Звітна інформація гарантів освітніх програм (інформація для внутрішнього користування, доступ до якої можливий тільки за умови ідентифікації за корпоративним обліковим записом)
Супровідна документація щодо здійснення освітньої діяльності за ОП
Звіт роботи гаранта ОП за звітний період
Документація методичного та довідкового характеру для гарантів ОП для формування звіту за виконану роботу (доступ гарантам ОП з корпоративних пошт)
Законодавча база з питань акредитації
- Закон України «Про освіту»;
- Закон України «Про вищу освіту»;
- Розпорядження КМУ від 10.07.2019 р. № 554-р Про завердження переліку іноземних акредитаційних агенств та агенств із забезпечення якості вищої освіти, які видають сертифікати про акредитацію освітніх програм, що визнаються в Україні
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 30 жовтня 2017 р. № 1432 (наказ МОН № 253 від 19.03.2018 р.)
- Про внесення зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 30 жовтня 2017 року №1432 (Наказ МОН № 1315 від 28.11.2018 р. )
Нормативні і допоміжні документи
- ПОЛОЖЕННЯ про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти
- ПОРЯДОК оформлення, переоформлення, видачі, зберігання та обліку сертифікатів про акредитацію освітньої програми
- ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК акредитації освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, в умовах воєнного стану
- ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК проведення акредитаційної експертизи із використанням технічних засобів відеозв’язку
- Рекомендації щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої програми
- Порадник щодо заповнення відомостей самооцінювання освітньої програми (для ЗВО);
- Глосарій
- Рекомендації для експертів Національного агентства стосовно акредитації освітніх програм третього рівня вищої освіти
- Відео роз'яснення: а) щодо застосування Критеріїв оцінювання якості ОП; б) щодо змін у формі відомостей про самооцінювання
Форми документів
Листи-роз’яснення
- Щодо особливостей акредитації освітніх програм спеціальностей, шифри яких змінено постановою Кабінету Міністрів України від 01 лютого 2017 р. №53
- Лист-роз’яснення щодо визнання освітніх програм першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів акредитованими
- Лист-роз’яснення щодо акредитації освітніх програм освітньо-наукового рівня (доктор філософії) у 2019-2020 н.р.
- Лист-роз’яснення щодо процедури проходження акредитації освітніх програм у 2019/2020 році
- Лист-роз’яснення щодо відряджень експертів з акредитації
- Лист стосовно надання освітнім програмам зразкової акредитації
- Лист-роз’яснення щодо сертифікатів про акредитацію
- Лист-роз’яснення щодо використання інформаційної системи під час проведення акредитації освітніх програм
- Лист-роз’яснення щодо участі в засіданні ГЕР
- Лист-роз’яснення щодо формування Графіку прийняття заяв про акредитацію освітніх програм на 2020/21 навчальний рік
- Лист-роз’яснення щодо надання роз’яснень учасникам акредитаційного процесу
- Лист-роз’яснення щодо формування Графіка прийняття заяв про акредитацію освітніх програм у 2020/21 навчальному році
- Лист-роз’яснення Про забезпечення володіння випускниками ОНП доктора філософії методологією педагогічної діяльності
- Рішення Нацагентства від 27.11.2019 р. з приводу гуманітарної складової освітнього процесу, дотримання мовного законодаства та інших законів України
- Рішення Нацагентства від 21.06.2022 р. про історико-культурну складову освітнього процесу
Корисні матеріали
- Онлайн-курс «Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг»
- Онлайн-курс “Як написати якісний звіт про результати акредитаційної експертизи освітньої програми"
- Інструкція та особливості проведення акредитаційних зустрічей в дистанційному форматі для ЕГ та ЗВО
- Розпорядження “Про затвердження переліку іноземних акредитаційних агентств та агентств із забезпечення якості вищої освіти, які видають сертифікати про акредитацію освітніх програм, що визнаються в Україні"
- Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG)
- Силабус проти РТП
- Як створити силабус: 3 корисні ресурси
- Методика зовнішнього незалежного оцінювання процесів забезпечення якості юридичної освіти в Україні
- Стандарти та процедурні правила акредитації правничих шкіл
- Що таке Силлабус і для чого він
