Новий креатив для майбутніх програмістів

Воркшоп у стилі «мозкового штурму» провів на лекції з предмету «Моделі створення інноваційного ПЗ»  доцент кафедри Інженерії програмного забезпечення Микола Яцишин. На неї також завітали викладачі кафедри ІПЗ Марія Піх та Віталій Касянчук. Адже лекції Миколи Миколайовича відзначаються творчим підходом із застосуванням сучасних методик навчання.

Резонансними подіями ІФНТУНГ стали свого часу його заняття зі студентами просто неба у вишиванках і на карематах та на стадіоні Спортивного комплексу ім. Гемби А.П. Цього разу все відбувалось в аудиторії, але креативу від того менше не стало. Судіть самі. Студенти поділились на команди по 4-6 чоловік, пропонували свої ідеї, з’ясовуючи  три ключові питання (що робимо? для кого робимо? які підходи використовуємо?), готували презентації впродовж 30 хв, а тоді спікери презентували розробки своїх команд впродовж 5 хв. Зауважте: ніхто не використовував ШІ.

Студенти активно працювали й готували виступи, атмосфера доповідей, а особливо обговорення ідей, була дуже гаряча. Такий формат проведення лекцій заохочує студентів до пізнання нового, отримання практичних навичок роботи в команді та вміння яскраво і впевнено презентувати свої думки. 

Перша команда у складі Оксани Микитин, Оксани Григорчук, Ростислава Тріща, Олега Абрама готувала платформу "Пліч-о-пліч", орієнтовану на психологічний супровід та реінтеграцію ветеранів та ветеранок. 

Друга команда у складі Світлани Котурлаш, Юрія Микитія, Валентини Федорчук, Анастасії Витрикуш, Юлі Душенко працювала над створенням сервісу «Pet Pal» з догляду за домашніми улюбленцями, який поєднує зоонянь, вигулювачів, грумерів і ветеринарів у зручній платформі для власників тварин. 

Третя команда у складі Артура Бачкура, Тараса Тріща, Святослава Котурбаша, Олександра Деренюка, Вероніки Чудик, Максима Муляка створювала мобільний за стосунок «Свинорус: клікай до капітуляції». Це клікер-гра, в якій користувачі заробляють внутрішньоігрову валюту за кожне натискання. Накопичену валюту можна витрачати на покращення в грі, донати та інші ігрові можливості. Мета проєкту - підтримка морального духу суспільства та мотивація громадян до активної допомоги державі під час війни.

Словом, воркшоп – на злобу дня. А попереду – ще багато нових, яскравих заходів, які, поза всяким сумнівом, увійдуть в історію кафедри.

 

  • 1
  • 11
  • 111
  • 2
  • 22
  • 3
  • 33
  • 93
  • 77
  • 8
  • 7
  • 777