Екскурсії в ІФНТУНГ: натхнення, інновації, традиції!

Для студентів Івано-Франківського професійного будівельного ліцею екскурсія до Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу стала справжнім відкриттям у світі сучасних технологій та перспектив у сфері будівництва.

Головним пунктом екскурсії став Центр інноваційного розвитку, де юні будівельники на власні очі побачили, як працює передове обладнання, яке використовується для навчання та наукових досліджень. Роботизовані механізми, високоточні прилади, цифрове моделювання – усе це справило неабияке враження на гостей, адже ці технології вже завтра можуть стати невід’ємною частиною їхньої професійної діяльності.

Не менш захопливим було знайомство з кафедрою будівництва та енергоефективних споруд ІФНТУНГ. Студентам продемонстрували сучасні методи навчання, що базуються на передових наукових розробках та практичному досвіді фахівців галузі. А найголовніше – було оголошено, що вже в новому навчальному році університет спільно з Донецькою національною академією будівництва і архітектури розпочне підготовку будівельників. Це означає об’єднання найкращих напрацювань двох закладів, що помножує можливості студентів для якісної профільної освіти та майбутнього працевлаштування.

Ще однією яскравою подією став візит до Геологічного музею, де учасники екскурсії ознайомилися з багатством природних ресурсів. А ще вони пройшли символічний обряд посвячення нафтою біля візитівки ІФНТУНГ – верстата-гойдалки. Цей момент залишив у серцях молоді незабутні враження, адже саме тут вони відчули дух історії та важливість природничих знань у будівельній галузі.

Екскурсія до ІФНТУНГ стала для студентів ліцею справжньою мотивацією до професійного зростання. Вони повернулися додому сповнені натхнення, збагачені новими знаннями та впевненістю, що обрали правильний шлях у житті. А для університету цей день став важливим етапом для формування майбутнього покоління висококваліфікованих будівельників, які будуть творити архітектурне обличчя країни!

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5