- Посібник з акредитації PhD програм
- Комплект навчальних матеріалів для підтримки безперервного професійного розвитку співробітників, які беруть участь у програмах забезпечення якості освітньо-наукових програм на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти
Сертифікати про акредитацію освітньо-професійних програм (переглянути)
Експертні висновки акредитаційних комісій:
2018-2019 н.р. (осінь)
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Комп'ютеризовані системи управління та автоматика» зі спеціальності 151 Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології за другим (магістерським) рівнем вищої освіти в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Метрологія та вимірювальна техніка» зі спеціальності 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка за другим (магістерським) рівнем вищої освіти в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Буріння нафтових і газових свердловин» зі спеціальності 184 Гірництво за другим (магістерським) рівнем вищої освіти в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Обладнання нафтових і газових промислів» зі спеціальності 185 Нафтогазова інженерія та технології за другим (магістерським) рівнем вищої освіти в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Проектування та екскплуатація газонафтопроводів та газонафтисховищ» зі спеціальності 185 Нафтогазова інженерія та технології за другим (магістерським) рівнем вищої освіти в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Спорудження та ремонт газонафтопроводів та газонафтисховищ» зі спеціальності 185 Нафтогазова інженерія та технології за другим (магістерським) рівнем вищої освіти в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Видобування нафти і газу» зі спеціальності 185 Нафтогазова інженерія та технології за другим (магістерським) рівнем вищої освіти в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Автомобільний транспорт» зі спеціальності 274 Автомобільний транспорт за другим (магістерським) рівнем вищої освіти в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу
Рекомендаційні матеріали для написання звіту самооцінювання відділу ліцензування та акредитації ІФНТУНГ
Акредитація освітньої програми у Нацагентстві в ЕТАПАХ та ДІЯХ гаранта ОП (навігатор)
Загальні рекомендації щодо підготовки до написання звіту самооцінювання
Звіт (відомості) про самооцінювання освітньої програми (приклад/шаблон звіту ІФНТУНГ) - надається кожному гаранту окремо відділом ліцензування та акредитації
Чат для гарантів освітніх програм (доступний за запрошенням)
Перелік суттєвих недоліків (додаток 1 до звіту ЕГ)
ЗВІТ (ВІДОМОСТІ) ПРО САМООЦІНЮВАННЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ - шаблон Нацагентства (pdf);
ЗВІТ (ВІДОМОСТІ) ПРО САМООЦІНЮВАННЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ - шаблон Нацагентства (doc);
Попередні результати акредитації освітніх програм в ІФНТУНГ (презентація);
Матеріально-технічна база (презентація);
Матеріально-технічна база (галерея);
Рекомендаційні матеріали Нацагентства
Рекомендації щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої програми;
Лист МОН щодо застосування норм стандартів вищої освіти
Нова процедура акредитації ОП: базові засади та основні етапи (О. Сминтина);
Відомості про самооцінювання та робота з електронною системою: кращі практики і поширені похибки;
Основні етапи підготовки освітньої програми до акредитації: відповідність критеріям;
Процес акредитації ОП очима експерта;
Акредитація освітньо-наукових (PhD) програм – критерії оцінки (М. Винницький);
Права та обов’язки учасників акредитаційного процесу (І. Назаров);
Функціональні засади роботи галузевих експертних рад (Б. Моркляник)
Вебінари Галузевих експертних рад:
- 07 «Управління та адміністрування» (27.10.2020)
- 29 «Міжнародні відносини» (29.09.2020)
- 05 «Соціальні та поведінкові науки» (08.12.2020)
- 12 «Інформаційні технології» (09.03.2021)
- 01 «Педагогіка» (16.03.2021)
- 02 «Культура і мистецтво» (11.05.2021)»
- 24 «Сфера обслуговування» (13.04.2021)»
Додаток 1 Інформація про соціальну інфраструктуру
Додаток 2 Забезпечення приміщеннями навчального призначення
Додаток 3 Інформація про загальну площу приміщень
Документи, що засвідчують право власності
Матеріально-технічна база (презентація)
Матеріально-технічна база (галерея)