Запрошуємо до участі в колективній монографії

Щиро сподіваюсь, що ви і ваші рідні здорові та в безпеці.

Завдяки захисту Збройних сил України, в цей непростий час ми маємо можливість займатися науковою діяльністю.  Запрошую вас до оприлюднення результатів наукових досліджень, новітніх розробок та практичних впроваджень у вигляді колективної монографії на безкоштовній основі за темою:

 

«Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри»

           

Орієнтовні назви розділів монографії:

Розділ 1. Місце і роль маркетингу в підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі

Розділ 2. Управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання

Розділ 4. Цифровізація процесів маркетингу у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі

Розділ 5. Маркетинг інновацій як інструмент сучасного бізнесу

Розділ 6. Методичні аспекти оцінки маркетингової діяльності

Розділ 7. Креативні індустрії як детермінанти розвитку SMART-суспільства

Розділ 8. Психологічні аспекти розвитку особистості в спектрі маркетингових професій

 

Колективна наукова монографія буде видана в електронному вигляді з присвоєнням міжнародного стандартного номеру (ISBN) та індексу ББК.

За бажанням авторів підрозділу може бути присвоєний код DOI (zenodo) та оформлено свідоцтво реєстрації авторського права на твір (оплата авторами здійснюється окремо).

Матеріали монографії знаходитимуться у відкритому доступі на сайті видавництва та Івано-Франківського національного технічного університету нафти  і газу. Всі автори отримають електронний примірник монографії.

 

Матеріали до монографії приймаються українською мовою та проходять перевірку на відсутність плагіату.

Обсяг матеріалів одного підрозділу: 20-25 сторінок формату А4.

Для участі у монографії необхідно до 20 лютого 2023 року надіслати на електронну адресу організаторів vasylykoksana77@gmail.com

  • Заявку (назва файлу Прізвище_заявка)
  • Матеріали до публікації (назва файлу Прізвище_монографія)

 

Вимоги до оформлення матеріалів монографії

Оформлення текстової частини, рисунків та таблиць повинно відповідати загальноприйнятим вимогам оформлення наукових публікацій. Матеріали повинні бути набрані в текстовому редакторі Microsoft Word (1997-2003) з розширенням *.doc, гарнітура – Times New Roman, формат сторінки А4, поля: 2 см – з всіх боків. Шрифт тексту: розмір (кегль) – 14; інтервал – 1,5, абзацний відступ – 1,25 см, вирівнювання по ширині.

Перенос слів (в тому числі і автоматичний) не допускається.

Графічний матеріал мають бути скомпоновані у вигляді єдиного об’єкту. Для рисунків і таблиць застосовується гарнітура Times New Roman, 12 кегль, інтервал між рядками – 1, чорно-біла гама.

Математичні формули виконуються у редакторі формул і повинні бути пронумеровані.

 

Матеріал підрозділу у монографію має бути структурований наступним чином:

Назва підрозділу – великі літери, шрифт напівжирний, Times New Roman, 14 кегль, вирівнювання по центру.

Прізвище, ім’я та по батькові автора(-ів)  (до 3х осіб) – шрифт напівжирний Times New Roman, 12 кеглів, вирівнювання по правому краю.

Участь аспірантів та магістрів допускається лише в співавторстві з науковими керівниками.

Текст підрозділу з виділеними логічно по тексту вступом, основною частиною та висновками - Times New Roman, кегль – 14, інтервал – 1,5 , абзацний відступ – 1,25 см.

Для кожного елементу інфографіки та/чи таблиці має бути вказано джерело, наприклад, «Джерело: Петренко, 2013» «Джерело: розроблено автором». Таблиці, графічні зображення повинні мати порядкову нумерацію. Нумерація рисунків і таблиць ведеться окремо. В тексті обов'язково повинні міститися посилання на таблиці, рисунки.

Список використаних джерел (не менше 10 джерел) – шрифт звичайний, 12 кегль, вирівнювання по ширині. Оформлення списку використаних джерел  за ДСТУ 8302:2015 (http://aphd.ua/pryklady-oformlennia-bibliohrafichnoho-opysu-vidpovidno-do-dstu-83022015/). Посилання на джерело в тексті оформлювати за зразком: один автор (Петренко, 2017), два автори (Петренко, 2017; Smith, 2022).

Всі абревіатури та скорочення повинні бути розшифровані при першому використанні.

За наявністю додатків до підрозділу обов’язкове посилання на них в основному тексті. Додатки не враховують до основного обсягу підрозділу. Додатки слід позначати послідовно великими літерами української абетки, за винятком літер Ґ, Є, З, І, Ї, Й, О, Ч, Ь.

 

За достовірність наведеної інформації несе відповідальність автор(-и).

Матеріали, оформлені з відхиленням від зазначених вимог, до уваги не приймаються.

 

Окремим файлом подається інформація про авторів (заявка):

ЗАЯВКА (завантажити)

на публікацію матеріалів у колективній монографії «Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі: управлінський, інноваційний та методичний виміри»

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Назва навчального закладу / установи

 

Мобільний телефон

 

E-mail

 

Назва розділу монографії

 

Тема дослідження

 

Чи є потреба у присвоєнні підрозділу окремого коду DOI та оформленні свідоцтва реєстрації авторського права на твір

 

 

 

З повагою та сподіванням на співпрацю,

завідувач кафедри підприємництва та маркетингу

Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу,

д.е.н., професор

Ірина Перевозова

field_attachment

ОСТАННІ НОВИНИ

На думку фахівця