28 травня відбувся міжкафедральний науково-методичний семінар «Проблеми освіти в умовах війни: виклики цифровізації, освітньо-наукової євроінтеграції та психологічної адаптації», організований спільно кафедрою документознавства та інформаційної діяльності та кафедрою суспільних наук ІФНТУНГ.
Мета як ніколи актуальна - адаптувати освітній процес до викликів воєнного часу. Бо скільки б не існувало інструкцій і рекомендацій, війна - це завжди біль і сльози, а освіта залишається одним із ключових чинників збереження національної ідентичності, розвитку критичного мислення та підтримки суспільної стійкості.
Як застосовувати на практиці інноваційні освітні моделі та методи у цифровому навчальному середовищі ЗВО, радила завідувачка кафедри документознавства та інформаційної діяльності професорка Юлія РОМАНИШИН.
Ефективність комунікації в освітньому середовищі в умовах воєнного стану аналізував завідувач кафедри суспільних наук Михайло Палагнюк.
Психологиня Вікторія Кравченко рекомендувала природні й зрозумілі кожній людині види психологічної допомоги під час війни. Виявили навіть, які проблеми виникають на перетині документознавства та психології, наприклад, під час заповнення анкети ветерана війни чи демобілізованої особи.
Семінар відзначився активною дискусією та узгодженням напрямів подальшої співпраці між кафедрами для зміцнення освітнього середовища ІФНТУНГ. У часі, коли кожен день ставить нові виклики, саме єдність, взаємопідтримка та прагнення до знань допомагають нам рухатися вперед.
В умовах цифровізаціі змінюється форма пізнання, але важливо зберегти його зміст. Адже освіта повсякчас залишається простором надії й відповідальності.