На базі факультету буріння, нафти і газу Університету AGH (Польща) відбулася літня школа Erasmus+ KA171 Summer School 2025, у якій взяли участь 16 студентів із Канади (University of Alberta), Польщі (AGH) та України. Вісім студентів під керівництвом професора Олега Витязя представляли Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу: Ірина Драйович (гр. ІС-21-2), Діана Овсянецька (гр. ЕКО-22-1), Діана Линник (гр. ЕКО-21-1), Андрій Східницький (гр. НІВ-23-1), Вікторія Піскун (гр. НБ-22-1), Вероніка Чудик (ІП-22-2), Катерина Лиско (гр. НІВ-23-2) та Катерина Рібун (НЗГ-23-1).
Темою літньої школи були «Сучасні безтраншейні технології, будівництво та реконструкція газопроводів». Програма була насиченою та різноманітною: лекції провідних фахівців, тренінги, практичні заняття в лабораторіях факультету буріння, нафти і газу AGH, культурна програма та навчальні візити на промислові об’єкти. Заняття проводили визнані експерти: професор Ян Зяя (AGH), професор Дерек Апле (University of Alberta), професор Станіслав Ногі (AGH), доктор Олександра Ямрозік (AGH) та доктор Рафал Смульські (AGH).
Учасники літньої школи поділилися своїми враженнями:
Ірина Драйович відзначила, що участь у літній школі стала для неї справжньою пригодою, яка поєднала глибоке навчання з новими знайомствами та яскравими враженнями. Вона підкреслила відкритість викладачів і захопливу подачу матеріалу, що зробило навіть складні теми доступними. Для Ірини це був чудовий шанс розширити горизонти, отримати практичний досвід і поспілкуватися з однодумцями з різних країн.
Діана Овсянецька відзначила змістовність лекцій, сучасність лабораторій, практичні заняття та командну роботу. Особливо їй сподобалася дружня атмосфера та професійність викладачів, що зробило цей досвід цінним для здобуття нових знань і знайомств.
Андрій Східницький підкреслив, що навчання у Кракові стало для нього надихаючим досвідом, особливо робота над практичними завданнями у мультикультурних командах. Він відзначив важливість розуміння різних підходів до технічних проблем у різних країнах і розвиток навичок командної взаємодії. Для нього Краків, з його поєднанням історичної спадщини та сучасної академічної атмосфери, створив ідеальні умови для навчання та професійного зростання.
Такий формат літньої школи сприяє не лише академічному розвитку, а й формуванню міжнародного досвіду, розширенню професійних контактів і культурному збагаченню учасників.