Разова спеціалізована вчена рада ДФ 20.052.013
Створена відповідно до наказу МОН України № 494 від 30.04.2021 р. з правом прийняття до розгляду та проведення разового захисту дисертації Панасюка Руслана Володимировича, представленої на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 28 – Публічне управління та адміністрування, спеціальності 281 – Публічне управління та адміністрування Назва дисертаційної роботи: «Публічне управління використанням спільних ресурсів територіальних громад України».
Науковий керівник здобувача: доктор економічних наук, професор Петренко Віктор Павлович, в. о. завідувача кафедри публічного управління та адміністрування Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу
Склад ради:
Голова ради: доктор наук з державного управління, доцент Орлів Мар’яна Степанівна, професор кафедри публічного управління та адміністрування Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.
Рецензенти:
доктор наук з державного управління, доцент Молодцов Олександр Володимирович, професор кафедри публічного управління та адміністрування Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу;
кандидат наук з державного управління, доцент Баран Марія Петрівна, доцент кафедри публічного управління та адміністрування Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.
Опоненти:
доктор наук з державного управління, доцент Толуб’як Віталій Семенович, професор кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу Західноукраїнського національного університету;
доктор наук з державного управління, доцент Бурик Зоряна Михайлівна , професор кафедри управління та бізнес-адміністрування Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника.
Контакти Голови ради: е-mail:morliv@ukr.net, тел. 067-503-35-45
Дата захисту: 24.06.2021 р. об 12.00.
Захист відбудеться за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Короля Данила, 13, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, ауд. 1221.
Повідомлення про прийняття дисертації до розгляду