В Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу в рамках наукового простору кафедр підприємництва та маркетингу і прикладної економіки та в межах реалізації проекту «Культурно-соціальне та психологічне сприйняття гендеру при працевлаштуванні» (кафедра ПіМ) для студентів 1 курсу спеціальностей 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 075 «Маркетинг», 051 «Економіка» та всіх охочих (понад 40 учасників) відбувся практичний тренінг на тему «CV, мотиваційний лист та зустріч з роботодавцем: підводні камені та лайфхаки».
Колективна презентація та практичні кейси, орієнтовані на запитання та пошук відповідей на актуальні питання щодо працевлаштування здобувачів вищої освіти, особливостей написання резюме різних форм, додаткових інструментів резюме, співбесіди з рекрутером та роботодавцем, – невелике коло питань, яке було охоплено тренерами (проф. Ірина Перевозова, доценти Надія Даляк, Ірина Турчак (кафедра підприємництва та маркетингу). Стилістику при написанні резюме фахово та докладно пояснювала доцент кафедри філології та перекладу Мирослава Венгринюк.
Розкриттю потенціалу здобувачів (рівня та обсягу соціальної, емоційної та інтелектуальної компетентності, самостійності, здатності до прийняття рішень, до взаємодії з рекрутером сприяло залучення до проведення тренінгу керівника Управління з персоналу АТ «Івано-Франківськгаз» Марти Шушереби та фізичної особи – підприємця Любові Лозінської.
Створене модератором заходу – проф. Іриною Перевозовою, неформальне, невимушене спілкування дозволило цікаво і необтяжливо обговорити з Президентом Української асоціації маркетингу, співорганізатором Індустріального гендерного комітету з реклами Іриною Лилик складні кейси дискримінацій за різними ознаками як в оголошеннях з працевлаштування, так і в резюме претендентів на певні посади.
До участі в тренінгу долучилися проф. Світлана Мінакова, Андрій Устенко (кафедра ПіМ), доц. Тетяна Паневник, Оксана Савко (кафедра ПЕК), доц. Наталія Веселовська (кафедра філології та перекладу).
Окрему увагу наприкінці тренінгу було приділено можливостям для здобувачів вищої освіти – навчатися в університеті за дуальною формою освіти, а також роботі Координаційного центру дуальної освіти.
Теми та кейси тренінгу викликали значне зацікавлення аудиторії, супроводжувались питаннями та дискусіями. Тренінг став одним з низки заходів наукового простору кафедр підприємництва та маркетингу і прикладної економіки. Тож слідкуйте за анонсами та долучайтесь!