На шляху цифрової трансформації

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, як активний учасник інноваційного проєкту SWEET, продовжує активно долучатися до формування майбутнього цифрового простору. У рамках цієї співпраці відбувся міжнародний вебінар «Практика сталого використання цифрової інфраструктури». 

У обговоренні взяли участь провідні експерти з різних країн, що свідчить про високий міжнародний інтерес до ініціатив, які підтримує ІФНТУНГ:

  • Мар’ян СЛАБІНОГА, доцент кафедри комп’ютерних систем і мереж ІФНТУНГ, який представив виклики та досягнення українських університетів у впровадженні сталої цифрової інфраструктури.

  • Ольга ЛАНГЕ, докторка університету DHBW (м. Гайденгайм, Німеччина), що поділилася інноваційними європейськими практиками.

  • Маркус ХЕЛФЕРТ, директор Інституту інноваційних цінностей (Мейнут, Ірландія), який надав глобальний погляд на тенденції та методології.

Учасники вебінару прицільно розглянули нагальні проблеми, з якими стикаються українські заклади вищої освіти, включно з ІФНТУНГ, щодо забезпечення сталого та енергоефективного використання цифрової інфраструктури. Були детально обговорені передові організаційні методології та підходи до цифровізації, а також ефективні методи навчання студентів сталому використанню веб-технологій, що є ключовими для підготовки фахівців нового покоління, які розуміють соціальну та екологічну відповідальність.

Вебінар,  організований за участі ІФНТУНГ, став важливим кроком у розбудові цифрового потенціалу України та зміцненні міжнародної співпраці, підтверджуючи активну роль університету у формуванні цифрового майбутнього.

Довідково. SWEET – це проект сприяння сталому розвитку Web в освітніх технологіях (Sustainable Web Endorsement in Education Technologies, SWEET). Проект просуває набуття компетенцій щодо відповідального використання цифрових даних та хмарної інфраструктури учасниками освітнього процесу (педагогічними, науково-педагогічними працівниками, здобувачами освіти різних рівнів) для сталого розвитку Всесвітньої мережі.

 

  • 1
  • 2
  • 3