Таргетована реклама як інструмент маркетингу

27 листопада ст гр МН-24-1,2 мали офлай зустріч з маркетологом-таркетологом компанії Yang agency Андрієм Чайковським.

Тема:” Таргетована реклама як інструмент маркетингу”

Сам термін має англійське походження та перекладається як «ціль». У цьому сенс поняття – спрямування зусиль з просування товару на конкретну цільову аудиторію. Адже, розвиток та розкрутка власного бізнесу за допомогою розміщення оголошень у мережі – максимально ефективний, але досить дорогий захід. У випадку, коли бюджет кампанії обмежений, таргетингова реклама стане оптимальним інструментом, який дозволить раціонально використовувати фінансові ресурси і швидко досягти запланованого результату. 

Послуги таргетованої реклами — це не запуск реклами замість клієнта, а комплекс робіт у соцмережах щодо збільшення прибутку та впізнаваності його бізнесу.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6