Активні громадяни: На шляху до Євроінтеграції

19 жовтня студенти групи ФІЛ-21-1 Соломія Косович та Михайло Гуменюк (команда «Прометей») взяли участь та здобули третє місце у Регіональному дебатному турнірі з політичних реформ в місті Івано-Франківську, який організовує Всеукраїнська ініціатива «Активна Громада» від ГО «Всеукраїнське громадське об'єднання «Інститут «Республіка» https://cutt.ly/RB9gxgJ.

 

 

 

Це продовження проєкту «Дебатна молодіжна ліга», який реалізувався у рамках Програми прикордонного співробітництва ЄІСП Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна і був фінансований з фондів Європейського Союзу через Європейський Інструмент Сусідства та Партнерства.

У світі існує безліч форматів проведення дебатних ігор, але найпопулярнішими є наступні чотири: формат “Карла Поппера” та “Британський парламентарій”, формат “Лінкольна-Дугласа” та “Американський парламентарій”.

 

 

 

Цьогоріч вправлялися у Британському форматі, започаткованому на зламі ХХ ст. у Великобританії завдяки підтримці університетів Оксфорду та Кембриджу. Зараз це офіційний формат проведення Всесвітнього чемпіонату з парламентських дебатів, в якому беруть участь понад 300 команд різних країн.  Ознайомитися із правилами можна за посиланням https://cutt.ly/QB9u8Uc, адже дебати – це не суперечка, а інтелектуальна гра. А кожна гра має свої! І перемогти в дебатах може лише та команда, яка чітко дотримується правил.

На турнірі обговорювали доцільність упровадження судової реформи та плану відновлення під час воєнного стану в Україні. Соломія та Михайлові це вдалося! 

Загалом, усі учасники здобули унікальний досвід, навички ведення дискусії, отримали задоволення від живого спілкування.

Дебатам вчать чітко висловлювати свою позицію в різних ситуаціях, розвивають критичне мислення, завдяки чому просто поставити під сумнів різні популярні “токсичні” ідеології та навчитися відстоювати свою думку.

А ми пропонуємо рухатися далі!

Запрошуємо приєднуватися до гуртка медіаосвіти та медіаграмотності та у листопаді разом пройти  он-лайн гру для розвитку критичного мислення «Подумай двічі»!