Успіх бізнесу починається з поваги до споживача

Навчальний курс «Успіх у бізнесі», призначений для людей, які прагнуть започаткувати власну справу, триває зараз в стінах Бізнес-Інкубатора Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Як завжди, його лекторами є провідні фахівці в царині економіки, але, оскільки організатори орієнтовані на максимальне практичне опанування пропонованих слухачам тем, то запрошують фахівців, які діляться знаннями з найактуальніших питань для майбутніх підприємців.

Цього разу у фокусі уваги – права споживачів. Завідувачка кафедри прикладної економіки, координатора Бізнес-Інкубатора ІЕМ ІФНТУНГ Уляна Бережницька  розповідає:

-Ми запросили представників  ГУ Держпродспоживслужби області.  Це дуже цікава тема для майбутніх підприємців –  державна політика із захисту прав споживачів, вимоги стосовно ведення рекламної діяльності, робота з клієнтами-споживачами. В такий спосіб реагуємо на запити наших слухачів, а вони в переважній більшості хочуть практики. Тому ми вже відвідували з екскурсійною програмою і ЦНАП, і запрошували представників Центру зайнятості, які розповідали про різноманітні грантові програми для представників бізнесу. Адже готуємо фахівців, які мають володіти такими знаннями

Загалом вся просвітницька діяльність Бізнес-Інкубатора ІФНТУНГ орієнтована на формування високої культури ведення бізнесу. І сьогоднішня лекція – логічне продовження обраного курсу. Олександр Грибик, начальник Управління захисту споживачів та контролю за державними регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, каже:

-Співпраця з освітніми закладами, зокрема з ІФНТУНГ, у нас налагоджена з 2019 року, але таку зустріч проводимо вперше. Маємо на меті посилити практичну складову в навчальному процесі слухачів Бізнес-Інкубатору, бо переконані: будь-які заходи на випередження дають позитивний результат, як для бізнесу, так і для держави. Вони дають суб’єктам господарювання можливість отримувати інформацію від компетентного контролюючого органу, щоб вести бізнес в межах діючого законодавства. Це важливий елемент запобігання порушенням прав споживачів. Та й, зрештою, це наша спільна справа, щоб комфортно було жити в нашій країні, вести діалог з бізнесом. Хочемо донести до слухачів думку, що успіх у бізнесі починається з поваги до споживача, який, у свою чергу, є джерелом доходу й розвитку бізнесу.

Спілкування з фахівцями ГУ Держпродспоживслужби не обмежилося рамками лекції – у слухачів з’явилось дуже багато питань стосовно конкретних випадків порушень, з якими й самі стикались у ролі споживачів, і яких хотіли б уникнути в роботі зі своїми клієнтами. Тож і Олександр Грибик, і завідувачка сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства Валентина Сенчук довго спілкувались зі слухачами курсів. Відчувалось, що йдеться – про надзвичайно важливі і актуальні питання для підприємців, які прагнуть досягти в омріяній царині високих якісних показників, тому ретельно готуються до започаткування справи.

Директор Інституту економіки та менеджменту ІФНТУНГ Сергій Побігун зауважує:

-Слід подякувати кафедрі прикладної економіки за ініціативу щодо цього проєкту за підтримки влади. Курси постійно оновлюються: перше запрошення Держспоживслужби свідчить про те, що кафедра не стоїть на місці, а постійно розвивається й шукає нові цікаві теми для підприємців, особливо в сучасних умовах, коли бізнес бореться за споживача. Зрештою, дотримання прав споживачів –  одна зі складових відповідальності бізнесу перед суспільством, і ця тема цікава всім, оскільки йдеться про права нас усіх як споживачів. 

Що ж, курс «Успіх у бізнесі» триває. Очікується і його продовження. Тож можна з упевненістю сказати, що відповідальних підприємців, які впевнено розбудовують власні справи, на Прикарпатті буде більше.

 

  • 1
  • 11
  • 2
  • 22
  • 3
  • 5
  • 55