За ініціативи колективу Донбаської національної академії будівництва і архітектури відбулась онлайн зустріч з ректором ІФНТУНГ Ігорем ЧУДИКОМ. Адже менше місяця тому університет облетіла гаряча новина про приєднання до Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу Донбаської національної академії будівництва і архітектури з м. Макіївки, яка була двічі релокована (в 2014 році – до Краматорська, а в 2022 році – до Івано-Франківська). Тож задля збереження дуже серйозної архітектурної та будівельної школи Міністерство освіти і науки України пішло на цей крок.
Цілком зрозуміло, що об’єднання ЗВО викликає чимало питань серед працівників  ДонНАБА. І хоча попередньо Ігор ЧУДИК запевнив, що вища школа, яка буде влита в наш університет, не тільки підсилить його, але й буде збережена як бренд, все ж серйозна розмова з працівниками приєднаного ЗВО була на часі.
 університет, не тільки підсилить його, але й буде збережена як бренд, все ж серйозна розмова з працівниками приєднаного ЗВО була на часі. 
На двогодинній зустрічі з ректором ІФНТУНГ обговорювалися основні аспекти інтеграції ДонНАБА в структуру університету. Колектив ДонНАБА особливо хвилюють питання:
- збереження унікальності академії та її освітньої структури, забезпечення спадкоємності навчальних програм; 
- підтримка бренду ДонНАБА; 
- вступна кампанія, стратегія залучення абітурієнтів та популяризація спеціальностей; 
- кадровий потенціал: забезпечення робочих місць для викладачів та створення умов для їх професійного зростання; 
- інтеграція у нове середовище: адаптація студентів і викладачів до роботи в ІФНТУНГ. 
 Ректор університету максимально щиро відповів на поставлені питання.  Насамперед він високо оцінив здобутки ДонНАБА, яка справедливо пишається своїми доробками у сфері архітектури і будівництва. Саме тому планується, що об’єднання дозволить не лише зберегти, а й розвивати архітектурну та будівельну школу ДонНАБА. «Наша місія – розширити, зміцнити, забезпечити не тільки її існування, але й ефективну роботу та участь у відбудові нашої держави, зруйнованих об’єктів, у будівництві енергетичних та інфраструктурних об’єктів й фортифікацій, - підкреслив очільник ІФНТУНГ. – Відтак ІФНТУНГ відкриває двері для інновацій, співпраці з бізнесом та міжнародними партнерами, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності випускників на ринку праці».
Ректор університету максимально щиро відповів на поставлені питання.  Насамперед він високо оцінив здобутки ДонНАБА, яка справедливо пишається своїми доробками у сфері архітектури і будівництва. Саме тому планується, що об’єднання дозволить не лише зберегти, а й розвивати архітектурну та будівельну школу ДонНАБА. «Наша місія – розширити, зміцнити, забезпечити не тільки її існування, але й ефективну роботу та участь у відбудові нашої держави, зруйнованих об’єктів, у будівництві енергетичних та інфраструктурних об’єктів й фортифікацій, - підкреслив очільник ІФНТУНГ. – Відтак ІФНТУНГ відкриває двері для інновацій, співпраці з бізнесом та міжнародними партнерами, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності випускників на ринку праці».
Ректор представив позицію ІФНТУНГ, зазначивши, що університет прагне максимально підтримати ДонНАБА у процесі інтеграції. Серед основних пріоритетів: збереження кадрів та наукового потенціалу (університет зацікавлений у співпраці з викладачами та фахівцями ДонНАБА), розширення архітектурної та будівельної школи у межах нового об’єднання, спільна вступна компанія, створення якісних умов для навчання, роботи та проживання для студентів й викладачів тощо.
Ректор говорив також про переваги об’єднання ДонНАБА з ІФНТУНГ. Викладачі, працівники і студенти ДонНАБА отримають доступ до сучасної інфраструктури, новітніх технологій та міжнародних програм ІФНТУНГ. Водночас академія зможе зберегти свої традиції та статус флагмана містобудівної та архітектурної освіти в Україні. А ще – це можливість об’єднати досвід і ресурси двох провідних освітніх закладів, що сприятиме розвитку нових освітніх програм, наукових досліджень та популяризації професій у галузі будівництва, архітектури та урбаністики. Крім того, процес інтеграції є важливим кроком для збереження інтелектуального потенціалу України та розвитку національної освіти навіть у складних умовах.
 
     
 
