Профіль ОПП "Маркетинг" (магістр)

Рівень вищої освіти - другий (магістерський)

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА

«МАРКЕТИНГ»

спеціальності 075 Маркетинг

 

ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ

         Відомості самооцінювання ОПП "Маркетинг"

         Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти

         Сертифікат про акредитацію освітньо-професійної програми "Маркетинг"

 

Ваш наступний крок до кар'єрного зростання – магістр МАРКЕТИНГУ!

 

1. Вступ: Чому варто обрати магістратуру з маркетингу?

Станьте профі в МАРКЕТИНГУ з магістерською програмою нашого університету! Опануйте навички та знання, які відкриють двері до кар'єрних висот та допоможуть вам створювати маркетингові стратегії, які зроблять компанії відомими!

 

2. Для кого ця програма?

Якщо ви прагнете здобути експертизу в маркетингу та бути на крок попереду у прийнятті маркетингових рішень, тоді ця освітня програма нашого університету - це саме те, що вам потрібно.

 

3. Що саме ми пропонуємо?

Підготовка фахівців на здобуття освітнього ступеня магістра маркетингу спеціальності 075 “Маркетинг” здійснюється на кафедрі підприємництва та маркетингу. Освітня програма охоплює дисципліни, які рекомендують наші партнери, а саме:

  • маркетологи, бренд-менеджери,
  • власники маркетингових та PR-агенцій,
  • фахівці в Digital-маркетингу, таргетологи, SMM- та CRM-фахівці,
  • власники та керівники бізнесів, захисники прав споживачів.

 

4. Як саме ми навчаємо?

Під час навчання постійно діють тренінги, воркшопи, кейс-стаді, інноваційні професійні ігри, зустрічі із відомими бізнесменами та успішними підприємцями. Наші партнери постійно долучаються до проведення тренінгів для магістрів. Це забезпечує поєднання теорії з практичними прикладами використання маркетингових підходів у бізнесі із можливістю застосовувати їх у різних сценаріях розвитку бізнесу.

 

   5.  Наші унікальні переваги: Чим ми відрізняємося?

   -  Стажування в Українській Асоціації Маркетингу.

   -  Отримання диплому консультанта від ГО «Всеукраїнська асоціація консультантів з управління» (CMC-Ukraine).

   -  Дуальна форма навчання (робота і навчання одночасно).

 

   6.  Конкретні результати: Що ви отримаєте після завершення програми?

1.  Розробка та впровадження маркетингових стратегій.  

2.  Аналіз ринкових тенденцій та споживачів.  

3.  Управління маркетинговими кампаніями.

4.  Управління брендом.

5.  Лідерство та управління командами.

6.  Використання цифрових технологій:  Застосування сучасних цифрових інструментів та платформ, впровадження стратегій SEO, SEM, SMM, контент-маркетингу та email-маркетингу.

7.  Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM).

8.  Комунікаційні навички.

 

Якщо ви думаєте, чи стати частиною нашої спільноти випускників, запрошуємо вас ознайомитися з Освітньою програмою «Маркетинг», складеною відповідно до вимог МОН, на сайті університету ІФНТУНГ, а також із нашою активною роботою кафедри підприємництва та маркетингу та фаховістю викладачів. Підписуйтесь на наші соцмережі FB кафедри, група у FB та Іnsta, щоб дізнатися ще більше про нас.

Наша спільнота маркетологів активно розвивається – долучайтеся!

 

Діюча ОП «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» (2023р.) була розроблена проектною групою у складі: керівника проектної групи І. В. Перевозової – д. е. н., професора, завідувача кафедри підприємництва та маркетингу,   членів проектної групи Х. В. Обельницької – к. е. н., доцента, С. А. Побігуна – к. е. н., доцента, Н. А. Даляк - к. е. н., доцента. До обговорення та формування ОП «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти були залучені професіонали та стейкхолдери: Лилик І. В. - президент Української асоціації маркетингу, Солнцев С. О. – завідувач кафедри промислового маркетингу Національний технічний університет «Київський політехнічний інститут  ім. І. Сікорського», Ковальчук С. В.– завідувач кафедри маркетингу і менеджменту Хмельницький кооперативно-економічний інститут, Верб’яний В. Я. – директор ТОВ «ВЕСМАК», Солонична С. В. - засновник, директор маркетингової агенції «SAVE school & agency», Земляков І. С. – ФОП, Головачко Н. В. - Маркетингова агенція «FAЙTA»  та ін.

