Зустріч з стейкхолдерами: "День менеджера 2019"

 


В інституті економіки та менеджменту Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу відзначив «День Менеджера». Захід відбувся за організації кафедри менеджменту та адміністрування (МіА).

Привітали присутніх та розповіли про переваги обраної професії: проректор з науково-педагогічної роботи Гораль Ліліана Тарасівна, директор Інституту Дзьоба Олег Григорович, заступник директора Інституту Войтків Людмила Степанівна, завідувач кафедри МіА Полянська Алла Степанівна. На свято також завітали гості, представники бізнесу, які радо поділилися зі студентами своїми практичними знаннями та досвідом: Масний Сергій, регіональний менеджер ТМ «Ромни-кондитер», співвласник фірми True Cup (B2B), має досвід роботи в компаніях Kraft Foods Ukraine, Roshen, Mars, а також Тацакович Назар, генеральний директор ТОВ «РОН-ТЕХ»(B2B).

Від запрошених гостей студенти дізнались багато цікавої та корисної інформації, а саме: які особливості та переваги професії менеджера з продажів; які міфи оточують цю професію; якими рисами мають володіти успішні менеджери.

001_12.jpg

 

002_15.jpg

 

003_12.jpg

 

004_10.jpg

 

005_4.jpg

 

006_2.jpg

 

007_3.jpg

 

009_1.jpg

 

010_0.jpg

 

011_0.jpg

 

012_0.jpg

013_0.jpg

Присутні також обговорили важливе питання - як підтримувати віру в справу, якою займаєшся та як стати менеджером з продажу, який продає найбільше.

Йшлося і про те, як продавати послуги, як створювати цінності у житті свого клієнта і як, все ж таки, «звабити клієнта на довготривалі відносини». Студенти отримали рекомендації щодо мотивації працівників, принцип побудови згуртованої команди, яка працює на результат.

Досвід практиків дав студентам розуміння того, як побудувати дієву систему продажу в різних сферах бізнесу. Вони познайомились із ефективними техніками організації бізнесу загалом, які широко використовуються успішними продавцями та керівниками.

Після офіційної частини учасники події провели між собою командні змагання (1-4 курси, магістри). Студенти креативно, цікаво, весело представили свої результати досліджень секретів ефективного продажу на прикладі локального бізнесу в м. Івано-Франківськ.