Конференція SDESE 2023 об’єднала понад 30 університетів із 17 країн

Понад 30 університетів із 17 країн об’єднала Міжнародна науково-практична конференція «Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва»  (SDESE 2023), яка проходила 27-28 квітня на базі Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу за організації кафедри підприємництва та маркетингу Інституту економіки та менеджменту.

Співорганізаторами міжнародного наукового форуму виступили: Гірничо-металургійна академія імені Станіслава Сташиця (Польща), Казахський агротехнічний університет імені Сакена Сейфулліна (Казахстан), Національний ТУ «Дніпровська політехніка» (Україна), SCIRE Foundation (Польща), Міжнародне філософсько-космологічне суспільство (Україна), Громадська організація «Науково-дослідний та консультаційно-практичний центр бізнесу, маркетингу та права» (Україна).

1Робота конференції розпочалась пленарним засіданням, яке відкрила модераторка наукового форуму, організаторка, голова ради ГО «Науково-дослідний та консультаційно-практичний центр бізнесу, маркетингу та права», завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу, проф. Ірина Перевозова. «Вчені, практики, викладачі закладів вищої освіти, докторанти, аспіранти, студенти об’єдналися тут, щоб створити наукову платформу для обговорення викликів, проблем щодо реалізації Цілей Сталого Розвитку, інноваційних стратегій їх вирішення, а також напрацювати рішення для подолання бар'єрів просування ініціатив щодо співпраці заради змін та підвищення якості у всіх сферах життя», - відзначила проф. Ірина Перевозова, вітаючи учасників й окреслюючи мету наукового форуму.

Привітали учасників й наголосили на актуальності й масштабності конференції, а також на важливості співпраці й генерування спільних ідей і рішень: проректор з наукової роботи, проф. Ігор Чудик, директор Інституту економіки та менеджменту, проф. Іванна Запухляк, доктор інж. Науково-технологічного університету AGH у Кракові Даріуш Сала, Президент ГО «Українська асоціація Маркетингу», доц. Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана Ірина Лилик, професорка кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету «Києво-Могилянська академія» Валентина Храпкіна, завідувача кафедри бізнес-економіки та підприємництва Київського національного економічного університету імені Вадима  Гетьмана , проф. Інна Рєпіна, завідувач кафедри менеджменту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», проф. Вікторія Дергачова, завідувач кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Сергій Солнцев, декан економічного факультету Запорізького національного університету, проф.  Алла Череп, завідувач кафедри менеджменту  Азербайджанського державного університету нафти та промисловості, проф. Сулейманов Газанфар Салман Огли, професор кафедри економіки, менеджменту та адміністрування Херсонського державного університету Наталія Тюхтенко, завідувач кафедри фінансів, обліку та підприємництва Херсонського державного університету, проф. Андрій Мохненко та інші.

Продовжилося пленарне засідання фундаментальними доповідями конференції, які стосувалися сталого розвитку економіки, підприємств, суспільства, освіти, енергетики, сталого розвитку сільського господарства, економіки ресурсів,  маркетингу сталого розвитку, зеленої економіки в контексті сталого розвитку та подолання бідності, інституційних рамок сталого розвитку, сталих космічних технологій та сталого космічне право тощо.

Також у межах другого дня роботи конференції проходив  Форум  «Публічний діалог бізнесу та закладів освіти», організований ГО «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Федерацією роботодавців України, Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти з метою обговорення практичних кейсів впровадження дуальної форми здобуття освіти в Україні та популяризація кращих практик. Форум організовано в межах проєкту «Дуальна освіта для України», що реалізується в партнерстві з ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Проєктом USAID «Економічна підтримка України».

На завершення конференції відбувся заключний захід у межах проєкту «Школа наставника ДФЗО» - «Конфлікти при організації ДФЗО на підприємстві: дієві способи вирішення» та презентація монографії «Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри».

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10