 

Освітньо-професійна програма Маркетинг 2025 р. (ПРОЄКТ переглянути).

Відгуки та пропозиції на проєкт ОПП 2025 р. просимо надсилати на пошту гаранта програми (доц. Христина Обельницька):   obelnytska@ukr.net

 Зведена таблиця пропозицій та зауважень від стейкхолдерів до проєкту ОПП 2025 р. (завантажити).

ОПП «Маркетинг» 2024 р. (завантажити), таблиця пропозицій  (завантажити).

Навчальний план 2024 р. денна форма (завантажити)

Навчальний план 2024 р. заочна форма (завантажити)

Витяги з протоколів засідань кафедри: (переглянути)

 

ОПП «Маркетинг» 2023 р. (завантажити)

Навчальний план 2023 р. денна форма (завантажити)

Навчальний план 2023 р. заочна форма (завантажити)

Витяги з протоколів засідань кафедри: (переглянути)

 

Обов'язкові освітні компоненти

Дисципліни загальної підготовки

Методика викладання маркетингових дисциплін

Соціальна відповідальність бізнесу

Ділові комунікації в маркетингу (іноземна мова за професійним спрямуванням)

 

Дисципліни професійної підготовки

Методологія наукових досліджень та підтримання принципів академічної доброчесності

Маркетинг взаємовідносин

Стратегічний маркетинг та стратегічне управління 

Маркетингово-цифрова діагностика

Економічне обґрунтування маркетингових рішень

Логіка та етика професійних суджень в маркетингу

Управління інноваційним розвитком підприємства

Виробнича практика

Переддипломна практика 1 ( 2 семестр )

Переддипломна практика 2 ( 3 семестр )

Магістерська робота

Робочі програми обов'язкових освітніх компонент 

Вибіркова частина

Дисципліни із кафедрального каталогу   

      Увага! Згідно наказу ректора ІФНТУНГ реалізація прав студентів на вільний вибір дисциплін передбачає обрання профільованих блоків, які включають фахові дисципліни і спрямовані на поглиблення фахових компетентностей. 

Основні етапи вибору:

1) дирекція інституту та гарант ОПП інформують здобувачів із процедурою вибору дисциплін (порядку, термінів, процедури запису на дисципліни);

2) здобувачі ознайомлюються із переліком профільованих блоків шляхом перегляду анотацій дисциплін;

3) голосування здобувачів за вибір блоку дисципліни за професійним спрямуванням шляхом подання відповідних заяв (у паперовій або електронній формах) до дирекції навчально-наукового інституту;

 4) узагальнення результатів (дирекція готує розпорядження щодо індивідуальних навчальних планів здобувача).

Пропонуємо ознайомитися з анотаціями вибіркових дисциплін із профільованих блоків кафедри підприємництва та маркетингу за посиланням.

 

Дисципліни із загальноуніверситетського каталогу       

Процедура вибору (9 кредитів) полягає у тому, що здобувач ВО має можливість вибору дисциплін із загальноуніверситетського каталогу починаючи з  2 семестру навчання та здійснює свій вибір через електронний кабінет системи “Деканат+” (http://194.44.112.6). 

