Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!

У рамках реалізації партнерської угоди між Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу (ІФНТУНГ) та Національним університетом «Чернігівська політехніка» (НУЧП) розпочато Програму академічної мобільності для студентів ІФНТУНГ спеціальності 075 “Маркетинг” ОП “Маркетинг” другого магістерського рівня та студентів НУЧП спеціальності 075 “Маркетинг” ОП “Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації” другого магістерського рівня,  а також  долучених викладачів кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ  та  кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУЧП. 

З ініціативи керівника Програми академічної мобільності від ІФНТУНГ завідувачки кафедри підприємництва та маркетингу, д.е.н., професорки  Ірини ПЕРЕВОЗОВОЇ та керівника Програми академічної мобільності від ЗВО-партнера (НУЧП) завідувачки кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професорки  Інни ХОМЕНКО, спільно із гарантом ОП “Маркетинг” спеціальності 075 “Маркетинг” другого магістерського рівня ІФНТУНГ Христиною ОБЕЛЬНИЦЬКОЮ розроблено перелік узгоджених подій.

Зокрема, 06 травня 2025 р. викладачами кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ в межах реалізації Програми академічної мобільності проведено каскад практико орієнтованих лекцій в онлайн форматі, видано до вирішення комплексне кейсове завдання: 

Лектор: д.е.н., проф. Перевозова Ірина Володимирівна (завідувач кафедри ПіМ, директор консалтингової фірми ПП “Конекс-ІНІ”);

Лектор: к.е.н., доц. Обельницька Христина Володимирівна (гарант магістерської ОПП «Маркетинг» )

Лектор: к.е.н., доц. Даляк Надія Анатоліївна (гарант бакалаврської ОПП «Маркетинг»)

Лектор: к.е.н., доц. Земляков Ігор Семенович (стейкхолдер, практикуючий маркетолог)

Лектор: асистент П’яста Андрій Русланович (практикуючий таргетолог)


 Програма онлайн-тренінгу 🎓 «Стратегії digital-маркетингу»:

1 пара (08:00–09:20)

Тема ІФНТУНГСистема реклами в соціальних мережах
Освітній компонент: Перформанс-маркетинг
Лектор: асистент П’яста Андрій Русланович (практикуючий таргетолог)

Тема НУЧПДослідження та застосування особливостей інтернет-реклами
ОК: Digital Marketing Advanced

2 пара (09:30–10:50)

Тема ІФНТУНГРезультативність як ступінь задоволеності клієнтів (ЦА)
ОК: Економічне обґрунтування маркетингових рішень
Лектор: к.е.н., доц. Обельницька Христина Володимирівна (гарант ОПП «Маркетинг»)

Тема НУЧПЦільова аудиторія web-ресурсу
ОК: Digital Marketing Advanced

 

 

3 пара (11:00–12:20)

Тема ІФНТУНГВиди стратегічного управління, рівні стратегічних рішень та типологія стратегій підприємства
ОК: Стратегічний маркетинг та стратегічне управління
Лектор: д.е.н., проф. Перевозова Ірина Володимирівна (завідувач кафедри)

Тема НУЧПСтратегії digital-маркетингу
ОК: Digital Marketing Advanced

 

 

4 пара (12:50–14:10)

Тема ІФНТУНГСтратегії управління маркетингом відносин
ОК: Маркетинг взаємовідносин
Лектор: к.е.н., доц. Даляк Надія Анатоліївна (гарант бакалаврської ОПП «Маркетинг»)

Тема НУЧПКонтент та стратегія контент-маркетингу
ОК: Digital Marketing Advanced

5 пара (14:20–15:40)

Тема ІФНТУНГАналіз інструментів цифрової діагностики в маркетингу
ОК: Маркетингова цифрова діагностика
Лектор: к.е.н., доц. Земляков Ігор Семенович (стейкхолдер)

Тема НУЧПАналіз ефективності digital-маркетингу
ОК: Digital Marketing Advanced

Здобувачі-учасники отримають сертифікати підтвердження участі у заходах академічної мобільності та  розв'язку комплексного кейсового завдання.

Проведений 06 травня 2025 р. тренінг розроблений на основі освітніх компонентів (ОК) магістерських освітніх програм спеціальності 075 «Маркетинг» обох університетів та покликаний забезпечити відповідні компетенції,. До проведення занять долучено провідних викладачів і практиків з обох закладів, а теми скоординовані за змістом відповідно до програм обох сторін.

Співпраця у формі академічної мобільності — це ще один крок до інтеграції освітніх можливостей, підвищення якості підготовки фахівців  та посилення партнерства між ІФНТУНГ та НУЧП, поєднання теоретичної підготовки із практичними кейсами, що дозволяє здобувачам і викладачам вийти за межі стандартного навчального процесу та адаптуватися до викликів сучасного цифрового середовища, формування спільноти активних молодих професіоналів.

  • Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!
  • Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!
  • Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!
  • Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!
  • Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!
  • Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!
  • Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!
  • Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!
  • Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!
  • Програму академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУ «Чернігівська політехніка» для студентів-маркетологів розпочато!