Студентський гурток «SOFT SKILLS»


Керівник гуртка — д.е.н., проф. Кінаш Ірина Петрівна
E-mail: iryna.kinash@nung.edu.ua


Наказ про створення гуртка (завантажити)


Положення про гурток (завантажити


Як записатись у гурток (завантажити


Календарний план роботи гуртка на 2021 (завантажити), 2021/2022 н.р. (завантажити), 2022/2023 н.р. (завантажити), 2023/2024 н.р. (завантажити).


Звіт про роботу гуртка за:


Список членів гуртка станом на 2022 р. (завантажити).
Список членів гуртка станом на 2024 р. (завантажити).


Діяльність гуртка у 2023/2024 навчальному році

Гурток: "Етика Інтернет спілкування".

Гурток: «Нумізматика як бізнес».

Гурток: «Як працює страхування в умовах сьогодення?».

Гурток: «Особистісний аспект комунікацій в умовах реалізації концепції сталого розвитку».

Заняття на тему: «Особливості рекрутингу персоналу IT».

Діяльність гуртка у 2022/2023 навчальному році

Заняття на тему «Практичні рекомендації з питань самоуправління та самоорганізації».

Заняття на тему "Зелений курс місцевого бізнесу".

Заняття на тему «Прикладні аспекти застосування екологічного менеджменту».

Он-лайн тренінг на тему «Емоційне вигорання менеджера — синдром постійної втоми: як відновити працездатність?».

Лекція на тему: "Особливості розвитку туристичного бізнесу під час війни".

Он-лайн тренінг на тему «Енергія конфлікту: управління динамікою».

Лекція на тему «Україна в системі світоцивілізаційних трансформацій».


Перше заняття студентського гуртка наукового та соціогуманітарного спрямування «SOFT SKILLS» в новому навчальному році.

Діяльність гуртка у 2021/2022 навчальному році

 

«Щедрик. Чому необхідно знати своє минуле»


Захід на тему: «Індекс євроінтеграційного економічного поступу»


04.11.2021 р. черговий тренінг в межах функціонування студентського гуртка кафедри менеджменту та адміністрування. Професор кафедри Ірина КІНАШ розповіла про роль молоді у реалізації засад сталого розвитку України через проєктну діяльність

10

Доповідач зупинилася на еволюції терміну «сталий розвиток», представила перелік документів, які були прийняті  міжнародною спільнотою та окреслили траєкторію руху суспільства до сталого розвитку. Цікаво було слухати про  передумови сталого розвитку, зокрема про наростання глобальних екологічних проблем, виникнення локальних криз та катастроф антропогенного походження, про існування загроз для розвитку планети Земля.

11

Члени студентського гуртка ознайомилися з 17 Цілями сталого розвитку.

Основний меседж зустрічі — як врятувати світ? Що  може зробити молодь? Відповідь — здійснювати перетворення, бути готовою до змін та їх реалізовувати.

13

Наприкінці зустрічі зроблено висновок, що реалізація Цілей сталого розвитку починається з кожного. Адже зміни починаються не з великих національних проєктів. Вони починаються з конкретної людини. Слід обирати сталий спосіб життя!


П'ятниця 22 жовтня о 15-00 тренінг "Резюме та співбесіди: як це працює в реальному світі?" Запрошуємо бажаючих!

Не секрет, що Covid вніс свої корективи в реальність, до якої ми звикли. Все більше процесів мігрують в online, все більше бізнесів починають іти в ногу з часом.

А ще, все більше студентів починають свою кар'єру на 2-4 курсах, стикаючись із питаннями:

  • "А що мені написати в резюме?"
  • "Як обрати компанію та сферу?"
  • "Як не засипатись на співбесіді?"

Ці та інші пункти ми розберемо на вебінарі "Резюме та Співбесіди. Як це працює в реальному світі?".

Спікер: Любов Мухіна, Sourcing Lead рекрутингової компанії SELECT*

Приходь та отримай практику і фідбек прямо на вебінарі!