Ознайомитись з анотаціями дисциплін із загальноуніверситетського каталогу можна за посиланням  

Обов'язкові освітні компоненти

Дисципліни загальної підготовки

Методика викладання маркетингових дисциплін

Соціальна відповідальність бізнесу

Ділові комунікації в маркетингу (іноземна мова за професійним спрямуванням)

 

Дисципліни професійної підготовки

Методологія наукових досліджень та підтримання принципів академічної доброчесності

Маркетинг взаємовідносин

Стратегічний маркетинг та стратегічне управління

Маркетингово-цифрова діагностика

Економічне обґрунтування маркетингових рішень

Логіка та етика професійних суджень в маркетингу

Управління інноваційним розвитком підприємства

Виробнича практика

Переддипломна практика 1 (2 семестр)

Переддипломна практика 2 (3 семестр)

Магістерська робота

Вибіркова частина

Дисципліни із кафедрального каталогу   

      Увага! Згідно наказу ректора ІФНТУНГ реалізація прав студентів на вільний вибір дисциплін передбачає обрання профільованих блоків, які включають фахові дисципліни і спрямовані на поглиблення фахових компетентностей. 

Основні етапи вибору:

1) дирекція інституту та гарант ОПП інформують здобувачів із процедурою вибору дисциплін (порядку, термінів, процедури запису на дисципліни);

2) здобувачі ознайомлюються із переліком профільованих блоків шляхом перегляду анотацій дисциплін;

3) голосування здобувачів за вибір блоку дисципліни за професійним спрямуванням шляхом подання відповідних заяв (у паперовій або електронній формах) до дирекції навчально-наукового інституту;

 4) узагальнення результатів (дирекція готує розпорядження щодо індивідуальних навчальних планів здобувача).

Пропонуємо ознайомитися з анотаціями вибіркових дисциплін із профільованих блоків кафедри підприємництва та маркетингу за посиланням.

 

Дисципліни із загальноуніверситетського каталогу       

Процедура вибору (9 кредитів) полягає у тому, що здобувач ВО має можливість вибору дисциплін із загальноуніверситетського каталогу починаючи з  2 семестру навчання та здійснює свій вибір через електронний кабінет системи “Деканат+” (http://194.44.112.6). 

Ознайомитись з анотаціями дисциплін із загальноуніверситетського каталогу можна за посиланням

 

 

Назва навчальної 

дисципліни

Перелік основної літератури

ЗП.01

Методика викладання маркетингових дисциплін

  1. Кайдалова Л. Г., Науменко Н. В. Методика викладання у вищій школі : метод. рек. до практичних занять для здобувачів вищої освіти / Л. Г. Кайдалова, Н. В. Науменко. – Х. : НФаУ, 2021. – 46 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477581

  2. РЯДИНСЬКА І. А. ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ  БІЗНЕСІНФОРМ № 1 ’2021 https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477583

  3. Краус Н. М., Нікіфоров П. О., Краус К. М., Осецький В. Л. Методика викладання фахових дисциплін: навчальний посібник . – Київ: Аграр Медіа Груп, 2020 . – 205 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477582

ЗП.02

Соціальна відповідальність бізнесу

  1. Гарбар Ж. В. Корпоративне управління та соціальна відповідальність: навч. посіб. Ч. 2 : Корпоративна соціальна відповідальність / Ж. В. Гарбар, К. В. Мазур, Т. Г. Мостенська. – Вінниця : ВНАУ, 2020. – 228 с. – ISBN 978-966-924-833-6. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=470239  

  2. Гусева О. Ю. Соціальна відповідальність бізнесу: навч. посіб. / О. Ю. Гусева, О. В. Воскобоєва, Т. Б. Хлевицька. – Київ : ДУТ, 2020. – 222 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=470241 

  3. Побігун С. А. Соціальна відповідальність [Текст] : метод. вказівки до вивчення дисципліни та самостійного вивчення дисципліни (доповнено та змінено) / С. А. Побігун. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. – 17 с. – (Каф. підприємництва та маркетингу). https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=463983 

  4. Соціальна відповідальність : навч. посіб. / Н.М. Сіренко, Т.І. Лункіна, А.В. Бурковська. — Миколаїв : МНАУ, 2021. — 216 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477557 

