HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів

В рамках міжнародного проєкту CRIMIGE: «Регіональний центр навчання та моніторингу впливу електроустановок на навколишнє середовище» (HUSKROUA/1702/6.1/0022) для студентів проводились тренінг-навчання «Вплив виробництва, передачі, розподілу та використання електроенергії на навколишнє середовище».

Керівник проєкту, завідувач кафедри екології, д.т.н., професор Ярослав Адаменко ознайомив студентів з основними діями, результатами проєкту та сучасними аспектами захисту навколишнього середовища від об’єктів виробництва, передачі, розподілу та використання електроенергії.

Доцент кафедри екології, к.т.н. Марина Орфанова розповіла про техногенні фізичні поля та шумове забруднення, спричинене передачею та розподілом енергії. Пояснила правила вимірювання  шуму від різних об’єктів та наочно продемонструвала вимірювання шуму за допомогою приладів Портативного професійного шумоміру PCE-322A-ICA. Показала як користуватись високочастотним аналізатор HFE35C для вимірювання електромагнітного поля у населеному пункті.

Асистент кафедри екології Микола Штогрин пояснив правила роботи з аналізатором електромагнітного поля NFA-400, низькочастотним аналізатором електромагнітного випромінювання ME3851A, дозиметр-радіометром SPEKTRA MKS-11GN та віброметром PCE-VT 3700S.

Аспірант кафедри екології Володимир Чупа пояснив студентам як проводити вимірювання електромагнітного поля приладом NFA-400.

 

  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів
  • HUSKROUA/1702/6.1/0022 для студентів