кафедра підприємництва та маркетингу
Здобувач вибирає дисципліни вільного вибору із двох каталогів:
– дисципліни із загальноуніверситетського каталогу (перехід на каталог)
– професійні (фахові) дисципліни із кафедрального каталогу (перехід на каталог).
Згідно наказу ректора ІФНТУНГ реалізація прав студентів на вільний вибір дисциплін із кафедрального каталогу передбачає обрання профільованих блоків, які включають фахові дисципліни і спрямовані на поглиблення фахових компетентностей.
Основні етапи вибору дисциплін із кафедрального каталогу:
1) дирекція інституту, гарант ОПП та куратори груп інформують здобувачів із процедурою вибору дисциплін (порядку, термінів, процедури запису на дисципліни);
2) здобувачі ознайомлюються із переліком профільованих блоків шляхом перегляду анотацій та/або робочих програм дисциплін;
3) голосування здобувачів за вибір блоку дисципліни за професійним спрямуванням шляхом подання відповідних заяв (у паперовій або електронній формах) до дирекції навчально-наукового інституту;
4) узагальнення результатів (дирекція готує розпорядження щодо індивідуальних навчальних планів здобувача).
Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр" (2024-2025 роки вступу)
*Вибір здійснюється протягом першого тижня навчання (один з блоків) на основі письмових заяв студентів (подаються на кафедру (ауд. 0526).
Дисципліни блоку 1 (Кафедральний каталог) | Семестр вивчення |
Креативний маркетинг (робоча програма, анотація) | 1 |
Галузевий маркетинг (робоча програма, анотація) | 2 |
Рекламний менеджмент (робоча програма, анотація) | 1 |
Бренд-менеджмент (робоча програма, анотація) | 2 |
Перформанс-маркетинг (робоча програма, анотація) | 3 |
Дисципліни блоку 2 (Кафедральний каталог) | Семестр вивчення |
Цифровий маркетинг (робоча програма, анотація) | 1 |
Маркетингове стратегічне планування в цифровому середовищі (робоча програма, анотація) | 3 |
Нейромаркетинг (робоча програма, анотація) | 1 |
Пошукова оптимізація та web-аналітика (робоча програма, анотація) | 2 |
Омніканальний маркетинг (робоча програма, анотація) | 2 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр" (2023-2024 роки вступу)
*Вибір здійснюється протягом першого тижня навчання (один з блоків) на основі письмових заяв студентів (подаються на кафедру (ауд. 0526).
Дисципліни блоку 1 (Кафедральний каталог) | Семестр вивчення |
Креативний маркетинг (робоча програма, анотація) | 1 |
Галузевий маркетинг (робоча програма, анотація) | 2 |
Рекламний менеджмент (робоча програма, анотація) | 1 |
Бренд-менеджмент (робоча програма, анотація) | 2 |
Перформанс-маркетинг (робоча програма, анотація) | 3 |
Дисципліни блоку 2 (Кафедральний каталог) | Семестр вивчення |
Цифровий маркетинг (робоча програма, анотація) | 1 |
Маркетингове стратегічне планування в цифровому середовищі (робоча програма, анотація) | 3 |
Нейромаркетинг (робоча програма, анотація) | 1 |
Пошукова оптимізація та web-аналітика (робоча програма, анотація) | 2 |
Омніканальний маркетинг (робоча програма, анотація) | 2 |
УНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ КАТАЛОГ усіх дисциплін вільного вибору з анотаціями