ЗП.03

Ділові комунікації в маркетингу (іноземна мова за професійним спрямуванням)

  1. Тимків Н.М., Сахневич І.А., Безанюк Я.В. Англійська мова: на допомогу магістрам і аспірантам різних спеціальностей у написанні наукових робіт: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: ПП Супрун В.П., 2021.108 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=466801 

  2. Янишин О. К., Сахневич І. А. Практичний курс усного та писемного мовлення. Інтерактивний курс з англійської мови: практикум. – Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2020. 130 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=107233 

ПП.01

Методологія наукових досліджень та підтримання принципів академічної доброчесності

  1. Медвідь В. Ю., Данько Ю. І., Коблянська І. І. Методологія та організація наукових досліджень (у структурно-логічних схемах і таблицях): навч. посіб. Суми: СНАУ, 2020. 220 с. Режим доступу: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477492   

  2. Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності. Режим доступу: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477493 

  3. Методологія наукових досліджень [Текст] : навч. посіб. / А. П. Ладанюк, Л. О. Власенко, В. Д. Кишенько, Я. В. Смітюх. – Київ : Ліра-К, 2021. – 352 с. Режим доступу: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=474756

  4. Методологія та організація наукових досліджень та авторське право [Текст] : практикум / М. В. Шавранський. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2023. – 102 с. Режим доступу: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=475520

  5. Положення про академічну доброчесність працівників  та здобувачів вищої освіти Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Режим доступу: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQdKO2-AhMnnm0rW-jiwpNiRWKdicYQcz3Gk2uPBXV1BwgCbHr0Kr_1NeQu_E-SDHQyliqMZOPHZp1g/pub 

  6. Скальська, Д. М. Філософія і методологія науки [Текст] : навчально-метод. посібник / Д. М. Скальська. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2023. – 203 с. Режим доступу: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=474686

ПП.02

Маркетинг взаємовідносин

  1. Даляк Н. А. Оцінювання системи управління взаємовідносинами з контрагентами нафтогазових підприємств [Текст] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Даляк Надія Анатоліївна. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2019. – 22 с. https://library.wunu.edu.ua/libsearch/DocDescription?doc_id=407274 

  2. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі вsmart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри [Текст] : колективна монографія / Перевозова І. В., ред. – Львів : Кошовий Б.-П.О., 2023. – 869 c. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=475202 

  3.  Маркетинг в туризмі : навчальний посібник /  Перевозова І.В., Апельт Г.В., Даляк Н.А., Мінакова С.М., Василик О.Б., Мінакова О.О. за заг. ред. Перевозової І. В. Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2023. – 185 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=475203 

  4. Стратегія бізнесу : посібник / С. А. Побігун, О. Б. Василик, Х. В. Обельницька [et al.]. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2024. – 331 с. – (Каф. підприємництва та маркетингу). https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477165 

  5. Даляк Н.А. Маркетинг взаємовідносин: методичні вказівки для вивчення дисципліни та самостійного вивчення дисципліни. - Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. 29с.URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477549 

ПП.03

Стратегічний маркетинг та стратегічне управління

  1. Андрійчук, І. В. Стратегічне управління бізнесом [Текст] : конспект лекцій / І. В. Андрійчук. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2023. – 120 с. URL:  https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=476243 

  2.  Писаренко В.В., Багорка М.О. Стратегічний маркетинг: навч. посібн. Дніпро: Пороги, 2020. 240 с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477518 

  3. Стратегічний маркетинг : електронний навчальний посібник для студентів спеціальності 075 МАРКЕТИНГ, ступеня вищої освіти магістр / Ю.Т. Процишин – Тернопіль: ЗУНУ, 2022 – 146 с. Режим доступу:  https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477519 

  4. Сумець О. М. Стратегічний менеджмент : підручник / О. М. Сумець ; МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременч. льот. коледж. – Харків : ХНУВС, 2021. – 208 с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477520  

