СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ В ДІЇ!

9 жовтня 2025 року доцент кафедри підприємництва та маркетингу, к.е.н. Любов ЛОЗІНСЬКА долучилася до стратегічної сесії здобувачів другого (магістерського) рівня ОПП «Маркетинг» та «Розвиток бізнесу та консалтинг» Національного університету «Києво-Могилянська академія».

Захід відбувся в межах навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг». 

Під час зустрічі Любов ЛОЗІНСЬКА представила досвід практичного застосування стратегічного маркетингу у діяльності консалтингової компанії LOZINSKA_CONSULTING. Вона розповіла про формування місії фірми, визначення її ключових цінностей і побудову ефективної команди, орієнтованої на результат та довгостроковий розвиток, ролі стратегічного маркетингу у формуванні конкурентних переваг..

Здобувачі магістерської програми активно долучилися до обговорення, ставили запитання щодо:

  • формування корпоративної культури;
  • стратегічних орієнтирів бізнесу;
  • взаємозв’язку між цінностями компанії та маркетинговими рішеннями;
  • балансу між комерційними цілями й соціальною відповідальністю бізнес

«Стратегічний маркетинг починається з розуміння власних цінностей і місії — лише тоді компанія здатна будувати довіру, формувати бренд і досягати сталих результатів»», — підкреслила Любов ЛОЗІНСЬКА.

  • СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ В ДІЇ!
  • СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ В ДІЇ!
  • СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ В ДІЇ!
  • СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ В ДІЇ!
  • СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ В ДІЇ!
  • СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ В ДІЇ!