ОПП "Маркетингова діагностика та управлінський консалтинг у підприємництві" (магістр) 2020-2021 роки вступу
*Вибір здійснюється протягом першого тижня навчання (один з блоків) на основі письмових заяв студентів (подаються на кафедру).
Дисципліни блоку 1 (Кафедральний каталог)
Методологія наукових досліджень (кафедра прикладної економіки)
Сучасні моделі і технології менеджменту
Грантовий консалтинг та діагностика
Податковий консалтинг (кафедра фінансів)
Дисципліни блоку 2 (Кафедральний каталог)
Академічна доброчесність
Конфліктолія та бізнес-етика
Маркетингова логістика
Бюджетування і фінансове забезпечення підприємницької діяльності
Управління в е-бізнесі
Дисципліни вільного вибору студентом (Університетський каталог)
*Вибір здійснюється у другому семестрі на основі електронного голосування
Тренінг-курс: Бізнес-планування в підприємництві (англійською мовою)
Брендинг торгівельних структур
Технології HR-управління в підприємництві
Тренінг-курс: Біржова торгівля
Тренінг-курс: Контекстна реклама
Економіка та організація діяльності корпоративних торгівельних структур
Тренінг – курс : Систематизація бізнесу та побудова сильної команди на підприємстві
Тренінг-курс: 1С: Бухгалтерія Управління торгівлею
Тренінг-курс: Управління продажем
УНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ КАТАЛОГ усіх дисциплін вільного вибору з анотаціями