  5. Перевозова І. В., Даляк Н. А., Земляков І.С.. Стратегічний маркетинг та стратегічне  управління:  методичні вказівки для виконання курсової роботи. – Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. – 30 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477554 

ПП.04

Маркетингово-цифрова діагностика

  1. Слободяник АМ., Могилевська О.Ю., Романова Л.В., Салькова І.Ю. Digital-маркетинг: теорія і практика: навчальний посібник. Київ. КиМУ, 2022. 228 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477496  

  2. Борисова Т.М. Комплексний Інтернет-маркетинг: Навч. посіб. Тернопіль: ЗУНУ, 2022. 272 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477497   

  3. Бізнес-аналітика та моделювання [Текст] : конспект лекцій / О. Ю. Кушлик. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2021. – 71 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=467443   

  4. Цифровий маркетинг туризму [Текст] : лаб. практикум / В. І. Гринюк. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2022. – 31 с. https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=473409

  5. Земляков І.С. Маркетингово-цифрова діагностика: методичні вказівки до вивчення дисципліни та самостійного вивчення дисципліни. - Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. - 27с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477550

ПП.05

Економічне обґрунтування маркетингових рішень

  1. Устенко А. О., Обельницька Х. В., Неміш Ю. В.  Економічне обґрунтування маркетингових рішень: методичні вказівки до вивчення дисципліни та самостійного вивчення дисципліни. - Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. - 30 с. 

URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477548 

  1. Обельницька, Х. В. Контролінг маркетингових рішень [Текст] : метод. вказівки до вивчення дисципліни та самост. вивчення дисципліни (доповнено і змінено) / Х. В. Обельницька. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. – 27 с. – (Каф. підприємництва та маркетингу).URL.: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=463921 

  2. Обельницька, Х. В. Контролінг підприємницьких рішень [Текст] : метод. вказівки до вивчення дисципліни та самост. вивчення дисципліни (доповнено і змінено) / Х. В. Обельницька. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. – 71 с. – (Каф. підприємництва та маркетингу). URL.: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=463922 

  3. Маркетингові системи розподілу [Текст] : навч.посіб / Л. С. Безугла, І. В. Перевозова, В. В. Лагодієнко [et al.]. – Дніпро : Пороги, 2021. – 240 с. URL.: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=471628

  4. Антикризовий маркетинг [Текст] : навч.посіб / М.О. Багорка, В.В. Писаренко, І.Г. Кадирус, Н.І. Юрченко – Дніпро : Журфонд, 2022. – 344 с. ISBN 978-966-934-334-5 URL.: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477498 

  5. Прийняття управлінських рішень в економіці та маркетингу [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. спеціальностей: 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: В. І. Іваненко, Ж. Т. Черноусова. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,59 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 62 с.  – Назва з екрана. URL.: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477500 

ПП.06

Логіка та етика професійних суджень в маркетингу

  1. Балджи М. Д. Етика бізнесу [Текст] : навч. посіб. / М. Д. Балджи ; Одес.нац. екон. ун-т. – Київ : Гуляєва В. М., 2021. – 330 с.  https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477499 

  2. Петруня Ю. Є., Літовченко Б. В., Пасічник Т. О. та ін.. Прийняття управлінських рішень : навчальний посібник ; за ред. Ю. Є. Петруні. 4-те вид., переробл. і доп. Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2020. 276 с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=474312 

  3. Калюжка Н. С. Етика професійного і ділового спілкування: навчально методичний посібник. . – К.: ФОП Гуляєва В.М., 2022.–228с. ISBN 978-617-7901-57-9 https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477501 

  4. Перевозова І.В., Жарська Т.М. Логіка та етика професійних суджень в маркетингу: методичні вказівки до вивчення дисципліни та самостійного вивчення дисципліни. - Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024.– 26 с.  URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477555 

ПП.07

Управління інноваційним розвитком підприємства

  1. Дзьоба, О. Г. Управління інноваційним розвитком підприємства [Текст] : практикум / О. Г. Дзьоба, І. В. Перевозова. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2024. – 58 с. – (Каф. підприємництва та маркетингу). URL.: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=476915

