluz.org/index.php/rluz/article/view/40081/45476 (Web of Science)
2. Kovalchuk S. Prospects of the marketing communication development of trade enterprises in current conditions /Svitlana Kovalchuk, Bohdana Tsurska, Vitalii Nianko, Tetiana Katkova, Rostyslav Baran // Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development ISSN 2345-0355. 2022. Vol. 44. No. 2: 201-208 Article DOI: https://doi.org/10.15544/mts.2022.21
URL:https://ejournals.vdu.lt/index.php/mtsrbid/article/view/3394 (Web of Science)
3. Kovalchuk S. Marketing Activities of Extractive Industry Enterprises in Ukraine in Overcoming the Consequences of the Corona Crisis / A. Tanasiichuk, S. Kovalchuk, V. Nianko, R. Boiko, S. Drazhnitsya, &, Y. Holovchuk // European Journal of Sustainable Development, 11(1), 147, 2022 https://doi.org/10.14207/ejsd.2022.v11n1p147 URL: https://cutt.ly/vJ16BVU (Scopus)
4. Kovalchuk S. Innovative Methods of Assessing the Efficiency of Internet Communications of Enterprises /A. Tanasiichuk, S. Kovalchuk, K. Sokoliuk, S. Sokoliuk, L. Liubokhynets, & S. Sirenko // European Journal of Sustainable Development, 11(2), 15. 2022 https://doi.org/10.14207/ejsd.2022.v11n2p15 URL: https://cutt.ly/FJ0qvL2 (Scopus)
5. Kovalchuk Svitlana. Systematic Approach to Involving the Tools of Digital Marketing as a Guarantee of the International Business Development / Oksana Chernenko, Svitlana Kovalchuk, Iryna Perevozova, Diana Fayvishenko, Yevgena Zaburmekha // IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.2, February 2022, pp. 311-317 DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.2.39 URL :http://paper.ijcsns.org/07 book/202202/20220239.pdf (Web of Science).
Atlantis Press. Серія: Досягнення в економіці, бізнесі та управлінських дослідженнях, том 95. 6-та Міжнародна конференція зі стратегій, моделей і технологій управління економічними системами
Наукові статті у виданнях, включених до категорії «Б»:
1. Ковальчук С.В. Роль служби маркетингу у діяльності підприємства / С.В. Ковальчук, А.А. Рясних, Х.С. Болотнікова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 1. – С. 56-59.
URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/04/VKNU-ES-202 1-N-1-290.pdf
2. Ковальчук С.В. Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом / С. Ковальчук, О. Мороз // Маркетинг в Україні, 2021. – № 4 (127) – С. 35-42.
3. Ковальчук С.В. Аналіз маркетингових комунікацій комерційних банків / Є.М.Забурмеха, С.В.Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. - No 3. - 2021. - C.177-181. DOI: 10.31891/2307-5740-2021-294-3-27.
4. Ковальчук С.В. Стратегічні напрями розвитку маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізації економіки / С.В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету 2021, № 6, Том 2. С. 7-15. DOI: 10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-1
5. Ковальчук С.В. Формування та тенденції розвитку маркетингу в Україні: сучасний погляд на теорію і практику маркетингу / С. В. Ковальчук, Є. М. Забурмеха, О. В. Шемчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 6. – Том 1. – C. 23-29. DOI: 10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-1
Загальна кількість публікацій перевищує 300 статей.