Корпоративне управління та культура: настрій і плани франківської бізнес-одиниці з мережі Reikartz Hotel Group

 


Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу разом з усіма своїми інститутами є справжнім місцем сили, куди повертаються його випускники! Дванадцятого грудня в рамках вивчення дисципліни «Корпоративне управління» (лектор — к.е.н., доц. Тимошенко Д.В.) студенти-магістри спеціальності «Менеджмент» (МНм-19-1) Інституту економіки та менеджменту зустрілись з потенційним стекхолдером Інституту — представником «Рейкарц Парк Готель» Іванною Стефінів, яка колись була студенткою Інституту, а сьогодні обіймає посаду керуючої одного з найпопулярніших готелів Івано-Франківщини.

Під час зустрічі зі студентами пані Іванна Стефінів розповіла про особливості рекрутингу, формування колективу, сприятливого мікроклімату та розвитку персоналу в сфері обслуговування споживачів готельних послуг. В контексті цього зазначено, що з кожним роком з потребою пошуку нових мотиваційних інструментів і заходів в рамках механізму управління персоналом відкриваються і нові горизонти управлінських технологій. Під час виступу студентам була продемонстрована структура сучасного готелю, яка натепер за своєю складністю скоріше нагадує абсолютно автономну космічну станцію з фантастичного фільму, аніж місце відпочинку, яке ми часто собі уявляємо.

Наскрізною темою зустрічі було осмислення ролі корпоративної культури в житті сучасної соціально-економічної системи в тріаді «сервіс – якість – комфорт» — своєрідної «енергетичної пружини», що працює на основі комунікаційних та мотиваційних задач. Також торкнулися впровадження інноваційних рішень в галузі управління готельним бізнесом: підвищення прибутковості і сервісу; управління ціноутворенням; адаптація сучасних готелів до міжнародних стандартів, підвищення «зірковості» об'єктів (міжнародна і внутрішня стандартизація); проблеми розвитку сегменту готельного ринку на Прикарпатті; залучення нових, в тому числі і міжнародних клієнтів, а також необхідність впровадження передового світового досвіду (інтер’єр, створення SPA-сегментів і відпочинкових зон, комплексна безпека, операційні питання управління готелем, ефективна маркетингова політика, електроні канали продаж, системи і канали бронювання тощо). Наголошено на створенні сильних (в т.ч. національних) акцентів сучасного готелю на прикладі «Рейкарц Парк Готель», якому на сьогодні вдалося не втратити своєї репутації, сервісу і якості обслуговування. Окрім цього, окремо розглянуто питання управління персоналом готелю в контексті побудови ефективної комунікаційної політики з цільовою аудиторією: клієнтами, консалтинговими, аудиторським, фінансовими, юридичними компаніями, представниками влади і служб державного управління, виробниками і поставщиками інноваційних рішень для готельного бізнесу, а також представниками ділових і спеціалізованих ЗМІ.

Зустріч з представником «Рейкарц Парк Готель» Іванною Стефінів була дуже корисною, адже дала зрозуміти наступне: якщо сучасні управлінські технології не будуть затребувані готелями Івано-Франківщини та України в цілому, їх принесуть іноземні готельні оператори але тоді останні вправі назвати це своєю конкурентною перевагою.

pg1

 

pg2

 

pg3

 

pg4