  2. Гречаник Б. В., Буй Ю. В. Економіка та організація інноваційної діяльності: практикум. – Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2021. – 87 с.  URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=466408 

  3. Юринець  З. В. Управління інноваційним розвитком : навч. посібн. / Юринець З.В., Гнилянська Л.Й., Юринець Р.В. – Львів : СПОЛОМ, 2022. – 132 с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477502 

  4. Інноваційний маркетинг: навч. посібник. [Електронний ресурс] / В.В.Барабанова, Г.А. Богатирьова. – Кривий Ріг : Вид.ДонНУЕТ, 2022. – 145 с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477503 

ПП.08

Виробнича практика

  1. Перевозова І. В., Даляк Н. А.Виробнича практика. Методичні вказівки для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОПП «Маркетинг». - Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. - 18 с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477553 

  2. ДСТУ 3008-95 “Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення”. Режим доступу: http://www.dnu.dp.ua/docs/ndc/standarts/DSTU_3008-95.pdf.

ПП.09.1

Переддипломна практика 1

  1. Перевозова І. В., Даляк Н. А. Переддипломна практика: методичні вказівки. – Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. – 41 с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477551 

  2. Перевозова І. В., Дзьоба О. Г. Маркетингові стратегії: практикум/Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. – 77 с.  https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=476845

  3. Дзьоба О. Г., Перевозова І. В. Управління інноваційним розвитком підприємства: практикум/Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. – 58 с.  https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=476915 

  4. Стратегія бізнесу : посібник / С. А. Побігун, О. Б. Василик, Х. В. Обельницька [et al.]. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2024. – 331 с.  URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477165.  

ПП.09.2

Переддипломна практика 2

  1. Перевозова І. В., Даляк Н. А. Переддипломна практика: методичні вказівки. – Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. – 41 с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477551 

  2. Перевозова І. В., Дзьоба О. Г. Маркетингові стратегії: практикум/Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. – 77 с.  https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=476845

  3. Дзьоба О. Г., Перевозова І. В. Управління інноваційним розвитком підприємства: практикум/Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. – 58 с.  https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=476915 

  4. Стратегія бізнесу : посібник / С. А. Побігун, О. Б. Василик, Х. В. Обельницька [et al.]. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2024. – 331 с.  URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477165.  

ПП.10

Кваліфікаційна робота

  1. Кваліфікаційна робота: методичні вказівки / Перевозова І.В., Шепель Т.В., Обельницька Х.В.;  за ред. д.е.н., професора. Перевозової І.В. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2024. - 81с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=477552

 

 

Гарант освітньої програми  к.е.н., доцент кафедри підприємництва та маркетингу -  Обельницька Христина Володимирівна – (наказ про призначення)

Контактні дані гаранта ОПП для комунікації: електронна пошта - khrystyna.obelnytska@nung.edu.ua  ; телефон - +380983223580

Група забезпечення освітньої програми (наказ про затвердження). З особистими сторінками викладачів кафедри можна ознайомитись на сторінці кафедри у вкладці "Співробітники".

 

Запрошуємо всіх кому не байдужа якість надання освітніх послуг у університеті пройти анонімне опитування за посиланням

Результати опитування:

- щодо якості викладання дисциплін:

осінній семестр 2023/2024 (переглянути )

весняний семестр 2023/2024 (переглянути  )

 

- щодо якості самостійної роботи:

осінній семестр 2023/2024 (переглянути )

весняний семестр 2023/2024 (переглянути  )

 

- щодо якості освітньої програми:

осінній семестр 2023/2024 (переглянути  )

весняний семестр 2023/2024 (переглянути  )

 

- роботодавців:

весняний семестр 2023/2024 (переглянути  )

 

 

Спікери: представники ІГКР та Держпродспоживслужби  - Вплив дискримінаційної реклами на студентську молодь в умовах військового сьогодення, 22 грудня 2023. р

