Нещодавно в рамках наукових канікул Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу гостинно відчинив свої двері Літньої STEAM-Школи для учнів Коломийського ліцею № 9 , які прибули разом зі своїм керівником Володимиром Мельничуком. Це був не просто візит, а справжнє занурення у світ інновацій та майбутніх можливостей. Ліцеїсти не лише побачили університет зсередини, а й відчули пульс життя інженерів, які створюють майбутнє.
Учні були вражені, коли потрапили до Центру дистанційного навчання, де віртуальна реальність стала відчутною. Можливість одягнути "магічні" окуляри й опинитися всередині технічних конструкцій, де за допомогою "магічних" імітаторів живої руки можна лагодити чи створювати щось — це дійсно захоплює! Такі імерсивні технології навчання не просто показують, а й дають повноцінне освітнє та емоційне занурення у світ віртуальних технологій, роботів, яких програмують, і розумних будинків.
Неймовірно пізнавальним стало відвідування Центру інноваційного розвитку. Тут викладачка кафедри інженерії програмного забезпечення Факультету інформаційних технологій Олександра Царева провела для ліцеїстів унікальне лабораторне заняття. Це був простір інновацій, креативу та співпраці, де стандартні рамки були зруйновані. Неформальне спілкування, знайомство з новітніми технологіями та зовсім інше освітнє середовище стали потужним стимулом для школярів. Вони на власні очі побачили обладнання, на якому студенти ІФНТУНГ формують свої важливі навички та проводять наукові дослідження. Це дало чітке розуміння, що сучасна освіта — це не сухі лекції, а живий, гнучкий і, що найважливіше, практико-орієнтований процес.
Крім світу технологій, гості також відвідали Геологічний музей ІФНТУНГ — справжню перлину університету, що розкрила таємниці надр Землі. Цей візит показав, що університет — це не лише про спеціалізацію, а й про всебічний розвиток та широкі горизонти.
Ці літні дні в ІФНТУНГ стали для учнів Коломийського ліцею незабутнім досвідом, що, без сумніву, залишить глибокий слід у їхньому виборі майбутнього. Це справжній поштовх до того, щоб вже зараз, зі шкільної лави, кожен задумався: ким я хочу стати? І що я можу зробити для цього вже сьогодні?