Увага! Найцікавіше тут: План роботи студентського гуртка.

https://meet.google.com/dmh-gkbs-nyn

 


01 червня 2021 р. в межах роботи студентського гуртка відбулася зустріч із стейкхолдером співвласником ТОВ "Селект" Viktor Soroka та очільницею одного з напрямів роботи компанії Liubov Husak щодо сучасних тенденцій на ринку праці Прикарпаття, України та за кордоном. Viktor Soroka окреслив загальні вимоги до сучасного молодого фахівця, серед яких виокремив рівень діджіталізації, навики командної роботи, знання англійської мови, рівень ерудованості, набуття практичного досвіду у вигляді стажування. Liubov Husak поділилася своїм досвідом проведення співбесід та дала корисні поради студентам щодо підготовки до співбесіди та їх проходження! Такі практичні зустрічі є на часі та стають основою успішного початку кар'єри наших випускників!

1

2

Також на другій частині зустрічі Христина Сторощук - аспірантка спеціальності 073 "Менеджмент" поділилася зі студентами своїми науковими здобутками на тему соціальної відповідальності. Христина майстерно продовжила розмову, розпочату п. Віктором Сорокою, оскільки розкрила аспекти соціальної відповідальності працівника, роботодавця, держави тощо. Продемонструвала прикладні аспекти дослідження, актуальність наукової роботи та її значення для теорії і практики, що дозволяє популяризувати науково-дослідну роботу серед студентів і довести необхідність та можливість розвитку їх науково-дослідного потенціалу на базі кафедри менеджменту та адміністрування! Дякуємо Христині Сторощук за співпрацю!

3

4


У четвер 20 травня 2021 р. відбулася чергова зустріч учасників студентського гуртка кафедри менеджменту та адміністрування.Студенти разом з викладачами мали змогу розвинути навички командної роботи працюючи над розробкою айдентики гуртка: логотипа, гасла (слогана) та назви.

1

 

3

3


У четвер 15.04.2021 р. на студентському гуртку кафедри менеджменту та адміністрування відбувся тренінг на тему «Ефективні комунікації на основі методу ненасильницького спілкування Маршала Розенберга», який провела  пані Ольга Слободянюк — директор школи імені гетьмана Івана Мазепи (м. Київ). Пані Ольга є також експертом з теорії і практики управління закладами освіти. Учасники гуртка ознайомилися з концепцією ненасильницького спілкування, на практиці пропрацювали чотири кроки ненасильницької комунікації, спробували за допомогою вправ з'ясувати  взаємозв'язок між потребами та почуттями, разом визначили фактори, що впливають на ефективність комунікацій. Дякуємо пані Ользі за участь у роботі гуртка та надіємося на подальшу співпрацю! Також висловлюємо подяку завідувачу кафедри менеджменту та адміністрування Полянській А. С. за сприяння роботі гуртка!

1

2

3

4


08 квітня 2021 р. доцент кафедри менеджменту та адміністрування Ліля Іванівна Ріщук поділилася своїм досвідом та практичними навичками щодо управління часом. Студенти взяли активну участь у тренінгу "Тайм-менеджмент", ділилися своїм досвідом та дізналися багато цікавого від спікера! Дякуємо Лілі Іванівні за співпрацю!


Online-проект «Освітній марафон 2021»


25 березня в межах роботи студентського гуртка відбулася чергова зустріч студентів-менеджерів з п. Оксаною Ковальчук – активною громадською діячкою, засновницею ГО «Оцінка і моніторинг-ІФ», заступницею директора КМ «Палац Потоцьких»  ̶  людиною, яка має великий досвід в багатьох сферах. Пані Оксана поділилася своїм досвідом щодо створення соціального підприємства, написання бізнес-плану, організаційно-правових особливостей заснування та можливих джерел фінансування, в тому числі про залучення коштів через активну проєктну діяльність. Дякуємо пані Оксані за проведений тренінг та обмін досвідом!

Гурток


11 березня 2021 р. в межах  роботи студентського гуртка кафедри менеджменту та адміністрування відбулася зустріч студентів спеціальності «Менеджмент» та випускниці кафедри менеджменту та адміністрування, тепер аспірантки нашої кафедри, Савчук Світлани. Пані  Світлана підняла питання щодо необхідності вищої освіти в епоху цифровізації, оскільки сфера її наукових та практичних інтересів стосується процесів цифровізації. Презентація матеріалу щодо цифровізації освіти, аргументів «за» і «проти» вищої освіти в умовах цифровізації викликало жваву дискусію між учасниками гуртка, спікеркою та викладачами, які доєдналися до зустрічі. Дякую нашій молоді та колегам за співпрацю! З найкращими побажаннями, керівник гуртка, Іванна Запухляк!

Зустріч 11-03-2021

Зустріч 11-03-2021