Спікер: Перевозова І.В., посада: координатор дуальної освіти університету, завідувач кафедри підприємництва та маркетингу -  Робоча зустріч гарантів кафедри ПІМ щодо дуальної форми здобуття освіти, 8 січня 2024 року

Спікер: Обельницька Х. В., посада: гарант освітньої програми другого магістерського рівня вищої освіти доцент кафедри підприємництва та маркетингу – Обговорення організаційних та освітніх питань зі здобувачами магістерського рівня освіти, 24.лютого 2024 року

Спікери: академічна спільнота: - Обговорення змін до освітніх програм, 07 березня 2024 року

Спікери: стейкхолдер Наталія Головачко, засновниця та директорка Маркетингової  агенції «FAЙTA», гарант ОП “Маркетинг” Обельницької Х. В. та завідувачка кафедри ПіМ  Перевозової І. В. – Обговорення потреби і проблеми галузі, перспективи підготовки фахівців, пропозиції щодо запровадження нових та поглиблення існуючих тем у  навчальних дисциплінах з метою періодичного оновлення ОП, 9 травня 2024 року

Тренінг «Особистий бренд викладача» від викладачів кафедри ПіМ  із залученням стейкхолдера ОП «Маркетинг», 17 травня 2024 р. 

Спікер: Обельницька Х. В., посада: гарант освітньої програми другого магістерського рівня вищої освіти доцент кафедри підприємництва та маркетингу – Ознайомлення з організаційними та освітніми питаннями магістрів 2024 року вступу ОПП "Маркетинг", 4 вересня 2024 року

Спікер: стейкхолдер Ірина Стецевич провела екскурсію на своїй маркетинговій агенції "Aprostir" офлайн і онлайн, 25 вересня 2024 року

Спікер: Анатолій ПЯСЕЦЬКИЙ – старший викладач YouControl, фахівець з питань комплаєнсу та OSINT. онлайн-лекція на тему: «Можливості сервісу YouControl для перевірки юридичних та фізичних осіб». 26 вересня 2024 року

 

Перелік договорів про співпрацю

Здобувач може самостійно надати від іншого підприємства лист-відношення для проходження на даному підприємстві практики.

 

 

Репозитарій робіт здобувачів вищої освіти

Тематики магістерських робіт здобувачів 2024 року вступу

Розпорядження директора інституту від ...........  № ....... (перегляд стане доступний після затвердження)

Наказ ректора  від ............... №............... (перегляд стане доступний після затвердження)

Тематики магістерських робіт здобувачів 2023 року вступу

Розпорядження директора інституту від 30.10.2023р.  №172а/8. (переглянути)

Наказ ректора  від ............... №............... (перегляд стане доступний після затвердження)

 

 

Розклад занять

Навчальний відділ

Читальня Online

Науково-технічна бібліотека ІФНТУНГ 

Путівник по бібліотеці ІФНТУНГ

Student Union (Профспілка студентів ІФНТУНГ)

Студенський парламент

Конкурси для здобувачів

Психологічна служба

Відділ забезпечення якості освіти

Корисні посилання на онлайн-курси, що допоможуть здобути нові знання:

Prometeushttps://prometheus.org.ua/
EdErahttps://www.ed-era.com/
EdXhttps://www.edx.org/
Courserahttps://www.coursera.org/
Future Learnhttps://www.futurelearn.com/
Udacityhttps://www.udacity.com/
Canvas Networkhttps://www.canvas.net/
Openupedhttp://openuped.eu/
Iversityhttps://iversity.org/
Stanford Open Edxhttp://online.stanford.edu/
Codecademyhttps://www.codecademy.com/
Khan Academyhttps://uk.khanacademy.org/
Udemyhttps://www.udemy.com/
TEDhttps://www.ted.com/
Udacityhttp://www.udacity.com/
WiseCow https://wisecow.com.ua/

 

Більше нормативних документів на сторінці департаменту Навчальний відділ